Bevalling Van Gyanno

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Mijn verhaal begint op 30 december,ik had de hele dag al een beetje last van mijn rug maar ik was ook ontzettend dik(buik) omdat ik veel teveel vruchtwater had!! s,avonds had ik nog gewerkt(nagelstyliste) en op een gegeven moment rond 11 uur lekker naar bed gegaan!! Om kwart over 12 draai ik me om,om te gaan slapen en voelde ik iets vochtigs lopen,ik zeg tegen hubbie geef effe een doek want volgens mij zijn mijn vliezen gescheurd. Ik ben naar de badkamer gelopen en ben onder de douche gaan zitten na een minuut of 10 voelde ik de weeen al komen in mijn buik en mijn rug na een kwartiertje kon ik het niet meer houden onder de douche en ben in de huiskamer gaan zitten daar volgde de weeen zich zo snel op,dat ik ze bijna niet kon opvangen om 02.00 zei ik tegen hubbie ga de verloskundige maar bellen want ik kan ze haast niet opvangen zo snel ging het!!! De vk zei dat hubbie over een uurtje maar terug moest bellen want ik was nog geen 2 uur bezig en het was de eerste dus kon nog wel effe duren. Dus ik ben naar boven gegaan ik dacht misschien helpt het als ik ga liggen!! Nou we waren nog geen 10 minuten verder of ik kreeg het gevoel dat ik moest persen,dus hubbie heeft weer gebeld en binnen 10 minuten was ze er,ik moest op mijn rug gaan liggen en terwijl ik dat deed braken mijn vliezen ze voelde en ik had 8 cm ontsluiting,Ik zag haar gezicht vertrekken en ze ging naar het hartje luisteren maar kon dat niet vinden,ze stak haar hand bij mij naar binnen en zei dat de navelstreng was uitgezakt!! Ze pakte haar telefoon en belde meteen een ambulance en de andere vk. Ondertussen hoorde ze buiten een wee een hele zachte hartslag. de andere vk en ambulance waren ook snel hier. Maar ze konden bij mij niet naar boven met een brancard dus moest ik de trap af zo snel mogelijk want de kleine mocht niet op de navelstreng zakken(dan krijgt hij geen zuurstof meer) dus ik ben op de brancard gaan liggen en de vk ging weer met haar hand naar binnen om de kleine omhoog te houden ondertussen ging ik de brancard in met een pak lakens onder mijn kont om mijn onderlichaam omhoog te duwen!! Dat deed vreselijk veel pijn met mijn rug en buikweeen en ondertussen wilde ik ook persen want ik had 10 cm ontsluiting!! in het ziekenhuis aangekomen kreeg ik een echo om te kijken of de kleine nog leefde(de gyn die de vk had gebeld geloofde eerst niet dat ik een uitgezakte navelstreng had,omdat dat bijna nooit voorkomt) en ik werd naar de ok gereden daar kreeg ik een infuus en een kapje op de vk zat nog steeds met haar hand in mij dus was niet echt steriel allemaal,Ik was nog niet helemaal weg toen hij al begon te snijden van mijn navel helemaal naar onderen de rest hebben ze opengescheurd zo spoed was het,de vk voelde de hand van de gyn in haar hand om gyanno aan te pakken en zo is om 03.45 gyanno geboren!!! sorry voor het lange verhaal maar heb er nog steeds veel moeite mee omdat ik het gevoel heb dat ik geen bevalling heb gehad zo snel ging het allemaal!!! xxx miranda

Dat was een hele heftige bevalling en ook heel herkenbaar voor mij.

Ik was 31+2wk toen de vliezen braken, dus wij wisten wel dat we naar het ziekenhuis moesten(die was gelukkig heel dichtbij, want bijna geen doen met wee?n in de auto). Daar bleek ik dus ook een afgezakte navelstreng te hebben, dat werd dus ook een spoed ks. Wel al 10cm ontsluiting en perswee?n en dan mag je niet persen!!

Ik snap helemaal dat je het gevoel hebt geen bevalling te hebben gehad, dat heb ik ook. En dat maakt het moeilijk. Had jij het ook dat je eerst niet het idee had, toen je Gyanno zag, dat het jouw kind wel echt was?

Als je er nog graag over wil hebben mag je altijd een berichtje sturen

LindaV
    Lid

Jee wat heftig, jammer dat je bevalling anders is gelopen dan je je had voorgesteld

Jess
    Lid

Wat een heftige bevalling zeg,dat zal niet makkelijk zijn geweest voor je om te verwerken.

Wat een heftige bevalling zeg!!!! Gelukkig is wel alles goed afgelopen!

Miriam
    Lid

Ik kende het verhaal inderdaad al maar wil toch zeggen dat ik het goed van je vind dat je het nu opgeschreven hebt, opschrijven is altijd een stukkie verwerking he! ;)

Ik had trouwens nu weer kippevel bij het lezen, loop ik te mopperen over mijn bevalling :blush: B)

Klaver
    Bijdrager

Jemig, wat een heftige bevalling :blink::blink: Gelukkig is het allemaal goed gekomen.

lieke
    Lid

wat een heftigge bevalling ,ik kan me voorstellen dat je die nog niet verwekrt hebt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.