De allerlekkerste douche-gel?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

Kij die van Rituals vind ik echt het allerlekkerst. Daarna komt Savon Marseille, dat koop ik in Frankrijk, kost geen… ze hebben de gekste geuren : mimosa, frambozen, appel met olijfolie, tomaten, en ze ruiken allemaal even lekker, niet dat synthetisch en dat is best knap want er zal wel geen tomaat aan te pas gekomen zijn. Als de voorraad uit Frankrijk op is , ga ik over op Nivea ( bij voorkeur de oli variant , maar die is wel 2 keer zo duur als de rest.

Heb ik geld over ( maar niet genoeg voor Rituals ) vind ik Kneipp ook wel een verwenner

Zo en nu ben ik eens benieuwd naar jullie uitspattingen onder de douche

o ja meldt ook even wat je ronduit vindt stinken ;-))

Chantal
    Moderator

Oehhh de rituals foaming douchegel!

En dan wel de yogi flow te verstaan!

Verder vind ik die van kruidvat eigen merk ook heerlijk! Kan zo snel even niet op de naam en geur komen, maar een roze douchegel en een paarse douchegel in een knijpfles!

Ik vind voornamelijk de extreem goedkope troep stinken (al kost die va kruidvat ook geen drol)

Klaver
    Bijdrager

Wij hebben hier vooral Fa, vind de meeste daarvan echt heerlijk ruiken en schuimen. Justin gebruikt Fa Men sport.

Taaipoppetje
    Bijdrager

De rituals is mijn favo !

Pallas
    Bijdrager

ik heb de simpele sanicur van de Nettorama. Vind ik een lekker licht, fris geurtje, goed neutraal. Als ik mezelf wil verwennen, staat er nog een pot bodyscrub van de Action, geur meloen/limoen. Ook heerlijk! Die is van de ZEN-lijn geloof ik. Kan ik je aanraden!

Taaipoppetje
    Bijdrager

ik heb de simpele sanicur van de Nettorama. Vind ik een lekker licht, fris geurtje, goed neutraal. Als ik mezelf wil verwennen, staat er nog een pot bodyscrub van de Action, geur meloen/limoen. Ook heerlijk! Die is van de ZEN-lijn geloof ik. Kan ik je aanraden!

mmmmmm klinkt goed pallas!!

smurfie
    Lid

Ik ben fan van Lush! Handgemaakte zeep zonder troep erin. Alleen ruiken ze niet allemaal even lekker :P

Wat ik verder erg lekker vind zijn de wat zwaardere geuren. Rituals heeft een doorzichtig-paarse knijpfles die ik naar speculaas vind ruiken. Verder heb ik nu ook een heerlijke zwaardere, met oa. goyi bessen (weet niet meer welk merk).

Rituals vind ik ook heel lekker, maar ook daar vind ik de meesten niet lekker. Eigenlijk alleen de rode en hammam-variant, hoewel ik die hammam toch wat minder vind.

The best ever vind ik trouwens de handgranaat (rode) versie van Weleda!! Heeeeeerlijk zacht en je huid droogt er ook niet van uit. Ben sowieso dol op alles met handgranaat. Maar het gekke is dat ik niet van cola hou, maar deze douche-gel naar cola vind ruiken :P

Wat ik absoluut niet meer lekker vind (want: te vaak gebruikt) zijn douche-gels met meloen-aroma.

Ook hou ik erg van schuimende douche-gels en niet zo van die melkerige.

smurfie
    Lid

Uhhh.. ik bedoel natuurlijk granaatappel -_-:fluiten::blush::kiekeboe3:

Thanks Nikki, voor de waarschuwing :attentie:

Taaipoppetje
    Bijdrager

Ik vind trouwens de hammam van thermen ook heerlijk!

smurfie
    Lid

Die heb ik m’n zwager afgelopen jaar kado gedaan en hij is idd. erg lekker!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.