Dat was eens, maar nooit meer.

2 posts in dit topic

gepost (bewerkt)

hunkermoller.thumb.jpg.dbbc550599d63cced

Vorig jaar zei een vriendin tegen me: kom we gaan naar de Huishoudbeurs. Dat moet je eens in je leven gedaan hebben. We gingen, we hadden dolle pret en besloten dat we het niet nog een keer zouden doen. Maar leuk was het!

Zo leuk, dat ik toen ik een advertentie van de Hunkermoller fabrieksoutlet tegen kwam, tegen een andere vriendin zei: kom we gaan naar de Hunkermoller fabrieksoutlet, dat moet je eens in je leven gedaan hebben. Zij had er wel oren naar en de muppets gingen op pad.

Aangekomen bij de Ahoy, zien we van die rijen met hekjes voor de kassa staan. Wij kunnen zo door lopen. "Nou", zeg ik, "als ze zoveel mensen verwachten en wij kunnen zo doorlopen, dan is het niet zo druk".

Met het kaartje in de hand gaan we verder. We moeten een half uurtje wachten, zegt een vriendelijke mevouw. Het is zo druk…
We wachten. Achter een hekje. We zien dames beladen met tassen uit de hal komen.Aan de andere kant van het hekje. Zo af en toe schuiven er ook wat dames uit de hal, zonder tassen langs onze kant van het hekje. Waarom toch.

Dan mogen we naar binnen. Eerlijk is eerlijk: de keuze is reuze.En dat alles overal rondslingert boeit me niet. Integendeel. Mijn jachtinstinckt ontwaakt.
Inmiddels zien we dat de rij voor de kassa, begint naast de deur naar de kassa  (als je me nog  kan volgen ) Dus  schuivelen we langs de 4 muren van de hal. Helemaal niet erg. Je leert je buren kennen, je loert met arendsoog door de stapels weggegooide lingerie. ( Iedereen propt haar tassen vol en sorteert in de rij wat wel en wat niet meegaat.) Je duikt de rij nog even uit (terwijl je vriendin de plek bewaakt) om toch nog even te kijken, of je niet toch nog…..

Zo schuifel je rustig richting kassa. En dan zijn we er. We mogen de hal uit! We draaien de deur door en …Effteling effect! Hier begint de rij pas echt !!! We schuifelen door. Hilarisch is dat aan alle dranghekken weggedane slips en bh’s hangen. En het duurt en het duurt..

Nu begrijp ik wie die vrouwen zonder tassen waren", zegt mijn vriendin." Die hadden deze rij wel gezien en die dachten : laat maar".

Dat hadden wij achteraf gezien ook moeten doen, of toch niet? Het was een once in a lifetime experience toch? Mooi. Dan was het leuk. En doe ik het noooooit meer...

Edited by Felice

gepost

oh mennnn! Ik zie het helemaal voor me! Hahahahah! Dat zou ik ook niet meer doen. Hoewel ik me wel aanbevolen hou voor de huishoudbeurs :D

maak een account om mee te kunnen praten

je moet lid zijn om te kunnen reagerer

maak een account

word lid

registreer!

registreer

heb je al een account? log in

word nu lid