Een Zweer Op De Neus

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur

een vriendin van mij heeft een zweer op de neus waar pus uit komt en weet niet wat ze er mee aan meot wand ze schaamt zich dood, en toen vroeg ze aan mij of iemand van deze site haar advies kon geven?

Jolan
    Lid

Is ‘ie rood en glimt ‘ie?!?!?!

ja zeker en niet zo klein beetje ook!

Jolan
    Lid

Ik heb ooit een keer gelezen dat je een beetje urine op moet vangen en dat erop moet deppen met een watje, maar of dat waar is?!?!?! Lijkt mij niet zo’n fris idee…. :mellow:

loes
    Lid

Heeft ze er al teer-zalf op gesmeerd? dat stinkt enorm maar de raarste en de smerigste puisten verwijnen door dat goedje, is een trekzalf :D

trekzalf, mag ik die ook aan mijn vriend geven, oeps lol

loes
    Lid

haha anders kom ik ff online op msn, anders wordt hier het hele forum een soort van twee-gesprek tussen ons op de verschillende topics hihihihihi

Trekzalf stinkt als de hel, dus ik zou dat dus niet overal op gaan smeren……… want dan is het geen lol meer whahahahaa

Jolan
    Lid

foei, foei, foei Patric toch :deegrol: :BIGsmileyfun:

wat is er, wat een serieuze vraag hoor

Jolan
    Lid

:P :D:P:D:P:D:P:D:P:D:P :D

gewoon als ie gaar is en op het punt staat om te bevallen een beetje drukken en knijpen tot alles eruit is, en even na deppen met pure alcohol

Jolan
    Lid

Trekzalf stinkt als de hel, dus ik zou dat dus niet overal op gaan smeren……… want dan is het geen lol meer whahahahaa

Ik zou een keer tijgerbalsem proberen Patric, ruikt veel lekkerder!!!!

loes
    Lid

en op de spiegel dan deppen met alcohol hahah lol (sorry) hihi

gatverre damme :D

zie haar al zo voor de spiegel staan,

jolan jij kent haar wel he ga jij ook niet heel hard lachen als ze die meot uitknijpen :P

Jolan
    Lid

Ja echt, het is meer zweer dan gezicht!!!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.