Ben Ik De Eerste In Oktober 2012?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Anoniem
    Inactief

Ben ik de eerste die in oktober zwanger is?

Ik ben zelf op 26 oktober uitgerekend en ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger. Afgelopen dinsdag had ik een positieve test. 11 maart heb ik mijn eerste echo.

knollie
    Lid

nee hoor, als t goed is ben ik 22okt uitgerekend.

morgen ben ik 5 weken zwanger

8 maart moet ik naar de vk.

Cherry
    Lid

Lenny! Onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap, wat super dat het zover is voor jullie!

loes
    Lid

WAUWWWW

Lenny!!! Van harte gefeliciteerd zeg!!! En dat na al die jaren!! Ik zag een topic staan met deze titel en jouw naam, en hoopte zo ontzettend dat ik het goed zag en dat jij het echt bent!! Jippie!! :) :) :)

Ben je uiteindelijk spontaan of via een behandeling zwanger geworden? Hoe dan ook…. Yes!! Gefeliciteerd meid!!!

knollie
    Lid

oja Lenny: nog gefeliciteerd

hoe voel jij je verder?

ik heb nog bijna geen kwaaltjes.

af en toe zere borsten en wat steken onder in de buik.

Linnie
    Lid

ik snap het niet want ik kan niet zien dat er oktober mama’s staan

maar nu kreeg ik de link en dan zie ik het wel

vreemd

maar goed

ik ben ook een oktober mama en wel 25 okt

maar ik heb al 2 eerdere keizersnedes gehad dus deze keer wordt het een geplande keizersnede en wel met 38 weken

ik ben maandag 5 weken en de eerste afspraak bij de verloskundige is 17 maart

maar ik heb dan nog geen echo

Linnie
    Lid

ik snap het niet want ik kan niet zien dat er oktober mama’s staan

maar nu kreeg ik de link en dan zie ik het wel

vreemd

maar goed

ik ben ook een oktober mama en wel 25 okt

maar ik heb al 2 eerdere keizersnedes gehad dus deze keer wordt het een geplande keizersnede en wel met 38 weken

ik ben maandag 5 weken en de eerste afspraak bij de verloskundige is 17 maart

maar ik heb dan nog geen echo

knollie
    Lid

@ Linnie, nou dan gaan we helemaal gelijk op.

Ik heb ook 2 ks gehad en zal nu ook een gepland ks krijgen. Hier baal ik wel van, had het zo graag eens willen voelen hoe het is om zelf een kind op de wereld te zetten. Maar helaas het is niet anders.

Linnie
    Lid

nou knollie aan de ene kant lijkt het me natuurlijk fantastisch om je kind helemaal zelf te wereld te zetten en het zelf aan te pakken

maar aan de andere kant heb ik een helse eerste bevalling gehad met weeen en werd op het laatst een spoedkeizersnee dus ik heb het niet zelf af kunnen maken

maar bij de tweede kreeg ik dezelfde dag te horen dat ze werd gehaald maar had toen last van voorweeen en wist ineens weer wat ik toen de eerste keer voelde

die helse pijnen en was toen blij dat ze het gingen halen

dus ik zal daar dalijk aan het eind maar weer aan terug denken en mezelf erbij neer leggen

knollie
    Lid

ik heb ook 2 helse bevallingen gehad.

met beide eerst 15 uur weeen en toen een spoedks.

dus van die kant ben ik wel blij dat ik dat nu allemaal niet hoef.

lotte79
    Lid

Ik ben 30 oktober uitgerekend.

Helse bevalling? Oh jee, dat had ik nou net niet hoeven te lezen, ik kan al in paniek raken als ik er aan denk :mellow:

Daisy
    Lid

Leuk zoveel oktober mama’s!

Van harte gefeliciteerd allemaal en een voorspoedige zwangerschap EN bevalling voor jullie!

knollie
    Lid

@ Lotte:

Maar uiteindelijk wel 2 schatten van kinderen.

en moet zeggen tuurlijk die bevallingen ben ik niet vergeten en heb er psychisch erg lang last van gehad. maar heb het er allemaal voor over gehad, want er komt hier nu wel een derde.

Anoniem
    Inactief

Bedankt voor de felicitaties. Jullie ook allemaal gefeliciteerd.

Hoe is het? Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik had vandaag regelmatig een krampje. Hoort dit erbij of moet ik me zorgen gaan maken?

Ik ben ’s ochtends al iets misselijk. Met rustig opstarten en een paar droge toastjes kom ik er wel goed doorheen. Hoewel ik me vandaag wel iets zorgen heb gemaakt over die krampjes geniet ik nog met volle teugen van elke dag dat ik langer zwanger ben.

lotte79
    Lid

@knollie.

Ik moet leren om die eerste bevalling los te laten. Mijn verhaal staat even kort bij “vragen aan de vk”

het voordeel is nu wel dat ik weet wat er uit komt zetten en hoeveel ik daar van ga houden. Bij mijn eerste had ik dus totaal geen idee hoe dit zou zijn. Ik moet leren denken bij elke wee. Zo weer 1-tje dichterbij naar t kindje. Een kennis zei ooit tegen mij dat ik vooral niet moest denken bij elke wee “kan t nog erger” en daar stond ik dus hoogzwanger naast.

Misschien kan ik een cursus oid volgen.

Ik heb t gevoel dat we elkaar er door heen slepen hier of niet dan?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.