Bevallingsverhaal Van Megan

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Els
    Lid

Aangezien ik gistermiddag thuis ben gekomen en nu al een beetje uitgerust ben zal ik hierbij mijn verhaal erop zitten.

Zoals de meeste van jullie weten ben ik vrijdagmiddag terug gegaan naar het ziekenhuis voor controle,daar bleek dat de oefenwee?n niet sterk genoeg waren want de ontsluiting was niet opgeschoten,was nog steeds 2-3 cm.Na overleg heeft ze me nogmaals gestript en dat deed meer zeer als donderdagmiddag.

De VK zei dat we terug naar huis mochten en toen kwam er aan een andere VK aan die de bevalling van Caitlin had gedaan en die zei dat ik moest blijven ivm dat ik nogmaals gestript was en het nu wel eens snel kon gaan.Maar wij hadden nog niet gegeten en dat zei ik ook,en toen mochten we op eigen risico het ZH verlaten om te gaan eten zolang ik maar belde als ik terug kwam zodat ze alles in orde konden gaan brengen,en toen gingen we de stad in om te gaan eten en ja hoor,nog geen half uur later werden de wee?n heftiger en pijnlijker.dat was om half 2 ’s middags.Om 3 uur was ik terug in het ziekenhuis en werd ik naar de verloskamer gebracht.Wee?n waren wel al iets terug afgezakt.Om half 4 hebben ze me getoucheerd en bleek ik 4 cm te hebben en hebben ze me water gebroken en dat was groen.Om half 5 hebben ze op mijn verzoek een ruggenprik ingebracht op de OK.Daar voelde ik niks van.Tegen 5 uur was ik terug op de verloskamer en werd ik aangesloten op infuus en andere apparatuur om de hartslag en wee?nactiviteit te meten.Dat deden ze met slangetjes die ingebracht waren bij me vaginaal ivm groen vruchtwater.

Na 45 min had ik volgens de apparatuur geen wee?n meer en hebben ze het wee?nopwekkend infuus waar ik aan lag opgehoogd (verstrerkt)Daarna gebeurde er nog niks.Wij in paniek,geen wee?n = geen ontsluiting dachten wij.Tot de VK terug kwam en mij wou toucheren bleek dat het draadje eruit gegaan was vandaar dat er niks werd gerigistreerd.Maar ikzelf voelde de wee?n niet ivm de ruggenprik.Maar ik had er dus wel en ze hadden me infuus ook nog eens opgehoogd en na dat het draadje terug goed zat bleek dus dat ik een wee?n storm had.Om half 8 weer getoucheerd en had ik 8 cm.Maar ik had wel al persdrang voelde ik en dat zei ik tegen de VK en die ging alles in orde maken,ze had haar schort nog maar half aan en ik mocht meepersen want de pijn was ondertussen terug en dat moest weg van mij.Om 19.35 mocht ik dus gaan persen en om 19.43 uur was ons wondertje er al.Alles ging gelijk goed met haar en haar apcar score was na 1 minuut 9 na 5 min 10 en na 10 ook een 10.Toen de kinderarts gistermiddag kwam kijken mochten we dus naar huis toe.Het is een heel lief meisje wat snel tevreden is.Ze slaapt goed,drinkt fantastisch en heeft al een kusje van Caitlin gehad.Zodra ik meer tijd heb zal ik foto’s plaatsen,er staan er wel al 2 in me fotoalbum.

Tot snel allemaal.

Hoi

Fijn dat je je dochter nu in je armen kan houden.

Nogmaals gefeliciteerd en geniet lekker van jullie meiden.

mimi85
    Lid

van harte gefeliciteerd nogmaals.

wat een mooi klein meisje is het

Klaver
    Bijdrager

Nogmaals gefeliciteerd………..mooie vlotte bevalling heb je gehad :)

Geniet lekker van je gezinnetje ;)

wendy
    Lid

wat een klein meisje

geniet ervan meid

en nogmaals sorry dat ik het niet eerder kon neerzetten maar was op dat moment niet thuis

Jess
    Lid

Vlotte bevalling zeg. Nogmaals gefeliciteerd met je kleine meisje.

lieke
    Lid

lekker snelle bevalling, nogmaals gefeliciteerd en geniet lekker van elkaar.

Fijn dat alles toch goed verlopen is. Geniet van je gezin.

Evelien
    Lid

fijn dat het allemaal goed is gegaan!!

en je nu olekker kunt gaan genieten

echt een hele mooie naam!!!!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.