De nieuwe babbelhoek!

• Dit onderwerp bevat 11,418 reacties, 50 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 maand geleden door AvatarKlaver.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 11,420)
  • Auteur
    Bijdrager

Hoi allemaal!

Wat gezellig zo een nieuwe babbelhoek :D

@Klaver
    Dat is balen joh, ik hoop dat je snel reactie krijgt van de ub en dat je snel wat hoort van je andere sollicitaties.

@Wonder
    Wat leuk dat je weer gaat oppassen, bevalt je goed zo te horen! Doet de kleine man het ook goed? En hoe vind je dochtertje het?

@Priscilla
    Wow wat heb jij een zware werkweek joh. Bikkel!

Hier een rustig avondje hoor.. Lekker Glee aan het kijken :lol:

Lid

Hey allemaal,

Ik ben morgen lekker vrij en moet nog 3 dagen werken en dan houdt het op, dan loop ik weer thuis.

Jammer dat ik nog niets anders gevonden heb, maar blij dat ik daar bijna weg ben.

Had je het niet naar je zin dan?

Lid

Taaipoppetje hij doet het super. Elena is zo lief voor hem. Ze geeft hem de hele dag kusjes en klakt met haar tong bij hem Hihi.

Bijdrager

Wonder, wat schattig!! :wub:

Bijdrager

@Klaver
    Dat is balen joh, ik hoop dat je snel reactie krijgt van de ub en dat je snel wat hoort van je andere sollicitaties.

Dank je.

Had je het niet naar je zin dan?

Nee ik heb het al heel lang niet meer leuk daar, maar buiten dat liep ik ook tegen wat moeilijkheden aan in mijn functie :(

Lid

@ priscilla valt nog mee die uren van je…..Ik werk op dit moment om 5u a 6u ochtend tot half 11 avond en dat 5 dagen in week. Nu ben ik even avond vrij om een en ander te regelen.

Bijdrager

@ priscilla valt nog mee die uren van je…..Ik werk op dit moment om 5u a 6u ochtend tot half 11 avond en dat 5 dagen in week. Nu ben ik even avond vrij om een en ander te regelen.

Ik dacht dat je laatst zei dat je geen baan had. Maar dat had ik blijkbaar verkeerd begrepen. Fijn dat je werk hebt! Wat doe je momenteel?

Bijdrager

Pfff ik word al moe als ik er aan denk :ninja: :blush:

Lid

haha nee ik wou weggaan maar ben toch gebleven want kreeg contract….dus tja het was contract of uvw en contract is toch iets meer centjes dan uvw….En nu is dat vervelende mokkel weg dus nu is stuk gezelliger maar ik blijf niet levenslang…ik heb contact voor jaar….En zolang recissie is blijf ik daar….want er is bar weinig voor sollicitatie, Werk nog steeds in Sliedrecht bij Systemfarma ;)

Lid

@ ah klaver tijd gaat zo snel daar voor je weet mag je weer naar huis dus valt op zich mee

Bijdrager

haha nee ik wou weggaan maar ben toch gebleven want kreeg contract….dus tja het was contract of uvw en contract is toch iets meer centjes dan uvw….En nu is dat vervelende mokkel weg dus nu is stuk gezelliger maar ik blijf niet levenslang…ik heb contact voor jaar….En zolang recissie is blijf ik daar….want er is bar weinig voor sollicitatie, Werk nog steeds in Sliedrecht bij Systemfarma ;)

Dat is mooi! Top dat je een jaarcontract hebt. Is inderdaad meer dan uwv en verdien je je eigen centjes, altijd prettig. Er is heel weinig op de markt. Maar dat hangt er ook vanaf in welke sector je wat zoekt. Maar werken van zo vroeg tot zo laat is toch wel erg lang hoor. Neem aan dat je het niet 5 dagen in de week doet? :wacko:

Lid

Op dit moment wel….want we krijgen steeds meer huizen erbij voor rollen en hebben weinig mensen ongeveer helft is al met vakantie (die met kinderen dan die nog niet of bijna fulltime naar school gaan pakken nu nog laaste goedkoop vakantie) En ik vind niet erg want heb goede pauze…2u werken is verplicht halfuur pauze…dus op zich valt mee het is niet constant doorwerken…en na pauze ben je verplicht om stawerk doen (zit en sta afwisselen) en lunch is 45 minuten…tussenmiddag krijg je 3x 15 min pauze voor koffie oid en savonds krijg je 1u etenstijd op zaak en daarna 2u werken dan halfuur pauze

Enkel vergeet je wel even dat ik een alleenstaande mama ben.

En in 2 verschillende gemeentes werk en alles per fiets moet doen.

In totaal komen er nog 10 fietsuren bij en dan hebben we het nog niet over

me afspraken tussendoor. Dat doe ik ook allemaal nog naast me uren werken.

En ow ja, probeer tussendoor er ook nog voor me dochter te zijn :)

Dus al met al vind ik 54 uur vrij druk hoor…

Lid

@ priscilla OEPS SORRY dat heb ik niet echt aangedacht…vergeef me…sorry

Vergeet btw nog te zeggen dat ik per dag maar een half uurtje pauze heb om echt te kunnen zitten en te eten.

De andere vrije uren fiets ik van en naar andere project.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 11,420)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.