e-reader

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Pallas
    Bijdrager

Ik wil binnenkort een e-reader kopen. Nu heb je ze met veel of weinig snufjes erop en eraan.

Wie heeft er een e-reader, welk merk is dit en wat zijn nou de snufjes die je veel, of juist weinig gebrukt?

Felice
    Sleutelbeheerder

oooh, dat wil ik ook heel graag weten!

smurfie
    Lid

Ik kijk met je mee! Ben er ook naar op zoek.

Had al goeie tips gekregen van Nikki en Fiene. Hopelijk zijn de meiden zo lief om ze hier nog een keer te posten :wub:

Chantal
    Moderator

Ik heb een gewone tablet met e-read functie.. Ideaal :)

Pallas
    Bijdrager

ik wil juist geen tablet, omdat die een LCD-scherm heeft, en dus continu licht uitzend. Ik wil graag een scherm van E-ink, dat schijnt heel rustig te lezen (en de batterijduur extreem te verlengen). Maar ook die heb je met touchscreen, wifi, noem het maar op…

Fiene
    Bijdrager

Idd Pallas, dat e-ink is wat mij betreft de uitvinding van de eeuw! Verder gebruik ik vrijwel geen snufjes tijdens het lezen. Alleen vind ik het wel handig dat het scherm mee roteert zodat je portret en landscape kan lezen en ook dat je tijdens het lezen de lettergrootte kan aanpassen ;)

Ik heb een Icarus go, maar die zijn dus niet meer verkrijgbaar maar mocht deze stuk gaan dan ben ik geneigd om weer voor dit merk te gaan…..touchscreen vind ik overigens niet nodig, had ik eerst wel maar ging heel snel kapot.

Deze heb ik dus:

icarus-reader-go-large.jpg

Pallas
    Bijdrager

Thanks Fiene! Waar haal jij voornamelijk je boeken vandaan?

Hebben er nog meer mensen ervaring met E-readers?

Fiene
    Bijdrager

eeeeeh waar ik mijn boeken vandaan haal? :unsure::blush: Ik heb er zo’n 10.000 :blij:

Mijn zus heeft overigens een Bebook, ook een erg fijn ding…

smurfie
    Lid

Heb je dat bebook van je zus weleens getest?

En welke vond je prettiger?

Fiene
    Bijdrager

Ik zweer bij mijn eigen budget e-reader :blij: heel fijn ding is het…ik las op bol.com toen gemengde reviews maar ik kan niet anders dan meer dan tevreden zijn! Laad snel, slaat snel de bladzijden om en heeft werkelijk nog nooit dienst geweigerd. De bebook van mijn zus is al haar tweede…de eerste deed het na een paar weken niet meer, ze kreeg overigens direct zonder vragen een nieuwe dus dat is wel weer een pluspunt maar ik vind die van haar wat minder gebruikersgemak hebben. Lastiger om boeken erop te zetten en terug te vinden, maar wat die van haar dan weer wel kan en de mijne niet is boeken onder verdelen in categorie.

Pallas
    Bijdrager

Heb wat onderzoek gedaan, en daar kwamen de Icarus, de Sony en de Kobo. De Kobo valt af, die kan ik niet in het echt vinden in winkels ;-). De Icarus en de Sony schelen weinig qua prijs, maar de Sony ziet er erg goed uit en heeft iets meer functies. Mijn broer heeft de vorige versie van Sony en is erg tevreden. Kortom: ik ben eruit!

Nu nog een hoesje erbij vinden. Heb jij dat ook, Fiene?

Chantal
    Moderator

Fijn dat je er uit bent :)

Ben benieuwd of je er tevreden over gaat zijn :)

Taaipoppetje
    Bijdrager

mooizo pallas!! al besteld ook ? ;)

smurfie
    Lid

Dan wacht ik nog mooi jouw recensie af wat jij van de Sony vindt! :)

Waar heb je ‘m besteld?

Fiene
    Bijdrager

Fijn dat je uiteindelijk een keuze hebt kunnen maken :blij: Ik heb er geen hoesje bij gekocht. Wel eentje zelf gehaakt om tijdens vervoeren beschadigingen te voorkomen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.