Bevalling Yamilla (27-8-2006)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    TamTam
    Lid

donderdags 24 augustus moet ik voor controle naar de gynaecoloog en moest meteen blijven want had te hoge bloeddruk(had ik al bijna vanaf het begin last van) en was in 1 week 10 kilo aangekomen! voelde me ook helemaal niet goed ze had gevoeld maar er was nog niks dus gewoon ter controle blijven op vrijdag kwam ze langs en ze zouden zondag weer gaan voelen of er wat was want ik had al wel telkens voorweeen en als er niks was gingen ze me maandags inleiden

zaterdag middag net na een slaapje gedaan te hebben voel ik iets “knappen”en allemaal vocht in me bed lopen ja me vruchtwater gebroken me bed moest wel 3 keer opnieuw verschoond worden zoveel haha

ik had meteen ook ween om de 5 min ong.

dus me man gebeld dat ie oppas moest regelen en moest komen dan kon ik naar de kraamkamer

had 2 cm ontsluiting later die avond weer gekeken nog 2 cm snacht ook maar ik hield het niet meer ze kwamen echt om de 2 a 5 min maar schoot niet op dus heb een prik gekregen om te slapen

zondagmorgen had ik 3 cm ontsluiting dus schoot niet op heb een infus gekregen en de weeen werden steeds sterker maar ontsluiting wilde nog niet zo om 12 uur ong voelde ik al wat perween maar had nog maar 6 cm dus moest wachten om 1 uur kon ik het niet meer houden wilde persen maar moest ze tegen houden want de gynaecoloog was net bij een andere bevalling

toen ze kwam ging ze kijken ja eindelijk 10 cm en mocht persen met 3 perween was ze er heb wel een knip gehad en ze had haar sleutelbeentje gebroken :( maar dat is na wat fysioptherapie nu gelukkig weer over :D

ze woog bij de geboorte 4285 gram en ze is met 38weken en 1 dag geboren

nu is ze alweer 14 weken wat gaat dat hard he :wub:

x tamara

Klaver
    Bijdrager

Wat zielig dat je kindje haar sleutelbeentje had gebroken bij de bevalling, maar gelukkig is

dat weer goed nu :) Mooie bevalling heb je gehad hoor!

mooie bevalling hoor! ahhh zielig dat je kindje haar sleutelbeen had gebroken. gelukkig is alles goed!

Cindy
    Lid

Sneu van het sleutelbeentje, maar gelukkig dat dat allemaal goed is gekomen.

4285 gram, pfffffffffff wat een gewicht zeg.

Ja idd, jammer dat haar sleutelbeentje gebroken was… maar het is idd weer allemaal goedgekomen!

En mijn zoontje was 4730 gram!

TamTam
    Lid

Ja idd, jammer dat haar sleutelbeentje gebroken was… maar het is idd weer allemaal goedgekomen!

En mijn zoontje was 4730 gram!

zo dat was ook een heel gewicht! met hoeveel weken is hij geboren??

Cindy
    Lid

zo dat was ook een heel gewicht! met hoeveel weken is hij geboren??

38,5 week!

Hij is ingeleid omdat ie op 37,5 week al 4 kilo woog, de gyn vond het welletjes :D en ik ook wel, want ik had echt veel last van bekkeninstabiliteit!

TamTam
    Lid

38,5 week!

Hij is ingeleid omdat ie op 37,5 week al 4 kilo woog, de gyn vond het welletjes :D en ik ook wel, want ik had echt veel last van bekkeninstabiliteit!

o dat is dan echt wel veel ja had je zwangerschapssuiker?

dus dan was je ook in september uitgerekend net als ik ook eigenlijk?

lieve foto heb je erbij staan gaat snel he?

Cindy
    Lid

Nee ik had geen zwangerschapssuiker!!!

Ik was inderdaad op 6/9 uitgerekend, maar hij was er dus eerder. 1 jaar en 6 dagen na zijn jongste zus!!!

Het gaat verschrikkelijk snel, hij is nu al 3 maanden geworden… lijkt als gisteren dat ie geboren is…

TamTam
    Lid

waren je andere kids dan ook zo groot?

wel zwaar dan he met de zwangerschap

ja mijn meisje is ookal 3mnd gaat veelste snel

gaat het met jou al weer helemaal goed nu?

Cindy
    Lid

Chlo? was 3670 gram (weekje te vroeg: KS), Luana was 4300 gram (wel 10 dagen overtijd en ingeleid)

Het werd enorm zwaar op het laatste.

Nu heb ik bijna geen last meer hoor, enkel bij het draaien in bed voel ik nog wel pijn in mijn bekken, maar dat gaat ook al beter. Ik zou dringend moeten gaan sporten… maar met drie kindjes…

Weet iemand waar je tijd kunt kopen? :D

Ben jij ook al volledig hersteld?

TamTam
    Lid

gelukkig dat je er nu bijna helemaal geen last meer van hebt!

enne als je weet waar je tijd kan kopen hou me aanbevolen hihi ;):D

ja ik ben weer helemaal hersteld gelukkig me vocht was er binnen 2 weken helemaal uit en verder ook helemaal top met 2 dagen was ik alweer helemaal goed was de vorige keer wel anders..

en ben me aan het schoonmaken geslagen na een week haha mocht het namelijk vanaf me 29ste week zwangerschap niet meer doen heerlijk vind ik schoonmaken nu had ik nooit kunnen bedenken ;)

Cindy
    Lid

hahaha je weet ook niet waar je tijd kan kopen dus!!

ik ben net weer wat beter, ik sukkel met een depressie, maar ik voel me al een stuk beter hoor! Ik krijg nu AD, en Tristan krijgt nu flessen, waardoor ik bij de voedingen veel rustiger ben.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.