Bevalling Van Noa Chris

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur

hoi hoi

nou hier eindelijk dan mijn bevallings verhaal

Let niet op de komma’s en punten want nederlands was nooit mijn beste vak hihi

Het begin:

Maandag 4 september moest ik om 4 uur bij de gyn zijn en alles zag er goed uit mooi op gewicht en lengte dus de gyn zei tegen mij dat ik niet meer bij hem hoefde te komen en dat ik terug kon naar de vk dus ik blij en hem bedankt dus eenmaal thuisgekomen gelijk de vk gebeld, voor een afspraak ik kon woensdag 13 sept om half 3 en ze zeiden gelijk welkom terug!!! :D

Die avond had ik nergens last van niet van weeen en harde buiken en we gaan laat naar bed half twaalf en dat is best laat voor me hoor :P en manlief was gebroken en sliep gelijk, ik niet had weer es last van een kl*te mug maar goed als ik net in slaap wil komen voel ik iets nats langs me benen lopen en ik dacht nog nee he begin ik nu in me bed te plassen hihi en daarna kwam het besef pas dus ik vloog uit bed en ja hoor daar kwamen de golven en het was net half 1 dus ik gelijk Jeroen wakker gemaakt en zei tegen hem dat me water gebroken was, dus die gelijk wakker hihi en ik zei tegen hem dat ie me tasje moest pakken en ik gelijk de buuf gebeld zo van hoi alles goed hihihi maarre zou je langs willen komen en op Jay willen passen want me water is gebroken dus die was er binnen een minuut dus ik in me badjas naar de auto en we reden gelijk naar het ziekenhuis gelukkig is het nog geen 5 minuten rijden daar heen! Dus eenmaal aangekomen gelijk naar de 5de verdieping jaja ik wist nog waar ik wezen moest hihi dus gelijk op het bed liggen en aan de CTG nou alles was goed met mijn mannetje maar ik moest er wel een uur aanzitten maar ik hield het niet meer want de weeenstorm kwam er aan dus ik die zuster opgepiept en zei dat ik van dat apparaat af wou en van het bed nou gelukkig kon het ik zei al tegen jeroen als het niet kon had ik het zelf gedaan wist toch hoe die apparaten werkte maar goed ik gelijk van het bed af en ik bleef maar ijsberen af en toe kwam de zuster naar ons toe zo van hoe is het nou en ze zei ook nog tegen me dat het nog wel uren kon duren dus ik keek er al aan en zei tegen haar dat ik al 4 cm ontsluiting had dus dat het helemaal niet lang meer kon duren dus zij weer weg en inmiddels was het al weer half 3 en ik zei tegen jeroen dat ie de zuster moest gaan halen want de weeen kwamen om de 2 minuten en ze hielden ook zo lang aan dus de zuster kwam en zei gelijk tegen me ja je moet weer op bed en aan de ctg want zo kon ze zien hoelang ik weeen had ik zei echt niet!! ik ga niet op dat bed liggen want ik had het al eerder geprobeerd en dat lag niet en zitten kon ik ook al niet dus ik bleef ijsberen maar ja de zuster begon gelijk zo van ja maar we moeten je baby in de gaten houden dus ging ik overstag ik zei wel van wacht even tot deze wee weg is dus ik na de wee snel op dat bed en wat denk je kreeg gelijk persweeen en na 3x persen had ik me zoontje in mijn handen om 2.52 uur de Gyn was er niet eens die kwam 10 minuten later hihi dus die kwam die zag en ging gelijk weer oh nee hij had Noa nog wel gewogen hij woog 3200 gram en dat vond ie wel zwaar voor een baby van 36 weken maar ik was er blij mee Dus ik gelijk tegen die zuster wat zei u ook al weer dat het nog uren ging duren hahahahaha Noa moest wel gelijk naar de kinderafdeling in de couveuse maar na een uurtje mocht ie er al weer uit en toen ging ie naar een open couveuse geweldig toen ik de zelfde morgen naar hem toe ging mocht ie al weer naar de doorgroei kamer want hij deed het perfect maar daar moest ie nog wel een paar dagen blijven en ik bleef ook scheelt wel hoor ook met bv geven maar gelukkig mochten we vrijdags weer naar huis en vrijdags kreeg ik ook nog de kraamhulp in huis dus dat was ook lekker

Nou dames hoop dat jullie het konden lezen

groetjes Natascha

Jeda
    Lid

Natuurlijk kon ik het lezen!

hahaha….

Wat een verhaal meis.

Nou hopen dat het van mij ook zo gepiept is!

Ik hoorde al van je man dat je je weer niet aan de regels had gehouden! :P

Het is de bedoeling om op de gyn te wachten… :P:P

Petje af hoor meis.

Je hebt een prachtzoon, nogmaals gefeliciteerd! :D

Jess
    Lid

Wat een verhaal meid, fijn dat alles zo snel is gegaan !.

hoi hoi

dank je wel enne Jessica ik zei al tegen jeroen ik ga nu voor de 15 minuten want met Jay deed ik er 17 minuten over maar dat ik er nog geen 5 minuten over deed had ik ook niet durven hopen en dat ook nog zonder uit te scheuren hihi

groetjes natascha

ps hoelang denk jij er over te doen?

ik zal eens foto’s toevoegen in mijn fotoalbum van de kleine hummel

Emma4
    Lid

Zo snel zeg. Ben benieuwd naar je foto’s

lieke
    Lid

was een lekker snelle bevalling, maar goed dat jullie meteen naar het zh zijn gegaan toen je water was gebroken.

Hey natasch…wat een verhaal en toch zo lekker vlot! Daar teken ik ook voor hoor! Maar je hebt een mooi kereltje!!! ;)

Anoniem
    Inactief

zo he dat was een superbevalling. wat een pracht zoontje :wub:

hoi hoi

tja een superbevalling was het zeker en het ergste was dat tegen over mij in het ziekenhuis een vrouwtje lag die er 30 uur had over gedaan dus ik zei al tegen haar dat ik maar niet vertelde hoelang ik er over had gedaan nou ze wou het perse weten dus ik het verhaal verteld en weet je wat ze zei : Ik ken je niet maar heb nu al een hekel aan je hahahahahaha zei ze natuurlijk voor de grap :P

groetjes natascha

hoi hoi

tja een superbevalling was het zeker en het ergste was dat tegen over mij in het ziekenhuis een vrouwtje lag die er 30 uur had over gedaan dus ik zei al tegen haar dat ik maar niet vertelde hoelang ik er over had gedaan nou ze wou het perse weten dus ik het verhaal verteld en weet je wat ze zei : Ik ken je niet maar heb nu al een hekel aan je hahahahahaha zei ze natuurlijk voor de grap :P

groetjes natascha

Maar verder was het wel gezellig… :P

jazekers we hebben erg gelachen daar op zaal tja je moet toch wat he! zelfs de zusters en broeders waren vaak bij ons op zaal omdat het zo gezellie was!!! uiteraard met een bakkie erbij

groetjes natascha

jazekers we hebben erg gelachen daar op zaal tja je moet toch wat he! zelfs de zusters en broeders waren vaak bij ons op zaal omdat het zo gezellie was!!! uiteraard met een bakkie erbij

groetjes natascha

Kijk, dat moet je hebben! ;)

Jeda
    Lid

hoi hoi

dank je wel enne Jessica ik zei al tegen jeroen ik ga nu voor de 15 minuten want met Jay deed ik er 17 minuten over maar dat ik er nog geen 5 minuten over deed had ik ook niet durven hopen en dat ook nog zonder uit te scheuren hihi

groetjes natascha

ps hoelang denk jij er over te doen?

ik zal eens foto’s toevoegen in mijn fotoalbum van de kleine hummel

Ik deed er bij de laatste ook 5 minuten over. 2 persweeen geloof ik!

Maar je man was zooo trots dat je niet eens uitgescheurt was!! :lol:

hahaha ja dat was ie wel ja

Maar nu begin ik te twijfelen of hij daar geen bijbedoelingen bij heb hahahahaha

groetjes natascha

Jeda
    Lid

hahaha ja dat was ie wel ja

Maar nu begin ik te twijfelen of hij daar geen bijbedoelingen bij heb hahahahaha

groetjes natascha

hahahaha.

Maar voor jou ook erg fijn zeg.

Dat je niet bent uitgescheurt.

Dan is je kind er, denk je alle ellende te hebben gehad,moet je nog zo’n naald bij je d***.

Poeh… dat lijkt mij niks hoor..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.