echt heel erg vies

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

gisteren heb ik een bijzonder dappere daad gesteld. Ik heb de ventilator in de badkamer schoongemaakt. Hij was grijs. Nu is-t-ie weer wit…

Er is geen truc voor j emoet het gewoon doen. Hij snort nu weer veel harder. En nu hoop ik maar dat hij mijn inpandige badkamer droog houdt zodat ik minder last van schimmel heb, want daar ging het bij mij om. Ik heb verder niks tegen grijze ventilatoren. Zelfs niet als ze eigenlijk wit zijn

smurfie
    Lid

Ik weet niet eens hoe je die van ons uit elkaar kunt halen?? :ninja:

Bovendien staat dat ding altijd aan.. is dat dan niet gevaarlijk om daar mee te gaan lopen klooien?

Ik heb vandaag de randen in de woonkamer gestofzogen, daar waar het plafond over gaat op de muur en ik heb alle randen van de deur afgenomen.. viessss! :lol:

Chantal
    Moderator

Hihi dat ding wordt hier vaak 1x per maand schoongemaakt.. Anders hebben we in no time een beschimmelde badkamer :hmmz:

smurfie
    Lid

Zou dat echt zo zijn, Chantal??

Toevallig hebben wij nl. ook beginnende schimmelplekken in de badkamer.. :closedeyes:

Wonen nu 3 jaar in dit huis en dat ding is al die tijd nog niet schoongemaakt…

Hier maak ik dat 1x in de twee maanden schoon. ;) De plinten neem ik om de week af, want ik kan slecht tegen zwarte stofranden op witte plinten. :lol:

Klaver
    Bijdrager

Nou volgens mij is dat bij ons heel lang geleden, kan het me niet herinneren :lol:

Felice
    Sleutelbeheerder

oeii Astrid en Chantal, jullie zijn wel goed huisvrouwen hoor !! Respect

Felice
    Sleutelbeheerder

weet je wat ook heeeeel erg vies is? een linnenkast van de muur weghalen. Zo he!!! wat een enorme hoop stofvlokken

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.