Bevallingsverhaal

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

zaterdag 12 augustus:

ik ging smiddags naar de w.c. en had een kleine slijmprop stelde niet veel voor.

zondag 13 augustus:

sochtens naar de w.c. en had toen de grote slijmprop, zonder bloed.

toen we savonds naar bed gingen zei ik tegen mijn moeder voor de grap tot vannacht he haha.

maandag 14 augustus:

4:00 er had kramp in de buik ik dacht bij mij zelf nou ja zeg weer die stomme voor weeen. en ik liep al 10 dagen overtijd. dus ben maar weer verder gaan slapen. even later werd ik weer wakker weer kramp, heb toen maar even op de wekker gekeken het was 4:10 heb me weer om gedraaid tot ik weer kramp kreeg toen was het 10 min later.

ik ben toen maar naar beneden gegaan wand dacht bij mijzelf zo kan ik toch niet slapen, en ben toen maar op babycentrum gaan kijken, en had hier neergezet als dit nog langer volhoudt maak ik mijn moeder maar wakker. wand mijn vriend was in zijn eigen huis. heb toen eersrt mijn vriend geprobeerd om te bellen maar die had de tel uit staan jee was kun je dan sagerijnig worden zeg…

5:30 toch maar mijn moeder wakker gemaakt wand had nog steets kramp om de 10 min.

ik naar boven stond ik mijn ouders kamer, ik was aan het huilen en mijn vader hoorde mij en stootte direct mijn moeder aan. die was direct uit bed, ik vertelde haar wat er was. nou zeg ze we bellen het ziekenhuis wel even op. maar ik kreeg nu al pijn in de rug.

mijn moeder het ziekenhuis opbellen en vertelde het verhaal.

ja zeiden ze ze hoeft nog niet te komen pas als ze om de 5 min komen, maar mijn gyn had tegen mij gezegt dat ik al moest komen als ik ze om de 10 min had, dus toen mocht ik toch wel komen, maar we hadden gezegt dat we het wel rustug aan gingen doen.

6:30 waren we in het ziekenhuis.

heb toen 2 uur aan de ctg gelegen, en alles zag er goed uit en ik had dus echt wel weeen.

ik mocht van de ctg af om even te eten. maar ja ik ging maar lopend eten wand zo kon ik de weeen het beste opvangen.

toen kwam de gyn even langs en kwam kijken of ik ontsluiting had. ik had 2/3 cm.

en ik mocht nog wel even naar buiten.

wij naar buiten ik en mijn moeder, heb toen mijn vriend gebeld mijn oma schoonmoeder en vader.

mijn oma kwam toen naar het ziekenhuis en mijn vriend ook.

10:00 gingen we met z`n 4en naar binnen. en er werd weer gekeken naar mijn ontsluiting.

ik had nu 3/4 cm.

ik moest naar de w.c. maar kon niet plassen het deed mij heel erg zeer.

toen moest ik weer liggen en werd er een catheter geplaatst.

om 14:00 had ik 5 cm ontsluiting.

ik kreeg nu lies weeen, zo zeer!

ik hield het niet meer van de pijn, ik kreeg een ruggenprik.

wij nar boven en kreeg een prik, toen weer naar beneden en werd ik aan zo`n ding geplaatst zodat er constand pijnstiller binnenkreeg. maar dat stomme rot ding piepte om de 5 min en ze deden er niks aan, maar door dat stomme gepeip kreeg ik dus geen pijnstillers dus na een uur had ik al weer vrezelijke pijn.

toen kreeg ik een bonus dan spuiten ze je even wat in, uur later was het wee uitgewerkt zo ging het steets door. om 17:30 kwam er weer een gyn kijken naar mij, ik had nu 7 cm maar de baby had zich omgedraaid het was ineens een sterrenkijken en het was nog steets niet ingedaalt, ik ik bleef maar op de 7 cm hangen, de gyn vond toen dat het een keizersnee moest worden wand zo kon ik niet bevallen of ik moest het percee willen. om 18:00 was ik boven en kreeg ik de keizersnee.

en om 19:02 was mijn mannetje geboren: sylvano.

hij woog 4345 gram en was 52 cm lang.

maar het geklooi begon al snachts de kleine wou geen bijvoeding meer en geen borstvoeding.

15 augustus:

smiddag kwam de zuster naar ons kijken, en wou de kleine bijvoeding gaan geven, maar kok halste zo erg dat ze het eng vond, ze had toen een kinderarts erbij gehaald en die vond het beter als de kleine naar de afdeling neonatologie ging, jee wat heb ik zitten huilen zeg. de kleine werd gewoon bij mij weg gehaald.

ze zeider over een uur bellen we naar boven heen en dan mag je komen kijken naar je kleintje.

savond kreeg ik pas bericht dat ik naar beneden moch sjee wat was ik boos op hun zeg. ze hadden bloed bij hem getets en dat wees uit dat er wat was met hem.

wij naar beneden wou die nog steets de borst niet. hij zat aan een zonde en aan een infuus enz echt zielig.

dag later lag hij in een gewone kamer in een gewoon bedje weer. en weer een dag later mog de zonde eruit omdat die goed at.

en vrijdags aty die zo goed dat wanneer die savond nogf zo at morgen mee naar huis mog, jee wat een opluchting.

en zaterdags mochten we dan eindelijk naar huis :D

en vrijdag

he meid…

heb net even je bevallingsverhaal gelezen…

tjonge jonge wat hebben wij die dag met je meegeleefd zeg…

ik was niet achter de computer weg te slaan….

en maar wachten op smsjes van jessica…

toen ik snachts wakker werd van een smsje

dacht ik ja gelukkig..

en ja hoor jessica melde dat je kleine mannetje was geboren…

nou ik was echt ontzettend blij voor je…

kon er zelfs even niet meer van slapen :D

nou het is wel heftig geweest maar gelukkig hebben ze op tijd ingegrepen voor een keizersnee

geniet lekker van je mannetje….

liefs janet

ja het was ook wel erg grappig om te lezen hoe iedereen mee leefde :D

Jess
    Lid

Wat een verhaal zeg !. Gelukkig is alles goed met de kleine en kunnen jullie volop van hem genieten !.We hebben ook allemaal erg met je meegeleefd, we waren maar aan het wachten :D. Het is toch de 14e geworden zoals twee andere meiden en ik al hadden voorspeld :P .

Hoe gaat het nu met Sylvano, gaat hij al wat makkelijker slapen ?.

brit22
    Lid

Wat een verhaal zeg !. Gelukkig is alles goed met de kleine en kunnen jullie volop van hem genieten !.We hebben ook allemaal erg met je meegeleefd, we waren maar aan het wachten :D. Het is toch de 14e geworden zoals twee andere meiden en ik al hadden voorspeld :P .

Hoe gaat het nu met Sylvano, gaat hij al wat makkelijker slapen ?.

inderdaad wat een verhaal zeg, en ik had ook de 14de gegokt :D

Klaver
    Bijdrager

Wat een verhaal zeg………….ik las dat jij ook liesweeen had, net als ik………erg pijnlijk :huilen001:

Geniet maar lekker van kleine man :)

lieke
    Lid

wat een verhaal zeg maar gelukkig heb je je kleintje nu eindelijk bij je, lekker genieten.

Ja idd, die bewuste dag…was niet achter de computer weg te slaan en velen met mij…hihi! Volgens mij kregen we rond een uur of elf het verlossende woord…Sylvano was geboren, toen pas kon ik ook rustig naar bed…oh wat erg…zo nieuwsschierig!

Maar gelukkig is de kleine Sylvano er nu, kun je lekker genieten nu… :wub:

Wat een verhaal zeg………….ik las dat jij ook liesweeen had, net als ik………erg pijnlijk :huilen001:

Geniet maar lekker van kleine man :)

ja zeker pijnlijk ik heb ze ok weg zitten te maseren niet dat het ielp maar ja :D

Ja idd, die bewuste dag…was niet achter de computer weg te slaan en velen met mij…hihi! Volgens mij kregen we rond een uur of elf het verlossende woord…Sylvano was geboren, toen pas kon ik ook rustig naar bed…oh wat erg…zo nieuwsschierig!

Maar gelukkig is de kleine Sylvano er nu, kun je lekker genieten nu… :wub:

ja vooral doe oktober mama`s zijn zo nieuwgierig :P

Jeda
    Lid

Patries wat een verhaal nu weer!

We zaten echt allemaal achter de computer.

Er werd niet meer gegeten, echt lachen hoor.

Je hebt echt het record gehaald zoals je wel gezien hebt!

Gelukkig ben je er nu vanaf!!

Geniet heeeel veel van Sylvano.

Wat een super mooie naam meis! :lol:

Emma4
    Lid

ja, we hebben allemaal de hele dag aan de pc gekluisterd gezeten.

Het is toch een hele klus h?: eerst bijna alles van een gewone bevalling meemaken, en toch nog ks.

ach ja de kleine man is er tenminste uit en daar kan ik mee knuffelen, het is het allemaal wel waard :D

Emma4
    Lid

ach ja de kleine man is er tenminste uit en daar kan ik mee knuffelen, het is het allemaal wel waard :D

Precies!

ja vooral doe oktober mama`s zijn zo nieuwgierig :P

Vind je… :blush: :P

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.