Deze namen gaan het helemaal maken ( in Amerika )

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Avatar Fiene 2 jaren, 2 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

The zoe report voorspelt dat deze namen het komende jaar een grote hit gaan worden. Persoonlijk geloof ik er  niet zo in.  Ik zet ze hier op een rijtje en de vertaling erachter ( just for fun…)

1)

Arrow dat betekent Pijl

2) Briar , is een heel poetische naam , een briar is namelijk een wilde roos

3) Echo daar valt niks aan toe te voegen, hooguit een uitleg waarom je je kind zo zou noemen , maar die kan ik helaas niet geven…

4) Ember, ember is helaas minder lieflijk, het betekent sintel, gloeiend kooltje dus….

5) Indigo, is en blijft indigo, maar om je kind nu t e noemen naar de kleurstof die spijkerbroeken hun kleur geeft…ik weet het niet…

6) Loxley, geen idee wat dat betekent, wie helpt??

7)Posey Een posy is een boeketje, zo’n klein samen gebonden boeketje…met e?? beats me!

8) Sage kijk dat is een makkelijke Salie, een prima kruid om heksen mee te weren..

9) Snow, moet ik het uitleggen?? Best verfrissend hoor Sneeuw roepen als de mussen dood van het dak vallen…

10) Thor die is ook niet moeilijk: onze eigen oude Germaanse dondergod…

Fiene
    Bijdrager

Thor stond ook op mijn lijstje :) 

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.