Bevalling Mamsvantiara

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Zondag 2 juli; was ik lekker aan het stofzuigen toen ik me ineens erg naar voelde, had een beetje

het idee dat mijn blaasontsteking op kwam zetten :rolleyes:

We hebben Tiara bij mijn ouders gebracht omdat mijn moeder vond dat ik toch maar even naar het ziekenhuis moest want die dacht gelijk aan weeen. Ik niet want ik had totaal geen last van harde buiken of iets. Eenmaal in het ziekenhuis na een kleine controle zei de verpleegkundige dat er toch iets opening was

en ze even naar de gyn. ging bellen.

Binnen 5 minuten stonden er 3 zusters om me heen met spuitjes en infuus en cateter met de verlossende woorden dat die ‘iets opening’ ruim 4 cm was en ze gelijk plaats hadden op de O.K :wacko: !

Kon nog even mijn vader bellen om het foto toestel te brengen die was net op tijd ik werd gelijk weggereden.

Even voor de duidelijkheid ik zou een geplande keizersnee krijgen op 6 juli maar daar had ukkie blijkbaar geen zin in :D

Eenmaal na de ruggeprik kreeg ik hyperventilatie en een paniekaanval want ik bleef mijn tenen voelen

en was superbang dat ze zouden gaan beginnen terwijl ik nog alles voelde, doordat ik geen lucht kreeg

omdat ik verkeerd ademde had ik echt het idee dat ik het niet overleefde en mijn man zat naast me

over mijn hoofd te aaien en zei dat het echt wel goed kwam maar ik was totaal van de kaart.

De aneastetist zei in eerste instantie een beetje nors van we gaan je toch ook niet aan je voeten opereren!!

Maar ik heb al regelmatig voor andere dingen een ruggeprik gehad en wist heel goed dat ik dat dus niet moest voelen!

Ze probeerde me nog te kalmeren met lachgas maar ik was al te ver in mijn paniek. Toen zei hij als je nu

niet rustig word breng ik je helemaal onder narcose. Het enige wat ik nog kon zeggen was doe maar en binnen een zucht was ik weg…

Na ongeveer 2 uurtjes was ik weer op mijn kamer en zat mijn man naast me met een heeeel mooi kindje!!

Wist meteen dat ze echt onze dochter was ze zag er net zo mooi uit als in mijn dromen!

We hebben haar Senze Valencia genoemd. Ze woog 4015 gram en 51 cm lang.

Ik heb zelf weinig bloed verloren dus voelde me al heel snel weer fit. De hechtingen zijn oplosbaar

dus ook daar hoef ik niet voor terug gelukkig.

Heb mijn bevalling al een aantal keer besproken met mijn man want voor hem was het best wel heftig

geweest en ik heb flink gehuild dat ik niets van mijn bevalling heb meegekregen maar ben wel

ontzettend blij met ons mooie tweede wondertje.

Tiara voelt zich echt een grote zus en wil aan iedereen haar lieve zussie laten zien. En helpen met

haar voetjes wassen als ze in bad gaat en elke avond even een kusje geven als ze gaat slapen zo lief,

Tiara zag haar pas na 3 dagen thuis want ze had de waterpokken en mocht niet op de kraamafdeling komen :huilen001:

ik heb haar die dagen echt vreselijk gemist maar ze was superblij toen mama met HAAR zusje thuis kwam.

Ben nu volop aan het genieten van mijn prachtige gezinnetje.. ^_^

Emma4
    Lid

Geniet maar van je gezinnetje. Ik vond het ook jammer dat ik de bevalling niet heb meegemaakt. Maar ik heb veel gevraagd aan mijn man: of hij weende, hoe hij er uitgekomen is,…

En dat maakt wel iets goed

brit22
    Lid

jeetje zeg wat een verhaal maar gelukkig is alles goed gekomen en kunnen jullie nu lekker van jullie dochter/zusje geniete :)

gefeliciteerd met jullie dochter en mooie naam en geniet maar lekker van elkaar en rustig aan

Jess
    Lid

Best een heftige bevalling evengoed !. Het is ook weer een wonder als zo’n kleintje er gezond en wel is. Veel geluk met je kleine meid !.

Yva1980
    Lid

Best heftig je bevalling, maar gelukkig is alles goed gegaan en kun je lekker genieten van je dochter.

Mooie naam ook trouwens.

Groetjes Yvonne.

Klaver
    Bijdrager

Is altijd jammer ja als je zelf niets meekrijgt van je bevalling, maar je moet maar zo denken dat je

er mooi wondertje bij hebt……..Geniet lekker van je gezinnetje en natuurlijk nogmaals gefeliciteerd.

gefeliciteerd en ik vind de naam prachtig.

Elsje
    Lid

gefeliciteerd en een hele mooie naam geniet er maar lekker van

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.