De nieuwe babbelhoek!

5 berichten aan het bekijken - 11,416 tot 11,420 (van in totaal 11,420)
  • Auteur
    Bijdrager

@Nijna, okee jouw vader heeft dus al een afspraak voor vaccinatie…….weet hij ook welk merk vaccinatie hij krijgt? Of staat dat er niet bij? :unsure: Mijn moeder is 9 jaar jonger dan mijn vader dus zij zal valt in een andere doelgroep dus zal iets langer moeten wachten denk ik :unsure:

Fijn dat je goed geslaagd bent bij de kringloopwinkel. Ik kom daar nooit hihi. Vandaag was het pakketjesdag aan de deur bij ons hahaha. Eerst kwam de bestelling van noodles, 2 dozen groentennoodles voor Samira en mij en een doos kipnoodles voor Ries, Selena en Justin :D Daar hadden we nog een doos van staan dus we kunnen allemaal vooruit. Daarna werden mijn nieuwe spijkerbroeken bezorgd dus die ga ik straks even passen. Hopelijk zitten ze nou eindelijk eens goed :yes: Voor Justin nieuwe onderbroeken besteld, die moeten ook nog komen en dan nog eergisteren een grote bestelling bij de Shein gedaan voor de meiden :D

Ja, zo’n 10 minuten gesprek via Zoom of Teams is toch even anders dan face to face. Wij hebben hem ook binnenkort, ben benieuwd wat de juf(fen) over Selena te vertellen heeft.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 3 weken geleden door AvatarKlaver.
    Bijdrager

@Klaver Mijn vader krijgt (net als mijn moeder) Pfizer.

Ik vind het heerlijk om even bij de kringloop te snuffelen. Haal er vooral veel (strip)boeken vandaan wat met zo’n boekenwurm als Marten wel handig is. Dan blijft het tenminste betaalbaar en ja als je mazzel hebt kan je er ook prima kleding vinden. Ben zelf niet zo’n liefhebber van online zeker niet voor kleding.

Bijdrager

@Nijna, okee gelukkig geen Astrazeneca ;-)

Hahaha ik ben juist een liefhebber van online en nieuw. Heerlijk om vanuit mijn luie stoel lekker online te winkelen :yahoo: ……ik ben juist niet zo’n liefhebber van 2e hands. Heel soms halen we iets op via FB uit de groep ‘gratis af te halen’ maar dat is echt niet vaak.

Bijdrager

@Nijna, okee gelukkig geen Astrazeneca ;-)

Nee die is voor mij :D

Gisteren een vreemde ochtend gehad. De mevrouw waar ik op maandag werk gaat het al een tijdje achteruit. Vorige week een sonde gekregen maar die lag er zondag al weer uit. Mevrouw was echt ziek gisteren, zus en zwager waren bij haar en gingen even weg toen ik er was (in overleg). Aan het einde van mijn dienst kwam thuis verpleging (komen normaal helpen douchen) en zij bleef tot zus weer terug kwam want we wilden mevrouw echt niet alleen laten. Heb er niets meer van gehoord maar zal mij benieuwen of ik er volgende week nog heen moet. Denk eerlijk gezegd dat het snel afgelopen zal zijn.

Vandaag afgezien van werken ook een regeldagje. Belasting aangifte de deur uit, Marten naar de kapper geweest, en voor morgen het een en ander geregeld. Mijn ouders zijn morgen 50 jaar getrouwd en ondanks corona willen we er toch nog wel iets van maken.

Bijdrager

Ohw jee, dat zijn de minder leuke kanten van je werk :(

Mooie mijlpaal van je ouders! Alvast gefeliciteerd!! :D

Hier weinig bijzonder te melden……..alles gaat zijn gangetje hier. Heb Selena opgegeven voor ponykampdag in mei, daar gaat ze met een vriendinnetje uit haar klas heen. Is op de manege waar Samira rijdt :D Die moeder brengt ze ’s morgens en ik haal ze op. Goed geregeld.

Vanmiddag met Samira naar de tandarts geweest voor halfjaarlijke controle en gelukkg was bij ons beide alles goed :good:

Donderdag aan het eind van de dag hebben we een online 10 minuten gesprek met de juf(fen) van Selena, gaat over haar rapport en cito. De cito uitslag hebben we thuis, als ik hem goed begrijp, doet ze het aardig goed maar dat horen we donderdag wel :yes:

5 berichten aan het bekijken - 11,416 tot 11,420 (van in totaal 11,420)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.