Aloe Vera

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    jayliz
    Lid

Hoi,

Ik ben benieuwd of er onder jullie mensen zijn die aloe vera producten gebruiken, zo ja dan zou ik graag willen weten welk product en waarom je het gebruikt.

Waarom vraag ik dit, nou ik gebruik nu sinds een paar weken weer prodcuten van aloe vera maar koop dat dan bij de tuinen een aantal jaar geleden ben ik distribiteur geweest bij een bedrijf wat die producten verkoopt en overweeg dus om me daar weer in te schrijven, maar ben dus benieuwd of mensen zijn die het kennen of gebruiken.

groetjes renee

Klaver
    Bijdrager

Nee, ik gebruik het niet.

martine
    Lid

Ik werk in de zorg en jaren terug hadden wij een bewoner met psoriasis. Een collega had goede ervaringen met aloe vera en wij zijn haar toen ook gaan behandelen met aloe vera, hoe en wat de namen zijn weet ik niet precies, het waren drankjes, capsules en smeerseltjes. Maar het werkte w?l!

Het ging niet over, maar verminderde wel stukken!

Mieltie
    Lid

Ik werk ook in de zorg (verstandelijk gehandicapte) en gebruik het daar veel. (een collega kwam ermee, baat het niet dan schaad het niet ;) )

Elke ochtend krijgen ze nu een eetlepel Aloe Vera drank om de spijsvertering op gang te helpen en het helpt echt, na jaren met laceermiddelen te hebben gewerkt (lactulose, importal, magnesium) hebben we nu eindelijk iets dat echt werkt.

Ook gebruiken we voor een bewoner met Psoriases Aloe Vera gel en propoliszalf, of dit echt help weten we nog niet, we gebruiken het nog maar een maand en sindsdien is het vergergert maar volgens de vrouw waar ik het bij besteld is dit wel een goed teken: het doet wel iets met hem, we kijken dit nog een paar maanden aan.

Ook ik werk in de zorg en we gebruiken het ook voor mensen met Psoriases.

In eerste instantie werd het erger, maar nu zie je echt goed verbetering!

Wonder spul dus ;)

Ook ik werk ik de zorg :P maar heb er zelf nog nooit mee gewerkt.

Klinkt wel veel belovend hoor ^_^

Mieltie
    Lid

Ook ik werk in de zorg en we gebruiken het ook voor mensen met Psoriases.

In eerste instantie werd het erger, maar nu zie je echt goed verbetering!

Wonder spul dus ;)

Welk spul gebruiken jullie er voor?

Hetzelfde als ?k? gel en propoliszalf of nog iets erbij?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.