Adventkalender

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Taaipoppetje
    Bijdrager

Wij geven de kids elk jaar een advent kalender. Meestal van choco en vorig jaar vna Playmobil. Ik vind het zo leuk om in de avond na het verhaaltje lezen een vakje te mogen openen :blij: 2 jaar terug had ik voor mezelf zo een advent kraslot.. elke dag 1 vakje open krassen :P

Doen jullie het ook?

Carool
    Lid

Jep, hier krijgen ze altijd er 1 als we sint pakjes doen bij mijn ouders

Betekend dus meestal dat ze de eerste avond er een paar tegelijk mogen eten haha

Dit jaar doen we het 1 dec dus helaas, braaf elke avond 1 :blij:

smurfie
    Lid

Ik koop al jaaaaaren voor mezelf een adventskalender :D

Gewoon om die sentimentele jeugdherinneringen (van toen m’n vader nog leefde, ik kocht het altijd met hem) in ere te houden.

Helaas heb ik er nog geen 1 kunnen vinden die me ht aan vroeger doet denken: met suikersnoepjes erin ipv. chocolaatjes zoals je ze tegenwoordig alleen maar ziet.

Daisy
    Lid

Ik ken die dingen alleen maar met chocola? :blink:

ik geloof dat ik wat gemist heb in mn jeugd :lol:

Yara heeft er 1 van prinsessen gekregen :)

Klaver
    Bijdrager

Ja, wij hebben hem ook een aantal keren gehad, gekregen van mijn ouders :)

smurfie
    Lid

Ik ken die dingen alleen maar met chocola? :blink:

ik geloof dat ik wat gemist heb in mn jeugd :lol:

Yara heeft er 1 van prinsessen gekregen :)

Ze bestaan zelfs voor honden en katten, met gevriesdroogde lekkernijen erin ;)

Via de website van Lidl kun je op 24 december een gratis adventskalender afhalen (voor de mensen die het geen snars uitmaakt om al die chocolaatjes in een paar dagen tijd op te eten ;))

Fiene
    Bijdrager

Hier krijgen ze er altijd eentje in de schoen maar aangezien ik al meer dan genoeg schoencadeautjes had, krijgen ze hem dit jaar in de zak ;) Seth eentje van spiderman, Mint een van Hello Kitty en Tim gewoon eentje met de kerstman….

Taaipoppetje
    Bijdrager

Hier krijgen ze er altijd eentje in de schoen maar aangezien ik al meer dan genoeg schoencadeautjes had, krijgen ze hem dit jaar in de zak ;) Seth eentje van spiderman, Mint een van Hello Kitty en Tim gewoon eentje met de kerstman….

leuk! waar had jij ze vandaan? milene heeft van hello kitty en lucas spiderman.. bij de xenos :)

ze krijgen hem volgend weekend (1dec) in hun schoen.

Fiene
    Bijdrager

leuk! waar had jij ze vandaan? milene heeft van hello kitty en lucas spiderman.. bij de xenos :)

ze krijgen hem volgend weekend (1dec) in hun schoen.

Dan hebben Milene en Mint en Seth en Lucas dezelfde ;) Die van Tim komt bij de supermarkt vandaan…die vind het al snel kinderachtig :rolleyes:

Taaipoppetje
    Bijdrager

hahahha grappig fiene :)

smurfie
    Lid

Wij geven de kids elk jaar een advent kalender. Meestal van choco en vorig jaar vna Playmobil. Ik vind het zo leuk om in de avond na het verhaaltje lezen een vakje te mogen openen happy.gif 2 jaar terug had ik voor mezelf zo een advent kraslot.. elke dag 1 vakje open krassen tongue.gif

Doen jullie het ook?

Hier dit jaar 1 aan ons beider nichtjes gegeven :) Gewoon een simpele hoor, met een leuk kersttafereeltje erop :)

Ik denk dat ik dit jaar geen decemberkraslot voor mezelf ga kopen… al iets teveel geld uitgegeven als je het mij vraagt.. :)

eschre
    Sleutelbeheerder

Wi hebben nooit een kerstkalender met chocolaatjes, maar met speelgoedjes oid.

De kinderen hebben allebei een vilten rendier met 24 vakjes erin en die vul ik dan met kleinigheidjes.

Ik heb dit jaar twee doosjes met stempels gekocht, en ze allemaal apart verpakt. Stempeltje per dag en op de laatste dag 3. Leuk en betaalbaar, dacht ik zo.

Chantal
    Moderator

Leuk eschre!

Hier nu eentje van minnie mouse met mini chocolaatjes. Ze vind t een waar feestje ;)

En na deze maand verban ik alle snoep uit huis…

Klaver
    Bijdrager

Hier dit jaar 1 aan ons beider nichtjes gegeven :) Gewoon een simpele hoor, met een leuk kersttafereeltje erop :)

Ik denk dat ik dit jaar geen decemberkraslot voor mezelf ga kopen… al iets teveel geld uitgegeven als je het mij vraagt.. :)

Hier eigenlijk ook maar ik denk dat we toch een eindejaarslot gaan kopen……..toch maar weer een gokje wagen hihi.

smurfie
    Lid

O nee…, hier echt geen oudejaarslot hoor!! Dan vind ik zo’n december kraslot leuker, heb je tenminste elke dAg wat om naar uit te kijken :D

Eschre: had toen ik jong was ook altijd n adventkalender met speelgoedjes erin, maar heb die al jaaaaren niet meer kunnen vinden :( :(

Waar heb jij dat rendier vandaan?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.