Baby Natura

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Babynatura is een online babyspeciaalzaak voor biologische en ecologische babyproducten.

Baby Natura, de naam zegt het al: natuurlijke producten voor je baby.

Er zijn genoeg moeders onder ons die liever geen risico nemen en zoveel mogelijk natuurlijke producten voor hun kinderen gebruiken.

Voor die moeders is Baby Natura een geweldige winkel. Ze hebben namelijk een enorm en gevarieerd assortiment, van niet alleen verantwoorde kinder- en babyartikelen, maar nog hele mooie ook. Zelf was ik erg weg van de kleuren van de kleding: mooie uni-kleuren, waar je prima mee kan combineren.

Een ander must-have vind ik de flessen. Er staat er eentje in dit blog, maar ga maar eens kijken, het zijn er veel meer!

Verder verkopen ze Eko Matrassen (in alle maten!); Babydragers; Draagdoeken; Beddengoed; Ecologische schapenvachten; Lamswollen voetenzakken; Katoenen Luiers; Slaapzakken; duurzaam ledikant en box en prachtige wollen dekens (in alle maten!), verantwoord houten speelgoed en nog veel meer (duurzame) baby- en kinderbenodigdheden.

En ze verkopen ook wol-zijde onderkleding voor grote kinderen en dames én heren!

En voor mee naar school: veilige RVS broodtrommels en flessen!

Die lamswollen voetenzakken zijn overigens een andere must-have. Helaas zijn ze alleen voor kinderwagens, ik wil er best eentje op de bank!

Ik zou zeggen: neem een kijkje

smurfie
    Lid

Oh wow.. ze verkopen zelfs kleding voor volwassenen! Die zweedse sloffen vind ik wel erg leuk, de rest van de kleding is een beetje te saai naar mijn smaak.

Het speelgoed vind ik daarentegen wel weer erg mooi!

Zou je ook een handleiding bij de producten krijgen waar op staat waar het vandaan komt/hoe het is gemaakt?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.