Bevalling Van Tara…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Nou…maandagavond 16 oktober rond half 11 kreeg ik lichte krampen maar had toch meteen het idee dat dit geen voorweeen waren…klokje erbij en ze kwamen om de 5,6 minuten maar waren echt wel goed te doen hoor!

Vriend gebeld die een half uur verderop zat, zo van kom voor de zekerheid maar deze kant op en hij was er ook zo…weeen bleven gewoon komen om de 5,6 minuten maar kon er nog wel doorheen lachen dus echt heftig nee…niet echt! Omdat de kleine in een stuit lag moesten we van de gyn meteen bellen als ik weeen had of als mijn vliezen braken…dus rond half 1 ziekenhuis gebeld en moest over een uur terugbellen als het nog zo was en dan zou ik die kant op mogen komen. Rond half 2, weeen waren maar heel iets erger geworden, weer geveld en mocht naar het ziekenhuis toe komen..lekker in alle rust nog ff boeltje gepakt in de auto, hondje gedag gezegd, veel pijn had ik niet dus…gewoon lekker rustig naar het ziekenhuis gereden waar we rond 2 uur aankwamen…meteen aan de ctg gelegd en idd had weeen om de 5 minuten…de 1 iets krachtiger als de andere maar goed te doen hoor. Rond half 3 kwam er een arts-assistent om inwendig onderzoek te doen en tot mijn verbazing al 4 centimeter ontsluiting!!! Dacht echt zo dat gaat snel ondanks dat de weeen gewoon goed te doen waren. Maar toen voelde ze ineens teentjes dus wat bleek de voetjes lagen naar beneden. Echo-apparaat werd erbij gehaald, maar omdat de kleine zo beweeglijk was kon ze het niet heel goed zien maar ze dacht dat de kleine in kleermakerszit zat. Ze heeft toen over;egd met de gyn en mocht gewoon zo even door blijven lopen…moest dus wel in ziekenhuis blijven. Bed bijgezet voor vriend en hij heeft toch nog aardig geslapen en ik tussen mijn weeen door ook ietsjes…af en toe kwam er iemand ff kijken en ben nog een keer aan ctg gelegd voor half uurtje… Tegen uurtje of 6 denk ik verloor ik ineens wat bloed met slijm…dus de slijmprop. Weeen waren intussen wel heftiger geworden, liggend niet heel erg fijn op te vangen, maar staand was het nog goed te doen en nog steeds zo om de 5,6 minuten…

Half 8 kwam er een andere arts-assistent voor een inwendig onderzoek en had toen zo’n 6 cm ontsluiting…en idd voetjes naar beneden…afwachten was op gyn die rond half 9 kwam…had toen nog steeds zo’n 6 cm en hij voelde ook de voetjes, maar ook dat stuitje eigenlijk niet ver genoeg ingedaald was…het kon wel maar zat wel risico aan en kans op speodkeizersnee…dit risico wilden we niet nemen en hebben toen besloten voor keizersnee…infuus, katheter werd meteen ingebracht en kon zo door naar ok! En om 9:39 is Tara Sterre geboren!!!

En al met al is me alles meegevallen..de weeen de keizersnee…zou het zo weer doen! Dus heb het niet zwaar gehad…

meid wat leuk dat je er weer bent…

wat een leuke bevallingsverhaal…

gelukkig heb je de bevalling niet als naar bevonden…

dus tara krijgt ooit nog wel een broertje of zusje???? :P;)

dikke kus van mij

brie
    Lid

wat heb je t er weer snel opgezet.

gaat alles verder goed…????

super voor je dat t zo meegevallen is.

geniet lekker van elkaar

liefs

Wat fijn dat je het als goed ervaren hebt. Geniet lekker van jullie baby.

lieke
    Lid

fijn dat je bevalling je zo mee is gevallen, nu lekker genieten van je meisje.

Jeda
    Lid

Mooi verhaal hoor Miran.

Ik had het natuurlijk in het ziekenhuis gehoord.

Zooooooooooooo bijzonder van je!

Je bleef er ook zo lekker nuchter onder..

En dan die kleine meid die van arm naar arm ging..

Met haar duimpje inhaar mond.

Geweldig vond ik het.

Miran hopelijk mag je binnenkort bij mij op kraambezoek!

Dikke kus UUT ZWollywood.

knollie
    Lid

gelukkig dat je het niet als naar hebt ervaren.

en een fantastisch mooie naam

hihi zwollywood……

miran ben zoooooooo benieuwd naar foto’s……..

Klaver
    Bijdrager

Fijn dat het je zo is meegevallen…………….geniet maar lekker van je dochter en ik ben

benieuwd naar de foto’s!! :)

Ondanks dat mijn bevalling wel wat tegenviel…….heeft dat me er niet van weerhouden

om een 2e te willen ;) ;)

Anoniem
    Gast

wat fijn dat het zo is gegaan ! je kan het slechter treffen , geniet van de kleine meid

Fijn dat je zo’n goede herinnering hebt eraan ondanks de keizersnede. Ik denk dat het idd de beste keus was op dat moment. Zeker asl de beentjes eerst komen is natuurlijk niet zonder risico!!!!

Knap hoor.

Gr Mandy

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.