Bevalling Dylan Oktober 2006

• Dit onderwerp bevat 9 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door Jeda.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Op het moment dat ik it ga schrijven kan ik het nog steeds niet geloven hoe het gegaan is……..

Op vrijdagochtend moesten we naar de Gyn voor een gewone controle. Hij heeft toen mij gestript maar gaf al aan dat ik waarschijnlijk weer eenzelfde bevalling zou hebben als bij onze oudste. Dat betekent heel heftige weeen zonder pauze en nog wil de kleine niet verder indalen. Bij Kian heb ik uiteindelijk (bij 8 cm) ruggeprik gehad en extra sterke weenopwekkers. Ik was helemaal op toen hij uiteindelijk kwam, had erg veel bloed verloren en kon een week lang niets.

Nou die vrijdag baalde ik natuurlijk als een stekker, ben nog even de stad in gegaan en verder allees gedaan waar ik zin in had.

Vrijdagavond gewoon naar bed gegaan me een paracetamol want ik had wel last van het strippen (geen weeen)

Zo tegen half drie werd ik wakker en had wat last van mijn rug. Had zin om lekker in bad te gaan dus maar gedaan. Om drie uur ben ik eruit gekomen en had ik het idee dat ik toch wel ween kreeg, of zouden het weer voorween zijn??

Op mijn wekker beetje bijgehouden. Ging best snel, eerste keer 12 min ertussen tweede keer 10 derde keer 8. Rond kwart over drie naar beneden gegaan om daar rustig weg te puffen zodat manlief niet wakker werd. Om kwart voor 4 begon het heftiger te worden en oijnlijker. Mijn man wakker geroepen en hij heeft me nog eens in bad geholpen. Hij is de hond toen gaan uitlaten en de spulletjes in de auto gaan zetten omdat ik naar het ziekenhuis zou gaan.

Kwart over 4 kwam mijn man terug en toen was het echt heftig. Ik heb hem de vk laten bellen omdat ik het idee had dat het toch wel snel ging.

Om 5 uur moesten we in het ziekenhuis zijn, hij mijn ouders gebeld die meteen kwamen om op Kian te passen.

Toen ik uit bad kwam wilde ik meteen naar de de wc, waar mijn vliezen braken (dit kon toch niet want kindje daalde volgens de gyn weer niet goed in???)

Naar beneden gegaan waar ik echt niet meer kon lopen van de pijn en ik dacht dat ik weer naar het tpoilet moest, had al echte persdrang, maar had dat niet helemaal door, dacht gewoon dat mijn darmen zich leeg aan het maken waren. Bneden op de wc verloor ik gelijk ook heel veel bloed. Mijn man heeft toe even gekeken en zag dat het helemaal open stond. Ik mocht van hem echt niet persen, hij dacht dat hij het hoofdje zag maar durfde dat niet tegen mij te te zegge.

Snel in de auto geholpen en letterlijk naar het ziekenhuis geracet. Daar kwamen we iets na 5 uur aan.

Ik kam in ieder geval om kwart ovber 5 boven bij de verloskamers. Mijn iegen vk was er nog niet en het meisje wat er was heeft me op bed geholpen. Omdat ik wilde persen keek ze evnen. IZe zei verder niets alleen dat het hartje niet goed ging en de beeb te weinig zuurstof kreeg. Ineens was er helemaal paniek, zeker bij dat meisje. Ik moest rustiger puffen en zeker niet persen bla bla bla.

Om 5 voor half 6 kwam mij eigen vk binnen. Vanuit de deur zagz e al genoeg. Ik moest op mijn rug gaan liggen en mocht persen. Nou dat scheeld niet veel want ik lag nog niet of daar was onze kleine vent al. Heel onwerkelijk.

Achteraf als ik thuis wel wat had geperst was hij er nog veel eerder gekomen, misschien thuis al of in de auto. Wel even schrikken.

Leuke van de hele bevalling is dat ik om 9 uur toen mijn oudste zoon net wakker werd al weer thuis kwam. Ik was toen al lekker onder de douche geweest en al. Even schrik en paniek omdat het zo snel ging, maar ik had gelukkig een man die rustig bleef en streng bleef zeggen dat ik niet mocht persen.

En zo is Dylan dus op de wereld gekomen. Een klein wonder…….

Wat een pracht bevalling zeg,super hoor en nu lekker genieten!!! xxx miranda

lieke
    Lid

wat een super bevalling, wat goed van je man dat hij zo rustig bleef daardoor kon jij waarschijnlijk ook rstig blijven en is de beeb lekker in het ziekenhuis geboren.

brie
    Lid

jeetje zeg wat een verhaal.

geniet lekker van je mannen..

kom net van de vk af en ben hiervoor ook gewaarschuwt……al hoop ik dat t bij mij ietsjes langzamer gaat

Klaver
    Bijdrager

Wat een mooie bevalling meid……. :) Zo wil ik de 2e ook wel, nou ja…..ietsje minder snel

dan ;)

miranda
    Lid

Wat een mooi bevallingsverhaal om te lezen zeg.

Geniet er maar van hoor!

Jess
    Lid

Wat een snelle bevalling meid,lekker hoor !.

Oh Mandy wat een super bevalling heb je gehad meid! Vooral in vergelijking met de bevalling van Kian…super!

Fijn hoor zo’n bevalling.

Jeda
    Lid

Poeh heey.

Wat een snelle bevalling zeg!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.