Cadeautjes

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Daisy
    Lid

Wie viert de kerst net als sinterklaas ook met cadeautjes? of misschien wel groter als sinterklaas? Doen de volwassenen ook mee, of alleen de kinderen?

Hier doen we 1 kerstdag met cadeautjes. De volwassenen trekken lootjes en kopen daarnaast nog wat erbij voor de kinderen.

Hier wordt groots sinterklaas gevierd.

Wil wel een traditie maken door ieder jaar een pyama onder de boom te doen voor de jongens.

Iets kleins….zodat er toch wat onder de boom ligt.

2e Kerstdag is onze jongste jarig….die krijgt dus genoeg. :blij:

Taaipoppetje
    Bijdrager

hier word sinterklaas ook groots gevierd.. ik ben nu blut :P haha

ik vind 1 pakketje voor iedereen onder de boom wel erg leuk.. dat doen we elk jaar dus nu ook. Maar dan echt een kleinigheidje.

Nijna
    Bijdrager

Hier geen pakjes onder de boom. Pakjes horen voor mij bij Sinterklaas en niet bij kerst.

Chantal
    Moderator

Hier alleen voor ons meisje 1 kadootje gekocht :)

Zodra ze wat ouder is en ze het beter snapt komen er met sint en kerst meer kadootjes hihi :)

Fiene
    Bijdrager

Ik ben druk aan het breien :D Voor manlief een shawl en muts gebreid, voor mezelf een heerlijke dikke colshawl met bijpassende muts, voor Tim een spencer, voor Seth een pac-man/arkanoid trui (bijna af) en voor Mint een rokje met bijpassende colshawl.

Mijn breipennen maken dus overuren voor de kerst ;) nou had ik dat allemaal even wel gemaakt voor ze maar ik vond het wel leuk voor onder de kerstboom…moet ik nog wel hard doorbreien wil ik het allemaal af krijgen :blush:

smurfie
    Lid

Wat leuk Fiene, van die zelfgemaakte kado’s onder de kerstboom!

Wij vieren vanavond nog Sint. Lootjes getrokken en kado’s gekocht voor het afgesproken bedrag + rijm (met schoonfamilie).

Met kerst kopen m’n schoonouders kado’s. We vieren het dan ook met een oom& tante van m’n vriend erbij en zij en m’n schoonouders hebben altijd zoiets van: wij hebben alles al, dus we verwennen jullie.

Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer. Vind het zelf veel leuker als iedereen wat koopt voor iedereen, gewoon omdat je dan het idee hebt dat er echt moeite voor is gedaan en ook is het leuk om te zien hoe anderen op jouw kado reageren. M’n schoonouders kopen nl. altijd hetzelfde voor de vrouwen en ook hetzelfde voor de mannen..

Met mijn fam. hebben we nog niks afgesproken voor kerst :closedeyes:

Klaver
    Bijdrager

Wij vieren alleen Sinterklaas groots omdat we in de kleine kids zitten. We doen met Kerst voor de kids wel wat cadeautjes onder de boom maar we pakken minder uit dan met Sinterklaas ;)

colle
    Lid

Wij vieren kerst wel met cadeautjes. met Sinterklaas doen we ook pakjesavond maar mijn ouders en zus kopen de cadeautjes voor onder de kerstboom zo worden ze niet te erg verwend met Sinterklaas en persoonlijk vind ik kerst heel erg leuk om te vieren. Ook omdat onze gastdochter met kerst komt vieren we het met cadeautjes kunnen we haar extra verwennen. Ik koop wat cadeautjes voor mijn man en andersom.

Hier ook geen kadootjes onder de kerstboom, want na Sinterklaas vind ik het wel welletjes. Gwen is in januari weer jarig, dan krijgt zij wr kado’s. Als ze groot genoeg zijn en niet meer in sinterklaas geloven, wil ik het kadootjes-gedoe naar kerst verschuiven. Dat vind ik gezelliger, maar voorlopig geniet ik van de verbaasde en blije gezichtjes met Sinterklaas. ;)

Carool
    Lid

Meestal hier 1 kadootje, iets nuttigs ofzo. Geen speelgoed

Mitchel kreeg vorig jaar een nieuwe oorbel, en Justin..uh…ff denken

Taaipoppetje
    Bijdrager

en carool, weet je het al :lol:

Chantal
    Moderator

Carool dr kinderen hebben blijkbaar enorm veel speelgoed dat ze het niet meer weet wat ze vorige kerst gekregen hebben :P

Pallas
    Bijdrager

hier geen cadeautjes met Kerst. Sinterklaas blijft hét feest voor mij. Cadeaus met kerst vind ik zo… amerikaans ofzo. Ik weet het niet precies.

Smurfie: vorig jaar hadden mijn vader en zijn vriendin voor alle kids wat gekocht voor sinterkerst. Wij deden altijd aan sinterklaas, zij aan kerst, dus vandaar het compromis. Ze hadden inderdaad voor alle dochters een luchtje en voor allen heren een riem gekocht. Vond ik echt een stuk minder leuk, het gaat juist om de persoonlijke cadeaus/aandacht!

Carool
    Lid

en carool, weet je het al :lol:

Nee :blush::blush:

Carool dr kinderen hebben blijkbaar enorm veel speelgoed dat ze het niet meer weet wat ze vorige kerst gekregen hebben :P

Ja hahaha speelgoed komen ze niets tekort maar dat krijgen ze met kerst niet

Weet alleen echt niet wat ik Justin gegeven heb, en hij weet t zelf ook niet meer haha

Was nog wel vergeten zeggen dat oma elk jaar een trui voor hun onder de boom legt

(don’t worry, geen gebreide, gewoon een-uit-de-winkel)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.