De kerstman

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Daisy
    Lid

Yara vroeg aan mij hoe de kerstman de cadeautjes in huis kwam brengen?? Ik vertelde haar dat de kerstman niet bestaat, dat papa en mama de cadeautjes kopen en ook voor mijn neefje.

Daar snapte ze geen snars van, want ze had een kerstman op school gezien en dat was echt een echte! Ze geloofde me echt niet!

Hoe hebben jullie dat gedaan? hebben jullie kinderen er ook naar gevraagd en hoe heb je gereageerd?

Klaver
    Bijdrager

Hier weten de kids ook dat de kerstman niet bestaat en dat papa en mama de cadeautjes kopen. Ze zagen gisterochtend de cadeautjes onder de boom liggen en vroegen toen hoe die daar kwamen. Toen heb ik het dus verteld……dat vonden ze helemaal okee en Justin zei gewoon: de kerstman bestaat niet, maar sinterklaas wel ;)

Taaipoppetje
    Bijdrager

wij doen niet aan de kerstman maar toch wil ik ze niet vertellen dat ie niet bestaat. omdat wij sinterklaas groots vieren wil ik niet dat ze gaan twijfelen of die dan wel echt bestaat. wij zeggen dat de kerstman niet hier komt maar in engeland en amerika. Sinterklaas komt daar dan weer niet maar die komt wel in nederland.

Daisy
    Lid

wij doen niet aan de kerstman maar toch wil ik ze niet vertellen dat ie niet bestaat. omdat wij sinterklaas groots vieren wil ik niet dat ze gaan twijfelen of die dan wel echt bestaat. wij zeggen dat de kerstman niet hier komt maar in engeland en amerika. Sinterklaas komt daar dan weer niet maar die komt wel in nederland.

Daar dacht ik ook nog aan, maar dan kan ik die kerstman op school niet verklaren :lol:

ipi
    Lid

Hier altijd vertelt dat de kerstman niet bestaat. We doen ook niet aan kadootjes

Taaipoppetje
    Bijdrager

Haha ja kerst man komt hier niet op school dus dat scheelt..

Daar dacht ik ook nog aan, maar dan kan ik die kerstman op school niet verklaren :lol:

Misschien zeggen dat de kerstman verdwaalt was?

Felice
    Sleutelbeheerder

die kerstman op school is gewoon een nepper: omdat de echte in Amerika is, maar niet tegen de andere kindjes zeggen : die weten dat niet….

Taaipoppetje
    Bijdrager

felice, dat lijkt me inderdaad een goeie.. milene vraagt nog niet waarom hij zuurstokjes dan uitdeelt in het winkelcentrum maar dat zou ik dan zeggen tegen haar als ze vraagt waarom..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.