Bevalling Van Yvonne

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Yva1980
    Lid

Nou hier dan ook mijn bevallingsverhaal.

Vrijdag 5 mei om 02:15 heb ik de eerste wee gevoeld. Justin ons zoontje was die nachtziek en lag toen bij ons in bed en dat slaapt toch iets minder lekker dus vandaar dat ik de eerste wee echt voelde, opzich wel grappig. De hele nacht ging het door met om de 12 minuten. ’s Morgens om 7 uur wilde mijn man naar z’n werk gaan en kon ik hem dus vertellen dat de weeen waren begonnen en dat hij beter thuis kon blijven, hij kon het niet echt geloven omdat hij niets aan me zag.. 8 uur eruit gegaan om te ontbijtenen om half 9 m’n moeder gebeld want zij zou Justin ophalen.

Weeen kwamen nu om de 8 minuten, ben onder de douche gestapt om te kijken of dat lekker was, nou dat vond ik dus echt niet. Elke keer met een wee op je knieen steunen om hem weg te puffen is dus niets voor mij. Toen ging het ineens snel. Onder de douche 2 weeen, afrogen een wee, aankleden een wee, onderweg naar de slaapkamer een wee, beneden een wee, in de kamer weer. Heb toen mijn man gezegd dat hij beter de verloskundige maar kon bellen het was toen 10 voor 10. Inmiddels was mijn moeder er met mijn zusje en zij bleven bij ons omdat Justin een beetje ziek was.

Om half 11 was de verloskundige er en had ik 5/6 cm. ontsluiting. Kraamhulp gebeld, daarna heeft ze de vliezen gebroken. Kraamhulp was er om 11:10, net optijd om nog een hand te geven want daarna voelde ik dat ze kwam. Verloskundige en kraamhulp stonden op de gang te praten dus ik zei teen mijn man dat ze kwam maar hij snapte me niet meteen dus het duurde even voordat hij het doorhad, snel de vk erbij gehaald en ik mocht persen. Dat was niet echt nodig want het ging zo snel dat ik alleen maar kon zuchten en met 3 minuten was ze er.

Om 11:21 is ze geboren Neomi Tamara

3060 gram en 50 cm. lang. Apgarscore was 10/10. Alles compleet en super snel. Totaal 9 uur weeen gehad.

Heb al gezegd dat ik het zo weer zou kunnen doen. Weeen waren goed op te vangen, had alleen totaal geen behoefte om te praten of aan aanrakingen maar dat had ik bij Justin ook niet dus ik had ze al gewaarschuwd.

Wederom weer een supersnelle en ‘makkelijke’ bevalling, niet ingescheurd of ingeknipt, geweldig..

Ik wens iedereen die nog moet bevallen zo’n bevalling toe…

Groetjes Yvonne.

jeetje wat een makkelijke en snelle bevalling zeg ik hoop dat ik ook zo makkelijke bavalling ga krijgen :D

woh! Zo’n bevalling zou ik ook wel gewild hebben!! Maar ik had 24 en half uur, rug, buik en been weeen! :huilen001:

hoi,

zo’n bevalling wil ik bij deze ook wel !

Klaver
    Bijdrager

Jeetje zo’n bevalling had ik ook wel gewild, maar die van mij

ging helaas andere en duurde een stuk langer :huilen001:

Bij een 2e hoop ik ook op zo’n turbobevalling :D :lol:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.