als je man onvruchtbaar is

Tags: 

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar smurfie 4 jaren, 7 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Felice
    Sleutelbeheerder

Ongeveer één op de zes paren krijgt te maken met verminderde vruchtbaarheid. Bij een derde van deze paren ligt de oorzaak bij de man en bij een derde ligt de oorzaak bij de vrouw. In de overige situaties ligt de oorzaak bij beiden of is de oorzaak onduidelijk.

dit berichtje kwam ik tegen en toen realiseerde ik me dat we hier op het forum zelden tot nooit praten over vruchtbaarheidsproblemen die bij de partner liggen.

Hoe zou dat komen?

Pallas
    Bijdrager

voor mezelf gesproken: als mijn partner last had van verminderde vruchtbaarheid weet ik niet of ik dat op een forum zou bespreken. Dat is anders als ik zelf verminderde vruchtbaarheid zou hebben. Ik praat hier over mezelf en niet over anderen.

Klaver
    Bijdrager

Als dat hier aan de orde zou zijn geweest, had ik dat echt niet op BeK besproken. Net wat Pallas zegt, ik zit op het forum en mijn man niet dus ik vind dan dat je het niet kunt maken om dat soort gevoelige en persoonlijke informatie achter zijn rug om te bespreken met derden zonder zijn toestemming. Dat zou voor mij niet goed voelen.

smurfie
    Lid

Sluit ik me helemaal bij aan!

Wellicht, als ik er echt zelf ernstig mee had gezeten dat hij verminderd vruchtbaar is, en ik van me af wilde praten/typen.., dat ik hem dan gevraagd had of hij ’t goed vindt dat ik dat zo openbaar op het internet zet.. maar dat is alleen maar gissen natuurlijk..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.