een lot

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

Sinds deze maand doen wij mee met de postcodeloterij. We kijken altijd die programma’s maar winnen nooit wat.. kan ook niet als je niet meedoet :P

Mijn man wilt ook meedoen met de staatslot maar dat word me ff te gek. Ik wil het gewoon bij 1 lot houden.. dat is dan toch leuk om mee te doen.

Hebben jullie ook loten?!

Felice
    Sleutelbeheerder

eeeh nee, mijn man is mordicus tegen….

Carool
    Lid

Nee, wij kopen er alleen een bij oudjaar, gewoon voor de fun

Klaver
    Bijdrager

Nee, wij kopen er alleen een bij oudjaar, gewoon voor de fun

Hier ook alleen ieder jaar een oudejaarslot, verder niets.

Chantal
    Moderator

Mijn schoonmoeder speelt nog op.ons adres mee met de.postcodeloterij :P

Evt winst delen we :)

dropje
    Lid

wij doen soms mee, meestal oude jaars loterij, soms andere staatsloterij maanden, maar niet standaard.. verder geen loterijen

paula
    Bijdrager

Wij hebben iedere maand 2 staatsloten, eentje samen met mijn schoonouders en eentje samen met buren.

smurfie
    Lid

Nope, omdat de winkans nog altijd drastisch lager is dan de kans om niet te winnen.

M’n vriend koopt er zo nu en dan 1, maar ook niet elk jaar zoals bijv. met de oudejaarsloterij. Op de 1 of andere manier heeft ie tot nu toe wel bijna altijd wat gewonnen :closedeyes:

Daisy
    Lid

Wij kopen met oudejaar altijd een straatje 1/5jes. Verder doen we niet mee. Waar ik eventueel nog wel aan mee wil doen is de vriendenloterij! Ik hoor mensen alleen maar winnen, niet veel en meestal prijzen als een dvdbox oid, maar toch wel leuk :)

Fiene
    Bijdrager

Hier ook met oudjaar een straatje 1/5e loten

Pallas
    Bijdrager

nee, ik doe niet mee. Vind het toch zonde van het geld, net als wat smurfie zegt: de winkans is zo ontzettend klein… Vriend doet wel mee, althans… samen met z’n ouders en broer spelen ze maandelijks mee met een of andere loterij. Ouders betalen 50%, beide broers 25% en zo verdelen ze de eventuele winst ook.

Ik koop meestal met oud en nieuw wel een lot, maar dit jaar twijfel ik. Misschien ga ik voor een 1/5e lot, want de kans dat je iets wint is dramatisch laag. ;)

smurfie
    Lid

Vriendlief wil er toch ook 1 gaan kopen dit jaar. Ben benieuwd of ie dit keer ook weer wint :)

Klaver
    Bijdrager

Ries heeft met zijn moeder ook weer een oudejaarslot gekocht, doen ze ieder jaar. Wij hebben zelf ook een oudejaarslot :)

Taaipoppetje
    Bijdrager

ik ga vandaag een oudjaarslot halen, doen we ook elk jaar :P

Wie van jullie heeft m ook ? en wat is je eindcijfer ?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.