Bevalling Van Shayenna

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Bibi
    Lid

Ik was zondag 7januari een bakkie aan het doen bij mijn ouders en mijn vriend aaide over mijn buik heen en zei: Je mag nu wel komen hoor!! :D Wij allemaal lachen en ik zei nou die komt nog niet!!

Om 17uur had ik al een beetje een rommelend gevoel in mijn buik en ben toen de tijd een beetje in de gaten gaan houden.

Was onder tussen ook nog ff in bad geweest en toen was het een tijdje weg tot dat ik er weer uit ging.

Mijn vriend had voor de zekerheid de verloskundige gebeld van dat het wel regelmatig kwam.

Ze kwam rond een uurtje of 19uur en toen bleek ik al 3 centimeter te hebben.

EN WE MOETEN NOG NAAR HUIS.

Heel zachtjes over de drempels en door de bochten heen en ik maar de weeen een beetje weg puffen.

Om 22.30 ongeveer had ik 5 centimeter en mijn vliezen werden gebroken.Toen ging het heel erg hard.

Ik had ongeveer 11 minuten perweeen gehad en om 23.45 lag onze kleine meid op mijn buik.Ik had zoveel vruchtwater dat mijn vriend zijn broek aan 1 kant helemaal nat was geworden en toen Shayenna eruit kwam nog een goeie golf mee kwam dat de verloskundige het in haar gezicht kreeg :D

Ze hadden het over een stort bevalling.

Het was zo hard gegaan dat Shayenna blauw was maar voor de rest bleek ze het goed te doen.

Toen was ik aan de beurt, Ik verloor steeds meer bloed en de placenta wou maar niet komen.Ik kreeg een prik in mijn been maar die hielp niet echt en moest ook op eigen kracht nog persen om hem eruit te krijgen en de verloskundige maar goed op mijn buik drukken.

Dat duurde ongeveer 35 minuten voordat ie eruit kwam.

Ik voelde me niet goed worden en bleek ongeveer 1.5liter bloed te zijn verloren.

Ik moest naar het ziekenhuis met de ambulance.

Shayenna moest ook mee naar het ziekenhuis want ze wouden haar in de maxi zetten en ze liet nog blauwer aan en kreeg geen lucht meer.

Dus ze moest zo mee in de auto naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis hebben ze haar helemaal na gekeken en ze bleek alleen goed last te hebben van haar hoofdje.Ze is ook geboren met een handje op haar hoofd, die had ze waarschijnlijk onder de weeen nog ff omhoog gedaan.Het werd toen een beetje te nauw allemaal.

De volgende dag mochten we naar huis,GELUKKIG!!!!!!

We zijn allemaal heel erg blij da het achter de rug is en dat we nu volop van onze kleine meid kunnen genieten!!!!!

XxXjes Bibi

mem25
    Lid

Zo meid dat is nog een Bevalling.

Gelukkig gaat alles goed met jullie tweeen.

HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER

:baby006: :baby006: :baby006: :baby006: :baby006: :baby006: :baby006:

brit22
    Lid

Dat was inderdaad een zware bevalling, maar gelukkig gaat alles nu goed met jullie,

en jullie dochter ziet er prachtig uit, echt een moppie :wub:

-xxx- brit22

Klaver
    Bijdrager

Wat een snelle bevalling zeg :blink: , dat wil ik ook wel………gelukkig gaat het allemaal goed

met jullie, geniet van je kleine meid :) :)

Jess
    Lid

Jeetje best heftig allemaal, maar wel snel. Nog van harte met de geboorte van jullie kleine meid.

lieke
    Lid

erg heftig geweest je bevalling, maar gelukkig gaat nu alles goed met jou en je kleine meisje, geniet maar lekker van elkaar.

Bibi
    Lid

De bevalling opzich vond ik nog niet zo erg maar wat erna gebeurde en vooral met Shayenna.

Ik ben ook gewoon stukken kwijt wat er allemaal gebeurde.

Ik zie foto’s van haar en zo kan ik me haar helemaal niet herinneren.

De verloskundige heeft me alles vertelt toen ze op bezoek kwam.

Dat vond ik wel erg fijn.

XxXjes Bibi

Martica
    Lid

Heel interessant om je bevallingsverhaal te lezen Bibi en fijn dat het allemaal goed afgelopen is. Gefeliciteerd!!!!

Mar.

Gefeliciteerd.

Ik ken dat, Milan is ook met zijn handje op zijn hoofdje geboren :rolleyes:

Duidelijk te zien op de foto’s…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.