De nieuwe babbelhoek!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 11,420)
  • Auteur
    Lid

ja dan heb jij echt zwaar ja….Petje af voor je….

wow he wat veel uren zeg

klaver succes met solicitaties

hier voel ik me noggal down

veel gezeur met instanties

is soms beetje veel kwa kids

ze zijn zo enorm vervelend snap het best maar me energy raakt op

en sta op punt tot instorten

pfff en sorry voor het gezeur hier altijd

xxx

Moderator

Goeiemorgen dames :blij:

Priss, respect vor jou hoor, veel vrouwen doen je dat niet na :)

Klaver, die drie daagjes komen ook nog wel goed ;)

Mariska, de babbelhoek is er ook om even je gal te spuien hoor ;) Niks niet erg :)

Hier al een halfuur voor politie agentje aan t spelen bij de katjes :lol:

Zometeen even het eten klaar zetten en dan nog even een dagje aan het werk.. Morgen lekker vrij :joepie:

Fijne dag allemaal :)

Lid

Priss, ik doe het je niet na meid.pff

Leela, wat fijn dat je toch nog kon blijven!

Mariska, wat balen dat het niet gaat zoals het moet gaan!

Chantie, :wub: hahaha

Goedemorgen

Hier een oppasdagje, en we zijn net wakker met zijn allen :blush:

Bijdrager

Goedemiddag!

Vanmorgen met de auto Justin naar school gebracht en daarna meteen door met Samira naar het winkelcentrum. Mijn vriendin moet over een paar weekjes bevallen van haar 1e kindje dus heb even wat cadeautjes gekocht. Justin had nog wat cadeaubonnen van de Bart Smit en Intertoys dus meteen even wat leuks voor gehaald. Voor Samira heb ik nieuwe kleding gekocht, krijgt ze aan op haar verjaardag.

:ninja:

Bijdrager

@ ah klaver tijd gaat zo snel daar voor je weet mag je weer naar huis dus valt op zich mee

Nou ik moet er niet aan denken hahaha, maar ik ben gewend om maar 20 uurtjes per week te werken ;) :P

Lid

:ninja:

Schrik

:P :blij:

Lid

Hallo allemaal,

Hier zit de dag er bijna weer op.

Zit nu alleen met jayden thuis want hayley besloot even naar opa en oma te lopen en blijft daar meteen eten hahah

(ze wordt zo lekker zelfstandig)

Vanmiddag even naar de stad geweest. Met de kids bij warrie knarrie wat gedronken (is een lunchtentje) dus de kids waren helemaal blij.

Wat leuke dingetjes gekocht waarmee ze zich kunnen vermaken in de auto.

Morgen nog 1 dagje school en dan zijn ze vrijdag t/m dinsdag vrij. ppppfff weer 5 dagen thuis.

Ze zijn trouwens wel enorm vervelend. Ze luisteren voor geen meter en zoeken steeds vaker de grens op. Maar gelukkig hoorde ik dat veel kids het hadden dus hoop dat het aan het weer ligt.

Wij gaan van het weekend heerlijk weg en zijn zondagavond pas weer thuis.Heb er zoveel zin in. Heerlijk hotelletje geboekt en dat betekent dus dat ik heerlijk in bad kan van het weekend.

@priscila, wat een uren draai jij zeg. Petje af hoor.

@Leela
    , mag je wel zoveel uren draaien achter elkaar. (dan bedoel ik dus van 6 tot 1/2 11 ’s avonds) vraag me dus af of dat wettelijk wel mag.

@wonder
    , leuk zeg zo’n oppas dagje. Doe je dat elke week of af en toe??

Bijdrager

Hayjay, wat leuk dat Hayley besloot naar opa en oma te lopen, die wonen dan zeker vlakbij?

Mijn ouders wonen ook vlakbij maar niet op korte loopafstand, dus als we een paar jaartjes verder zijn, kan Justin alleen naar opa en oma fietsen.

Veel plezier van het weekend, zal vast lukken…..gaan jullie samen of met het gezin?

Lid

Bij ons mag je idd niet zoveel uren werken, dan overtreed je echt flink de arbeidstijdenwet!

Hayjay, leuk hoor veel plezier!

Elena was vandaag ook niet te harden, bij elke NEE was het dikke :'(

Ik pas elke woensdag op Tycho, het went al best nu gelukkig, ik vond het eerst wel zwaar!

Zo mijn zus en zwager hebben mee gegeten, en zijn net weg!

Na gtst ff badderen en dan lekker naar bedje!

Morgen mag ik weer om half 7 beginnen!

Lid

@ hayjay officeel niet maar komen mensen tekort en meer huizen bij ons…Dus alles moet af voordat we weg mogen…Dus zit niks anders op dan overuren maken…Ik vind niet erg…Betaalt lekker…En ik heb balans…doe nog leuke dingen en ben niet moe sterker nog ben fitter…Rond september word pas rustig want het is nu ook vakantietijd…Dus alle moeders en vaders met kinderen gaan nu (die bijna 4 worden om nog goedkoop op vakantie mogen en voordat ze gebonden zijn aan verplichte schoolvakanties) en straks gaan alle collega afwisselend ook 3 weken op vakantie dus tja…Ik heb zelf pas eind september…Vind ik niet erg…Kan ik lekker centen verdiennen. En als je goed teruglees zie je ook dat ik meer pauze heb dan collega’s…Dus het zit goed

Bijdrager

Hoi dames,

Hebben jullie een fijne dag gehad? Ik heb voor het eerst weer gewerkt na een jaar in de ziektewet te hebben gezeten. Middagje gewerkt. Beviel erg goed. Ben stiekem wel beetje trots op mijzelf want vind het best een grote stap :blush: Vriendjelief is zo lief geweest om me te verassen met een flesje Jillz omdat ik mn eerste dag erop heb zitten. :blij:

Hayjay, fijne dagen he! Zal vast wel lukken! Geniet ervan!

Wonder, morgen half 7 beginnen? das vroeg zeg, werk ze alvast!

Ik ga even genieten van mn Jillz en daarna mn bedje in. Moet zeggen dat ik echt bekaf ben. Ben het niet meer gewend. Ga het ook rustig opbouwen, zal wel ff wennen zijn hoor.

Fijne avond allemaal en trusten!

Bijdrager

Morgen mag ik weer om half 7 beginnen!

Wat vroeg zeg :blink: , ik begin pas om 8.30 uur.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 11,420)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.