Bevalling Van Colin….

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Ellis
    Lid

hier ons verhaal,

we zijn 18 augustus bij de gyn geweest en die vertelde me dat ik al 2 cm ontsluiting had en omdat ik weiniger vruchtwater had zouden ze me zaterdag’s gaan inleiden. we moesten om half acht in het ziekenhuis zijn.na een uurtje aan de ctg gelegen te hebben kwam de gyn die zou mijn vliezen breken. dat was om negen uur. om tien uur zou ze terug komen om het infuus te geven met weeenopwekkers. om tien uur kwam ze ik vertelde haar dat ik erge last had van mijn rug en dat ik het gevoel had dat het allemaal wel heel erg snel ging. ze zei ze zou de gyn halen en dan ff overleggen of we de weeenopwekkers nu meteen moesten gaan geven ik heb haar gevraagt te wachten ermee want mijn rugpijn werd steeds erger. om half elf hebben ze me naar de verloskamer gebracht en ik zei dat ik het gevoel had dat ik moest persen ze vertelde dat dat nog niet kon maar opeens had ze door dat ik het meende ze is toen meteen de gyn gaan halen want die was visite aan t lopen om elf uur was de gyn er en na 3 minuten persen was onze knul geboren. we mochten meteen naar huis vertelde ze ons dus we waren heel erg blij maar na een uurtje was de placenta er nog niet uit en moest die onder narcose eruit gehaald worden. dus moesten we daarblijven gelukkig wel maar een nachtje de volgende morgen mochten we naar huis

Jess
    Lid

Op zich een vlotte bevalling, alleen jammer dat je placenta er nog operatief uit gehaald moest worden.

Anoniem
    Gast

wat een snelle bevalling zeg ! en nu heb je een mooie ventje

jannie1
    Lid

inderdaad een supersnelle bevalling met een geweldig resultaat :D

nogmaals gefeliciteerd!!

Emma4
    Lid

Wat erg voor je dat ze nog die placenta zelf moeten uithalen hebben.

Gelukkig had je toch nog een snelle bevalling

jobke
    Lid

:wub: zo jij bent snel :D jammer van die tegenvaller maar je hebt er wat moois voor gekregen echt een mooi mannetje

Idd lekker vlot… :D

lieke
    Lid

dat was idd snel gepiept, en het resultaat is geweldig.

zo dat ging snel :D ik heb 14 uur lang weeen gehad en toen zat ik nog maar op 7 cm

wendy
    Lid

ik heb bij laurien ook een snellere bevalling gehad, ik verschoot er ook van

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.