aparte hobbies

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Pallas
    Bijdrager

Met zo’n diverse groep moeders hier, ben ik heel erg benieuwd naar wat voor speciale, aparte, zeldzame of bijzondere hobbies jullie hebben!

Ik trap af:

geocaching[/b]: een soort schatzoeken voor volwassenen, met behulp van een hand-GPS. Je kan dan een route door het bos lopen aan de hand van coördinaten, waarbij je uiteindelijk met wat puzzelen een verstopte ‘schat’ vindt (een kistje met wat ruilspulletjes erin). Superleuk, je komt op de mooiste plekken van Nederland!

Carool
    Lid

Dat lijkt me idd wel heel erg leuk om met een groepje te doen ofzo, ik zie zoiets wel eens voorbijkomen op vakantieveilingen

Ik heb nietecht hobbies, behalve mijn kids en de computer

Heb er eigenlijk geen tijd voor ook :blush:

Klaver
    Bijdrager

Hier geen tijd voor hobby’s met 3 kids, maar als ik wat spaarzame tijd over heb, lees ik graag een tijdschrift :)

smurfie
    Lid

De meeste hobby’s heb ik al onder ‘interests’ staan.

Verder nog:

– glas in lood werk maken

– massages geven (al doe ik dat echt te weinig eerlijk gezegd)

– en ook geocaching!

Pallas
    Bijdrager

De meeste hobby’s heb ik al onder ‘interests’ staan.

Verder nog:

– glas in lood werk maken

– massages geven (al doe ik dat echt te weinig eerlijk gezegd)

– en ook geocaching!

no shit! Wat is je nickname?

Het wordt eng… ik vind het ook superleuk om te masseren (wordt ook geregeld gevraagd…)

Pallas
    Bijdrager

Toevoeging:

breien. Niet zo’n heel gekke hobby, maar je ziet het niet zo veel bij meiden van mijn leeftijd. Ik vind het heel ontspannend werken.

Nijna
    Bijdrager

Als ik maar creatief bezig kan zijn…

Fotografie, teddyberen maken, theater, spelletjes maken (veelal voor kampweek),knutselen met de meiden, klussen in huis…

En op zijn tijd met een goed boek op de bank

(Geocaching heb ik een keer samen met een vriendin gedaan en ik moet zeggen dat het erg leuk is, wellicht als Marten wat ouder is en we samen op pad kunnen :) )

Felice
    Sleutelbeheerder

ik weet niet of het apart is : maar ik quilt graag en maak kettingen. Ik heb een moestuin en ben dol op kamperen in een heel klein tentje….

Pallas
    Bijdrager

Nijna: teddyberen maken is ook gaaf zeg! Hoe ben je daar ooit in verzeild geraakt?

Quilten hoor je niet vaak, Felice! Heb je een fototje van een mooie Quilt? Ben heus niet nieuwsgierig…

Fiene
    Bijdrager

Op dit moment is mijn hobby om van al Rik zijn oude kleertjes een quilt te maken, dat gaat niet snel omdat het zo emotioneel is en ik dus maar kleine stukjes kan doen tegelijk…

Verder brei ik ook graag, vind het geweldig dat dat nu weer in de mode is want vroeger werd ik er nogal vreemd voor aangekeken ;) en digiscrappen vind ik ook erg leuk!

Maar eigenlijk zijn dat niet zulke bijzondere hobbies

Nijna
    Bijdrager

Nijna: teddyberen maken is ook gaaf zeg! Hoe ben je daar ooit in verzeild geraakt?

Altijd wel wat met (teddy)beren gehad en ik zat al op m’n 6e achter de handnaaimachine poppenkleertjes te maken dus handwerken zat er ook al vroeg in. Op mijn 18e een boek gekregen over teddyberen maken en dat is een beetje uit de hand gelopen zullen we maar zeggen…

Boeken en columns schrijven, schilderen, tekenen, met de kids knutselen en schilderen… als het maar creatief is. Het geeft een uitlaatklep en het werkt rustgevend voor me. ;) Maar echt bijzonder is het niet.

Felice
    Sleutelbeheerder

nouhou….uit ervaring kan ik zeggen dat lang niet iedereen kan schrijven….

Pallas
    Bijdrager

schilderen en schrijven zou ik ook ooit nog wel eens willen proberen… Hoe begin je daaraan? Begin je gewoon ergens en bedenk je gaandeweg hoe het wordt, of werk je eerst een heel idee uit en ga je daarna aan de slag?

Pallas
    Bijdrager

ow ja: vriendlief kan vuurspuwen! En gaat het mij volgend jaar ook leren, hihi!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.