Bevalling Van Hisse

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Eerst even een stukje van voor de bevalling:

Tijdens een controle bij de VK bij 33 wk en 4 dgn bleek mijn bloeddruk te hoog. we meosten na drie dagen terug komen om ook mijn urine en bloeddruk weer te controleren, de dag voor de controle word ik in eens niet lekker en heel raar in mijn hoofd. Ik heb de VK gebeld, deze was binnen 5 minuten bij me. na wat vragen en urine controle maar met het ziekenhuis gebeld. hier moesten wij ons binnen een uur melden. eerst mijn vriend gebeld die was gelukkig in de buurt aan het werk, dus wij met zijn drieen (mijn vriend, mijn moeder en ik) naar het ziekenhuis. eenmaal hier allerlei testen en onderzoeken. na overleg besloten dat ik maar moest blijven om zo meer rust te hebben. toen is het vrij snel gegaan, binnen een week had ik ernstige zwangerschapsvergiftiging en het ging helemaal neit goed met mij. werd met de dag erger. van de laatste dagen voor de bevalling weet ik niks meer behalve de verhalen die me verteld zijn. Bij 35 weken is er besloten om Hisse doormiddel van inleiding te halen omdat het steeds slechter met mij ging. dit sloog de eerst 4 keer niet aan. In overleg besloten zodra het de zaterdags nog neit aansloog dan werd hij met een keizersnede gehaald. De nacht van vrijdag op zaterdag ben ik letterlijk en figuurlijk door een hel gegaan. ik werd midden in de nacht wakker omdat mij bloeddruk ineens heel erg daalde dat het op een kritiek punt kwam. er stonden binnen no time tig verpleegkundigen en artsen om mijn bed (lag nog steeds op de verloskamer) ik werd aan het ctg gelegd maar toen was er helemaal paniek want ze waren de hartslag van hisse kwijt (achteraf blijkt dat hij zich had omgedraaid)

Er werd snel een echoapparaat naar binnen gereden en hisse werd weer te voorschijn getoverd. Moet er wel bij vertellen dat dit allemaal gebeurde zonder dat ze mijn vriend hadden gebeld. die kwam de om 8.00 uur om het hoekje van lekker geslapen. totdat ik hem alles vertelde knapte er even wat. maar goed, na een lekker ontbijt konden we er weer tegen en werd er weer gel ingebracht. dit sloog gelukkig aan zodat ik 1 cm ontsluiting had dat ze mijn vliezen konden breken het was nu inmiddels al 13.30 uur. ik kreeg een prik om wat te kunnen rusten en de weeen waren wat aangenamer. maar hierdoor ging de ontsluiting heel langzaam om kwart voor 5 nog maar 2 cm. door een fout stonden de weeopwekkers iets te laag, dus werd deze opgevoerd en binnen een half uur zat ik op 10 cm. 17.15 u kwamen de persweeen en hisse is om 17.34 uur geboren met de vacuumpomp omdat zijn hartslag ineens heel erg daalde. Hisse scoorde goed maar werd wel gelijk naar de couveuseafdeling gebracht. Hier heeft hij maar 5 dagen gelegen, 3 dagen in de couveuse en daarna 2 dagen in de wieg, we zijn woensdag 10 augustus naar huis gegaan. Hisse woog 2750 gram en was 47,5 cm.

brigith
    Lid

zo meid wat een verhaal zeg :(

ben blij dta alles goed gekoemn is in dat jullie nu lekker van jullie mannetje kunnen genieten :D

gefeliciteerd :BABY2:

eind goed al goed meid wat een verhaal. Probeer te genieten van je kraamtijd.

Emma4
    Lid

wat een bevalling zeg; Gelukkig is alles goed met jullie allebei

Klaver
    Bijdrager

Wat een heftig verhaal zeg……….gelukkig is alles goed gekomen en kunnen jullie lekker

genieten van jullei wondertje :)

Dat was inderdaad een heftig verhaal maar ook bevalling,gelukkig is verders alles goed en kunnen jullie lekker van elkaar genieten en gefeliciteerd nog ^_^

moet er nog even bij vertellen dat hisse geboren is op 6 augustus 2005

groeten

jennifer

Een heftige bevalling meid!!! ;) Gelukkig gaat nu alles goed en kun je heerlijk genieten.

estherd
    Lid

Wat een verhaal!! Ga nu maar lekker genieten van je kindje!! Je hebt het dubbel en dwars verdiend!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.