blunder topic

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder

ik ben wel eens een beetje met veel dingen te gelijk bezig.EN dan dreig ik zaken te vergeten. Dat is lastig als je boodschappen gaat doen, want dan moet terug. Dus maakte ik een boodschappen briefje. Om in de winkel erachter te komen dat ik de pen had meegenomen…..

Bijdrager

ik ben wel eens een beetje met veel dingen te gelijk bezig.EN dan dreig ik zaken te vergeten. Dat is lastig als je boodschappen gaat doen, want dan moet terug. Dus maakte ik een boodschappen briefje. Om in de winkel erachter te komen dat ik de pen had meegenomen…..

":D" Ik heb altijd standaard een pen in mijn handtas zitten, dus hoef dan alleen het boodschappenbriefje mee te nemen……….die vergeet ik gelukkig nooit (soms wel bijna, zodat ik toch terug naar binnen moet).

Sleutelbeheerder

ik nam de pen niet mee omdat ik geen pen bij me had….ik stopte de pen in plaats van het boodschappenbriefje in mijn zak….

Bijdrager

da’s nog niets Felice… ik heb hem wel eens gedachteloos in mijn achterzak gedaan, om er bij de winkel achter te komen dat ik dat ding dus niet kon vinden! Zal ‘m wel thuis hebben laten liggen…. tot ik na het boodschappen doen bij de auto stond in te laden en even mijn autosleutels in mijn achterzak doe… waarempel, een briefje ":D"

Bijdrager

Vanmiddag moest ik naar Bilthoven rijden om de bestuursvergadering te notuleren……..had natuurlijk mijn tomtom aanstaan en het eerste stuk ging prima…..afslag Bilthoven kwam in zicht en nam ik, maar bij de rotonde ging het mis en dus reed ik in plaats van Bilthoven in, de snelweg op richting Baarn/Hilversum ":blush:" Dat was dus echt niet grappig, moest een heel stuk doorrijden en kon pas een heel eind verderop keren en moest dus weer terug rijden pffffffffff. Gelukkig kwam ik net op tijd op de vergadering!

Bijdrager

fr moest gister zwemmen en dan hebben ze een plastic zak nodig waar ze dan lucht in moeten doen in een soort sprong…had ik niet gezien dat er in de zak 2 kleine gaatjes zaten…dus de zak vulde met water en de lucht ging eruit…(gelukkig de eerste les en vond juf het niet erg)

Bijdrager

Ik had er ook weer eentje net. 

Mijn vader belde vannacht of ik hem op wilde halen vanmorgen in Gorinchem, hij zou een uur van te voren bellen als hij bij Zaltbommel voer, dan had ik genoeg tijd om daar te komen…..maar de verwachtte tijd zou half 10 zijn dus ik dacht, zet mijn beste beentje voor en zorg dat ik er al ben voor hij er is (meestal is het andersom). Wat denk je wat? Belt ie om half 10 of ik er al bijna was want hij was net van boord gestapt. Ik kijken maar zag hem maar niet, dus ik zeg dat tegen hem….wat denk je wat? Sta ik in Zaltbommel ipv Gorinchem. 

Bijdrager

Van de week opende ik een keukendeurkastje en viel er een wijnglas naar beneden, eerst op mijn hoofd en daarna natuurlijk op de grond……….dus onze keuken lag voor de 2e keer vol met glas grrrrrrrrrrrr………..echt, het lag echt overal verspreid, het gebeurde ook nog onder het koken ":hmmz:"

Sleutelbeheerder

hahha Fiene : vaders en tijd….ik kan er een boek over schrijven

Oeps Klaver, gelukkig bijna glas gegeten daar bij jullie thuis…en dat schijnt toch zeer ongezond te zijn!

Bijdrager

een blunder van de huisarts mag ook??

2 zelfs van net uit de huisartsenpost…

een man had zich gekleed als vrouw maar in zijn status staat dus nog meneer…dus dokter komt binnen meneer …. staat die ”vrouw” op en en dokter loopt rood aan en zegt sorry mevr blijkbaar verkeerd gelezen in mijn status.

en zojuist ik kwam voor mijn vinger zit flinke hap in mijn vinger(manlief mepte met een hamer op de stelling die ik vast moest houden en had niks gezegd dus zat ik er tussen met mijn vinger)

moet de arts mijn bebloede pleister losknippen knipt ze in mijn vinger…deze arts kon door de grond gaan ik kon er alleen om grinneken want was gelukkig niet door.(verbandschaar)

Sleutelbeheerder

vandaag ondernemers overleg, ik zou voor de koek zorgen, koek en notulen zitten  in de tas en ik vertrek zonder…………..

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.