blunder topic

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder

laten we eens lekker lachen om elkaars blunders! 
    Laat ik zelf het goede voorbeeld geven.
    Vanmorgen liep de wekker af, manlief was de deur al uit om half zeven, en had voor mij de wekker op de zeven uur gezet. Ik bedacht me dat ik best een uurtje langer kon slapen vandaag omdat ik toch geen afspraken had. Heel tevreden draaide ik me nog eens om, om een kwartier later wakker te worden van de wekker…..die ik dus niet had uitgezet………………

Bijdrager

ghihi!

Ik heb mezelf morgen een snipperdag cadeau gedaan. Ben standaard vrij op vrijdag, dus ik zat vandaag al te denken: dit is mijn laatste dag deze week. Even alles afronden.

Waarna ik om 17:00 doodleuk de telefoon wil doorschakelen (zoals moet op donderdag) in plaats van op het antwoordapparaat zetten (zoals moet op woensdag)!

Bijdrager

Ik ben vanmorgen al goed op dreef wat betreft blunders… Liet in de badkamer een complete emmer water uit mijn handen vallen… hele badkamer stond blank om kwart voor 7 ’s ochtends…

Vervolgens laat ik het pakje crackers die al los was uit mijn handen glippen in het kastje, alles onder de kruimels… En de dag is nog maar net begonnen

Bijdrager

Hihihihi dames ":D"…………Nijna, echt erg, je badkamer helemaal blank…….dan word je niet vrolijk!!

Sleutelbeheerder

wat denken jullie van deze: ik pak een stapel reclame brochures op, die ik netjes van het plastic heb ontdaan, loop naar de containers en gooi die stapel tevreden in de papiercontainer. Dacht ik. Ik had ze in de groenbak gegooid…….heel fijn

Moderator

Oeps pallas. Hopelijk geen problemen er door gehad?

Ik kwam maandag om 11.40 tot de ontdekking dat ik de oudste om 11.45 uit de psz moest halen.. Was voorheen 12.15 en ben nog niet bepaald aan de nieuwe tijden gewend ":P"

Bijdrager

Gisterochtend was ik de vaatwasser aan het leeg halen toen een koffiemok van Ries zo uit mijn handen gleed, tegen de granieten aanrecht kwam en tja, toen kon ik dus gaan opruimen ":boos:" Het glas was alle kanten op gegaan!

Sleutelbeheerder

dat is inderdaad het nadeel van graniet…. En vraag me niet hoe ik dat weet ( meer dan 1 x overkomen )

Bijdrager

dat is inderdaad het nadeel van graniet…. En vraag me niet hoe ik dat weet ( meer dan 1 x overkomen )

​Klopt, ik vind graniet heel mooi maar als er iets tegen aan komt, ligt het gelijk in duizend stukjes ";)"

Sleutelbeheerder

gister middag hebben wij nichten en neven dag, van manlief en manlief komt uit een grote familie, zijn moeder was er een van 8, zijn vader een van 12…
    Het feest is bij kasteel Keukenhof ( een aanrader trouwens ) daar aangekomen wijst een bord ons de weg. Op dat bord staat de familienaam ( van manliefs moeder) en daaronder staat; tante Alie.

Gut zeg ik tegen min betere helft, ik wist niet dat  jij ook een tante Alie had….:nee, zegt hij, zo heet het restaurant waar we verzamelen……..

Bijdrager

lol ":)"

had net op mijn werk een mevrouw aan de lijn. Ze kon ons pand niet vinden. Geen probleem, gebeurt vaker, dus ik vraag uit waar mevrouw staat. Staat ze bij de buren voor de deur!

Sleutelbeheerder

geweldig!!
    ooit, voor we mobieltjes hadden, woonde ik in Maastricht in een mooie statige wijk. Een collega zou mij komen opzoeken. Op gegeven moment gaat de telefoon; 
    De collega. Felice, roept ze: waar wooon je ??? ik kan het niet vinden??? Marijke, zeg ik, waar sta je. Ja, is het antwoord  in een telefooncel. Ik zeg per ongeluk die hoek van …straat en …..straat?
    JAAA, roept ze dankbaar. Marijke, zeg ik EEN tel, wacht heel even!

Ik open de openslaande deur van het mini-balkonnetje dat eigenlijk voor de versiering aan het pand hang en….zwaai !!!Mijn collega, kwam niet meer bij

Lid

Ik zat vandaag op kantoor heel geïriteerd met mijn vinger op het scherm te tikken, waarom meld dat ding toch niet af?!?!?

misschien de muis pakken :lol: 

Moderator

Mag t er ook een van het kind zijn..

A was met een ballon aan t spelen. Wil met dr hoofd tegen de ballon koppen en kopt zo met dr hoofd op de stoelleuning. Ik schrok me rot maar kreeg me n lachbui daarna :blush: 

Sleutelbeheerder

als we kunnen lachen , is het goed !

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.