Babyshower

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

Wie van jullie heeft wel eens een babyshower gehad of meegemaakt bij iemand anders??

De vriendin van mijn man zn neef (snappen we het nog haha) is hoogzwanger en haar babyshower staat eind deze maand gepland. Nu gaan we lekker lunchen bij iemand thuis en we gaan dan spelletjes doen.. maar nu is de grote vraag: Wat voor spelletjes?

Iemand een idee? Of iemand iets bij een babyshower meegemaakt waarvan je denkt ‘wow dat is leuk’?

En een cadeau.. wat kan ik geven, of wat is leuk om te geven. Ze krijgen een meid.. en hebben ook al een meid.. dus standaard dingen hebben ze allemaal al.

Klaver
    Bijdrager

Ik heb een babyshower gehad bij een vriendin. We deden daar geen spelletjes maar iedereen moest een witte romper mee nemen en ging die bekleuren. Na afloop kreeg de zwangere al deze rompertjes als aandenken, dit alles onder het genot van een hapje en een drankje een veel gezelligheid natuurlijk.

Ook geen ervaring, maar bij collega laatst hadden ze stukjes textiel aan iedereen gegeven om iets op te tekenen of een tekst. En dat is uiteindelijk allemaal aan elkaar genaaid tot een quilt…

Persoonlijk geef ik niks om die poeha…

Chantal
    Moderator

Hier n babyshower gehad…

Spelletjes waren dingen als (evt geslacht) naam raden, en er zat n doosje bij.mwt allemaal vragen over baby’s.

Verder idd gewoon veel gezelligheid.. En cadeautjes uitpakken :p

Klaver
    Bijdrager

Oja, cadeautjes uitpakken deed mijn vriendin op haar babyshower natuurlijk ook.

Felice
    Sleutelbeheerder

Allemaal een foto van vroeger laten inleveren en de bijna- mamma laten raden wie die schattige peuter is

wonder
    Lid

Ik heb er zelf al 3 georganiseerd. Wij deden het alfabet op papier en dan namen opschrijven. Pictionary met alles over baby’s. Fruithapjes proeven. Baby was ophangen met telefoon en baby in je handen. Geblinddoekt luier verschonen van pop.

Chantal
    Moderator

Haha, daar zitten ook zeker nog leuke tussen wonder!

smurfie
    Lid

Kan me herinneren dat er al eerder topics waren over babyshowers.

Hier heb je vast wat aan:

Hier nog een gevonden ideetje:

Volgende week is de babyshower van mijn zus en nu hebben wij als bedankjes iets simpels gemaakt, maar wel leuk!’

Kleine babyflesjes met snoepjes erin!
    Daarop een baby van papier geplakt en een sleutelhanger eraan!

ZOu ook leuk zijn voor een kindje dat uitdeelt op school, omdat hij/zij een broertje of zusje heeft gekregen!

Taaipoppetje
    Bijdrager

wonder, oh daar zitten hele leuke dingen tussen. thnx!

wonder
    Lid

Graag gedaan

Chantal
    Moderator

Hee die flesjes met snoepjes zijn leuk :blij:

Pallas
    Bijdrager

ik blijf de luiertest hilarisch vinden: neem 5 soorten chocoladerepen (twix, mars etc) en 5 luiers. Stop de reep in de luier, even een halve minuut in de magnetron, en dan mag mams raden welke reep in welke luier zit :D

Taaipoppetje
    Bijdrager

ik blijf de luiertest hilarisch vinden: neem 5 soorten chocoladerepen (twix, mars etc) en 5 luiers. Stop de reep in de luier, even een halve minuut in de magnetron, en dan mag mams raden welke reep in welke luier zit :D

geweldig!! :lol:

smurfie
    Lid

Hahaha geniaal idee, Pallas! :D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.