Baby namen die verboden zijn ( of het zouden moeten zijn..) 1

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Avatar Felice 1 jaar, 6 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

Baby namen die verboden zijn ( of het zouden moeten zijn..) 1

baby namen die niet mogen

In Amerika, het land van de onbegrensde mogelijkheden en het land van de vrijheid zijn weinig babynamen verboden.
    Iedereen moet maar doen waar hij zich goed bij voelt.

Dus als iemand zijn zoon Adolf Hitler wil noemen en zijn dochter Joycelyn Aryan Nation ( Joyce Arische Natie ) dan moeten ze dat lekker doen…
    Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar van mij mag het met terugwerkende kracht verboden worden.. Een andere vader noemde zijn dochter trots Moxie Crimefighter…Ik denk: arm ding…

In andere landen zijn ze minder makkelijk.

Zo besliste een gerechtshof in Zurich dat een ouderpaar hun dochter niet als middelste naam J mocht geven. De ouders hadden dat bedacht omdat opa en oma Johanna en Joseph heetten. Dat schoot lekker op: opa en oma in een keer vernoemd
    De rechtbank besloot dat deze naam voor verwarring kon zorgen, alleen maar J en dat dat niet in het belang van het kind was, Ze raadde de ouders aan om het kind als middelste naam Jo te geven.
    Dat ouders dat nu niet zelf konden bedenken…

Een Frans echtpaar dat Nutella wel een mooie naam vond voor hun dochter had ook pech. De rechtbank wees het af. Ze wisten zeker ( en wij ook ) dat dit onherroepelijk tot pesterijen zou leiden..

Hetzelfde lot onderging een Japans ouderpaar die besloot hun ukkie Akuma te noemen. Wij zouden het best vinden, maar toevallig betekent Akuma in het Japans: Duivel.
    Hoe haal je het in je hoofd???

In Nieuw Zeeland sneuvelde de naam Anal…moet ik uitleggen waarom??

Noorwegen heeft een streng namen beleid. Een moeder werd veroordelt tot het betalen van ruim 400 dollar ( wat ze niet deed) toen ze haar zoon Gesher noemde.
    Deze naam komt niet voor op de in Noorwegen toegestane namen lijst.
    De pleidooi van de moeder dat ze in een droom te horen had gekregen dat Gesher ( wat in het Hebreeuws brug betekent ) de naam van haar zoon moest zijn, hielp haar niet.
    De rechters waren niet overtuigd….

Word vervolgd

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.