De Geboorte Van Mijn Twee (b)engeltjes.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Ons verhaal begint in mei 2003. We zijn een paar weken gestopt met de pil als ik zwanger blijk te zijn.

Alles verloopt prima en op 20 weken weet de gyneacoloog ons te vertellen dat we een meisje zullen krijgen.

Op de nacht van 10 op 11 februari 2004: ik ben 40 weken zwanger.

Om 01.00u wordt ik wakker van een pijnscheut. Een kwartier later, nog ??n, kwartier later, nog ??n.

Ik besluit dan maar om op te staan. Mijn slapende wederhelft heeft nog niet het minste besef van wat er die dag gaat gebeuren.

De hele nacht lig ik naar een muziekzender te kijken en nauwlettend mijn wee?n in het oog te houden.

Tegen rond 5.30u hou ik het niet meer en ga ik mijn man wakker maken.

Nog nooit zo vlug iemand wakker zien worden :D

Nog een boke gegeten met choco en om 7.00u richting kraamkliniek vertrokken.

Om 7.30u aangekomen. Eerste onderzoek: 3 cm, ik mag blijven.

Rond 9u hou ik het niet meer van de pijn. Ik heb voordien een baxter gekregen met wee?nopdrijvend middel in en tijdens de wee?nstorm moet en zal ik een epi krijgen :wacko:

Zo gezegd zo gedaan, en ik kan weer op adem komen.

Rond 13u mag ik beginnen persen.

Om 14.33u is ons dochtertje Yana dan geboren. Een onvergetelijk moment! Ik heb liggen huilen dat het niet meer mooi was… :blush:

Juli 2004: we zijn al weer bezig voor een tweede kindje. Wij denken: zo vlug zal het wel weer niet gaan…

September 2004 (Yana is 7 maanden): ik ben weer zwanger. Daarvan hebben we positief getest in oktober.

Terug een zalige zwangerschap gehad; zo wil ik er nog dragen :)

Nacht van 5 op 6 juni 2005, ik ben dan 39 weken zwanger.

23.30u: Yana wordt wakker en begint vrolijk te vertellen in haar bedje, nooit eerder gebeurd en na die keer zal het ook nooit meer gebeuren…raar…

00.00u: weer stil, iedereen slaapt.

3.00u: ik wordt wakker met menstruatiepijn. Ik denk: het zal wel niets zijn…

Mijn man betrouwt het hele zaakje niet echt en hij staat mee op. Ik wordt bijna verplicht om toch maar even naar het verloskwartier te bellen.

De vroedvrouw weet me te vertellen dat ik toch best eens binnenkom. Ik heb al een paar weken opening en baby zat op week 38 al goed ingedaald.

Schoonmama gebeld. Tegen de tijd dat ze bij ons was, had ik enorm veel pijn.

Vertrokken naar de kraamkliniek, om daar om 4.30 aan te komen.

Ik zeg nog om te lachen tegen de vroedvrouw: aan de pijn te voelen zal ik wel een cm of 7 hebben… :P

En ja hoor, ik zit aan 8 cm.

Ik wou graag eens zonder epi bevallen en dan is dat wel de ideale gelegenheid.

De pijn van de wee?n heb ik goed kunnen opvangen, maar die perswee?n…. :o:o

Rond iets voor 6 zijn we naar de verloskamer verhuisd en om 6.11u was ons mooie zoontje er.

Met deze twee kleine mensjes is ons gezinnetje compleet en ik heb mijn voorzorgen genomen om niet meer zwanger te worden. Want met ons weet je nooit… :lol:

Mooi verhaal.

Fijn dat alles goed ging.

Je hebt er toch maar mooi twee lieve kindjes voor gekregen.

lieke
    Lid

fijn dat je twee van zulke fijne bevallingen hebt gehad.

Klaver
    Bijdrager

Wat fijn dat je zulke mooie bevallingen hebt gehad :)

Zo zou ik nog een paar keer willen bevallen, alleen is het niet de bedoeling dat er nog kindjes bijkomen :D

Dus hou ik het maar bij mijn foto’s en herineringen;

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.