bruine drap

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Lique
    Lid

Hallo Marieke,

Ik heb een vraag.

Wij zijn momenteel met een 2e bezig.

Van de eerste was ik meteen zwanger!

Maar ik ben nu 7 jaar verder dus vewacht ik zeker niet dat het weer in 1 x lukt, maar in de week dat ik ongesteld moest worden ( afgelopen dinsdag) had ik wel de symtomen vooral de buikpijn…….dus ik wachten wachten want ik verwachte een bloeding.

Nu had ik wel een heeel klein beetje rozige iets (noem ik maar even) maar werd maar niet ongesteld. De syptomen leken erg veel op een innesteling van wat ik allemaal op internet had gelezen.

Ik vrijdag nog een test gedaan, maar was negatief. (maar asl het wel een nesteling was kan je pas een week later testen)

Van het weekend heb ik 2 dagen wat bruinige drap gekregen en nu weer niks. Maar niet dat ik daar een maandverbandje moest dragen.

Maar ook vandaag nog steeds dat weeige lichte pijnlijke gevoel onder in mijn buik.

is mijn cyclus misschien van slag? Ik zal einde van week voor de zekerheid nog eens testen.

Ben namelijk erg ongeduldig :wacko:

Groetjes Lique

Lique
    Lid

Hoi Hoi

Ik kreeg jullie berichtje met de vraag me voor te stellen, maar ik zou niet weten waar en hoe.

Ik ben misschien een beetje blond hoor, ;) maar als ik bij welkom en zoek waar ik een eventueel wat kan neerzetten, maar kan het nergens vonden :(

Gr Lique

Lique
    Lid

Hoi Hoi

Ik kreeg jullie berichtje met de vraag me voor te stellen, maar ik zou niet weten waar en hoe.

Ik ben misschien een beetje blond hoor, ;) maar als ik bij welkom en zoek waar ik een eventueel wat kan neerzetten, maar kan het nergens vonden :(

Gr Lique

Felice
    Sleutelbeheerder

het is ook best een groot forum…https://www.babyenkind.nl/forum/index.php/forum/34-even-voorstellen/

gezellig dat je je komt voorstellen!

Lique
    Lid

het is ook best een groot forum…https://www.babyenkind.nl/forum/index.php/forum/34-even-voorstellen/

gezellig dat je je komt voorstellen!

Lique
    Lid

Het is zeker een groot forum!

Nooit eerder op gezeten hoor, dus daar zal het wel aan liggen. ;)

Felice
    Sleutelbeheerder

ach, je had mij bezig moeten zien in het begin !

Marieke
    Lid

Hallo Lique,

Sorry voor mijn late reactie, ik was een weekje weg en via mijn telefoon kon ik niet op het forum antwoorden.

Als ik je bericht goed lees zou je dus nu ongeveer moeten kunnen testen. Het gebeurt vaker dat iemand een lichte menstruatie heeft en dan denkt dat dit een innestelingsbloeding is. In de praktijk zie ik eigenlijk zelden dat iemand een innestelingsbloeding heeft gehad.

Ik ben benieuwd en hoop voor je of/dat je nu wel een positieve test zult hebben!

Groet,

Marieke

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.