e-book te krijg

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

ik ken Vivienne Westwood, en ik kan je vertellen : ze is een enig mens! telefoongesprekken met haar lopen altijd ¨uit de hand¨ omdat er in het leven zoveel te bespreken is. Ik heb haar boek nog niet gelezen, maar dat ga ik zeer binnenkort doen, want ik denk zeker dat het de moeite waard is

Nu verkrijgbaar! GRATIS e-book ‘Succes is Persoonlijk’ door Vivienne Westerhoud.

In dit e-book, dat je via http://www.haareigenzaak.nl gratis kunt downloaden, vertelt Vivienne haar persoonlijke verhaal en haar visie op succesvol ondernemen, haar ervaringen en tips over plannen, netwerken en verkopen. Zij beschrijft op inspirerende wijze hoe en waarom zij ruim tien jaar geleden voor het ondernemerschap koos. Haar keuze om haar werk om haar kinderen heen te plannen. Hoe zij in valkuilen liep en ook welke successen zij behaalde. Succes in precies de definitie die zij daar persoonlijk aan geeft. Want, zo stelt zij: ‘Succes is Persoonlijk, dat kan er voor iedereen anders uitzien’.

smurfie
    Lid

Jammer dat ik niks aan een e-book heb (wat is eigenlijk het meervoud van e-book? :ninja:). Het lijkt me namelijk reuze interessant om meer te lezen over alle aspecten van ondernemerschap en dan vooral waar anderen tegenaan lopen in het wereldje.

Pallas
    Bijdrager

anderhalf jaar later, maar… ik ga het boek downloaden en lezen! Sta op het punt om mijn eigen bedrijf op te richten dus ik ben heel benieuwd!

smurfie
    Lid

Hmm.. kwam dit topic bij toeval weer tegen en ik denk dat ik maar eens ga neuzen hoe ik aan dit boek kan komen..

Pallas: wat vond je er van?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.