Bevalling Van Glenn

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Admin
    Bijdrager

zondag 10 september om 19 uur ben ik het ziekenhuis ingegaan omdat ze me maandagochtend gingen inleiden. Heb op mijn gemak mijn valies uitgepakt. Bleef er eigenlijk nog redelijk kalm onder. Morgen zou ik mijn baby’tje in mijn armen hebben.

maandag 11 september:

5 uur 50 ( :wacko: ) wakker gemaakt door de vroedvrouw

6 uur 15 naar de arbeidskamer gebracht en pil opgestoken gekregen om alles in gang te zetten

10 uur: de gynaecologe is geweest en heeft mijn vliezen gebroken. Pijnlijke ervaring. Het breken zelf niet maar voordat ze aan mijn vliezen was :wacko: Heb niet veel vruchtwater verloren. e wee?n volgen elkaar snel op, om de paar minuten al. De gynaecologe zegt dat het voor de late namiddag gaat zijn :blink:

10 uur 30: epidurale gevraagd

11 uur 30: epidurale gekregen. Toen ik moest recht gaan zitten voor mijn spuit mijn vruchtwater verloren.

14 uur 15: 5 cm ontsluiting. Verdoving werkt niet goed. Voel alles nog aan de linkerkant van mijn lichaam, rechts ben ik wel goed verdooft. De vroedvrouw zei dat het normaal was dat ik nog “iets” voelde :angry:

15 uur 30: 7 a 8 cm ontsluiting, wat heb ik een pijn. Hang ook aan een infuus om de wee?n door te laten komen. Intussen is er een andere vroedvrouw gekomen, die vond het dadelijk niet normaal dat ik ondanks epidurale nog zoveel pijn had en heeft dadelijk gebeld om mijn catheter te komen herzetten.

16 uur 30: Epidurale herzet, verdoving werkt nu goed. Baby doet het minder, hartslag wordt te laag en recupereert te weinig tussen de wee?n in. De gynaecologe is gearriveerd en denkt dat hij er is rond 17 uur.

16 uur 45: naar de verloskamer vertrokken, 10 cm ontsluiting maar de baby was niet genoeg ingedaald. Sandro en een vroedvrouw hebben mee moeten duwen op mijn buik en de gynaecologe heeft de zuiger gebruikt. Baby deed het niet goed en de gyn sprak zelfs van een keizersnede als het niet vlotte. Vroedvrouw moest ook de kinderarts al opbellen en die is dadelijk gekomen.

17 uur 15 is Glenn geboren. Ze hebben hem dadelijk van me afgenomen. Sandro heeft zelfs de navelstreng niet kunnen doorknippen. De kinderarts heeft hem dadelijk onderzocht maar al gauw bleek dat alles in orde was. Hij werd gewassen en aan de papa gegeven en die is dadelijk naar mij gekomen.

Na de geboorte zijn we terug naar de arbeidskamer gebracht waar we even onder ons 3 konden zijn. Eindelijk ben je er :)

zo dit was een beetje mijn verhaal van zoveel ik nog weet, was nogal versuft van de pijn en de verdoving :blush:

Jess
    Lid

Best een vlotte bevalling toch ?, maar wel eng dat de kleine het op een gegeven moment moeilijk had. Maar gelukkig is alles goed gegaan en kun je nu heerlijk genieten van je kleine mannetje !.

lieke
    Lid

idd best een vlotte bevalling, fijn dat de ene vroedvrouw wel door had dat je epi niet goed zat en dat daarna de pijn beter te verdragen was, gelukkig is alles goed gekomen en kun je nu lekker genieten van je kleintje.

Emma4
    Lid

Wat dachten ze dat er eerst verkeerd met hem was?

Anoniem
    Gast

zijn hartslag was te laag. Het was gewoon eng dat ze dat zeiden en ik had bang dat het niet goed ging gaan. Ben ook geknipt en had 7 draadjes. Zeer pijnlijk, heb dagen niet op een stoel kunnen zitten en zelfs niet op wc.

Emma4
    Lid

Eind goed al goed.

Bij Lo?c ging de hartslag tijdens de bevalling ook naar beneden. Dat was ook ff panikeren hoor.

Tjonge zeg, en ik had nog zo geduimd voor je die dag…..

Toestand zeg vooral met die verdoving, en schrikken dat de baby het niet goed deed. :o

En jammer zeg dat Sandro de navelstreng niet kon doorknippen. :(

Anoniem
    Gast

eind goed al goed he :)

best heftig ja maar idd eind goed al goed :eusa_dance:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.