Bevalling Van Nikita

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Rachel
    Lid

Het heeft even geduurd maar nu kan ik jullie eindelijk mijn verhaal vertellen…

Ik had de 8e maand veel last van misselijkheid enzo. Heb toch maar even de dokter gebeld, ik wist dat dit te maken had met de baby. De dokter zei dat de baby zo snel mogelijk gehaald moest worden. Dus ik ben doorgestuurd naar ziekenhuis. Mijn man eerst gehaald. Moeder gebeld, er moest toch iemand zijn voor Jasmin. Mijn moeder zou Jasmin opvangen nadat ze van kinderdagverblijf weer was. Toen we opweg waren naar het ziekenhuis, voelde ik al enorme wee?n. Mijn man dus harder rijden. Kwamen we aan in het ziekenhuis. Tot mijn grote verbazing had de dokter opgegeven dat ik keizersnede wou. :blink: Maar dat wilde ik dus helemaal niet! :o De zuster zei dus: Breng haar naar OK. :wacko: Daarna werdt het toch duidelijk dat keizersnede helemaal niet nodig was. :mellow: Ik grote opluchting, ben als de dood voor prikken!! :blink: Nikita is daarna toch gewoon natuurlijk op de wereld gekomen. Ze woog ruim 7.5 pond en was 53 cm lang :) ( zoals jullie al wisten van mijn man ) Toen Nikita was onderzocht kon ik iedereen gaan bellen. Eerst mijn moeder gebeld, Jasmin zat natuurlijk ook met spanning te wachten ^_^ Eerst mijn moeder het nieuws verteld, daarna Jasmin aan de telefoon gevraagd. Jasmin was meteen helemaal blij :D En als Jasmin blij is ben ik dat ook. Daarna heb ik de rest van de familie gebeld. Mijn vader, moeder en Jasmin pijlsnel in de auto springen en binnen een kwartiertje stond blije Jasmin naast mijn bed. Jasmin heeft Nikita even vast gehouden. Echt helemaal vreugde kwam in haar op. Mijn ouders hadden onderweg nog even kleertjes en kadootjes gehaald :D Het is wel geluk dat Nikita gezond is. Dat wat er met Giovan is gebeurd wil ik niet nog eens meemaken :wacko: Tot zover mijn bevallings verhaal. En nog iets. Mijn kleintje is thuis! :eusa_dance: Dus heb ik ook weer wat nieuwe foto’s in mijn album van Nikita. En foto’s van het ziekenhuis staan er natuurlijk ook op ^_^

ten eerste nog gefeliciteerd met je dochter :D

met hoeveel week ben je bevallen dan?

Rachel
    Lid

Met 24 weken ong. :blink:

Gefeliciteerd. Maar 24 weken klopt toch wel niet he? :D

Geniet van je meissie.

Rachel
    Lid

Huh, :huh: Nee, tuurlijk niet! Sorry, ik zat helemaal verkeerd :wacko: Verkeerde toets ofzo :P

Met 34 weken is mijn Meisje geboren ^_^

Anoniem
    Gast

gefeliciteerd , maar met 34 weken klopt toch niet ? je schrijft eerst bovenaan in me 8e maand had ik last van misselijkheid ??? ik lees ik nu verkeerd ;)

en ook een erg grote baby voor 34 weken , die van ons waren ook met 34 weken mar wogen iets meer dan 1,5 kilo , raar :blink:

ook schrijf je in je vorige berichten dat nikita pas op 29 juli geboren zou worden dus dit is niet 6 weken tevroeg , vind het allemaal een beetje raar . mischien de hormoontjes nog :P:P:P .

nogmaals gefeliciteerd en geniet van je meisje

brigith
    Lid

gefeliciteerd :D

het zullen indd de hormonen wel

Klaver
    Bijdrager

Gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is gegaan!! :D

wendy
    Lid

best grote meid voor 34 weken

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.