Berichten kwijt na verplaatsen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    lieke
    Lid

ben over het algemeen heel tevreden over de site, alleen soms als ik onderwerp plaats en ik het plaast het perongelijk verkeerd en jullie verplaatsen het dan weet ik niet meer waar ik moet zoeken en kan ik dsu geen reacties meer lezen omdat ik niet weet waar het gebleven is, dus misschien als het niet teveel moeite is een berichtje achter laten waar jullie het onderwerp hebben gelaten, dat zoekt voor ons iets makkelijker en dan weet ik voor de volgende keer waar ik het onderwerp moet laten, maar verder helemaal top hoor!!

Wilko
    Lid

ben over het algemeen heel tevreden over de site, alleen soms als ik onderwerp plaats en ik het plaast het perongelijk verkeerd en jullie verplaatsen het dan weet ik niet meer waar ik moet zoeken en kan ik dsu geen reacties meer lezen omdat ik niet weet waar het gebleven is, dus misschien als het niet teveel moeite is een berichtje achter laten waar jullie het onderwerp hebben gelaten, dat zoekt voor ons iets makkelijker en dan weet ik voor de volgende keer waar ik het onderwerp moet laten, maar verder helemaal top hoor!!

Wat je in zo’n geval kan doen, is op je naam klikken zodat je profiel geopend wordt.

Dan kun je rechts in het menu jouw berichten opzoeken “Zoek gebruikers post”

Even zoeken welk bericht je kwijt was en daarop klikken.

Dan zie je gelijk waar je moet zijn.

Mocht dit nog niet duidelijk genoeg zijn, wil ik er wel even een korte handleiding van maken.

lieke
    Lid

denk wel dat ik het zo snap, bedankt.

Wilko
    Lid

denk wel dat ik het zo snap, bedankt.

Graag gedaan! Daar zijn we voor, toch?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.