Felice

Girlie stuff:voor moeder of dochter voor de kerst!

27 posts in dit topic

Girlie stuff is leuk !!!!

girlie stuff

Girly Stuff is een schattige webwinkel met kleertjes en tutte-hebbedingetjes van ver weg! Echt even iets anders dan anders.
Dat past natuurlijk prima bij ons!
De eigenaresse Margaret van Asselt is een leuke en ondernemende vrouw, die alles zelf in Thailand inkoopt.
Speciaal voor de kerst heb ik in samenwerking met haar een leuke actie voor jullie.

girliestuff
Ze geeft twee rokjes weg voor de dochters en voor de moeders twee sjaals. Die zijn zo leuk dat ik bijna onder een vals account mee zou gaan doen ( grapje hoor, maar ik heb nu eenmaal een afgrijselijke sjalen-tic:D )

Wat moet je doen om te winnen?

Ga naar http://www.girlie-stuff.nl/ en schrijf een review over de shop!
post je review hieronder en geef in je review aan of je een rokje of een sjaal wil winnen.

De actie loopt tot 14 december dus je hebt het gegarandeerd voor de kerst in huis

Ga je zelf alvast bestellen? heel goed idee, in de maand december maak je kans op een fotoshoot!

Op al onze acties zijn onze actie voorwaarden van toepassing.

girlie stuff

Wauw, die sjaal!

Wat me opviel aan de website was direct een heel duidelijke indeling van producten. Daar hou ik van! Ik werd ook gewoon vrolijk van alle kleurige en fleurige dingen. Ik zag schuifspeldjes met knoopjes (zooooo zoet), prachtige sjaals (moet-ze-allemaal-hebben). De broekjes ben ik persoonlijk niet super-fan van, ik vind ze fantastisch maar niet echt bij "onze cultuur" passen. De rokjes daarentegen: ik moet een dochter hebben! Zo'n fleurig rokje met een witte maillot en dan van die kittige schoentjes met uiltjes of van die spiraalpatroontjes... smelt!

Okee, na lang zoeken heb ik toch ook twee nadelen gevonden aan Girlie-Stuff: ten eerste loopt de site een beetje vast als je de return-button in je browser gebruikt (en dat doe ik veel, want ik wil de heeeeeeeeeeele pagina bekijken. Gelukkig ontdekte ik snel een shortcut menu aan de rechterzijde) en ten tweede zijn alle producten zo leuk, dat ik niet kan kiezen. Kost me veel te veel geld ;-)

Helaas zijn voor Mint de rokjes te klein :( want die vind ik wel erg leuk hoor! Maar die shawls zijn echt zooooo gááf!!!!! Daar doe ik heel graag voor mee. Site is supermooi en overzichtelijk dat is absoluut een pluspunt en ik ga er zeker wat (kerst en/of verjaardags)cadeautjes bestellen. Echt heel erg leuk.

Een overzichtelijke site die de kleuren de mooie kleuren hiernaar toe brengt. Prachtig rokjes voor in de zomer en voor in de winter met een trekking er onder. 

Met andere woorden zeker een bezoekje geven waard voor je zelf of misschien als kadotje.

Wat een leuke spulletjes in deze webshop, voor niet teveel geld! Ik vind de site duidelijk en doordat hij simpel is ingericht wordt de aandacht gelijk naar de kleurrijke spullen getrokken. Wat ik ook erg leuk vond was om in het lookbook te kijken en te lezen hoe Margaret tot het verkopen van deze spulletjes gekomen is. 

Ik zou gaan voor het rokje, onze dochter is een echt 'meisje/meisje' en zou hem geweldig vinden.

De broekjes vind ik ook super schattig, dus denk dat die er sowieso wel komen gaat! 

Gave webshop is het,zie heel leuke dingen,ook zeer overzichtelijk.

Helaas is de rokjes niet echt mijn smaak,maar ik moet wel zeggen,heel erg kleur rijk zijn ze wel.

De sjaals zijn ook heel erg mooi en gaaf.Zelfs ik zou er 1 aanschaffen.

Verder ga ik de webshop even uitpluizen of ik leuke dingen vind voor mijn kleine meid.

Ik ga voor de sjaal.

Pallas, Fiene, Mirte en Myriam

jullie hebben gewonnen, geef even je adres en wat je gaar wilde winnen aan mij door!

oh gaaf zeg. Thx. En andere dames ook gefeliciteerd

wauw, superleuk! Mailtje is onderweg :)

fiene, ik krijg jouw mail retour!

fiene, ik krijg jouw mail retour!

​dan gebruik je wellicht mijn oude email adres? Als je de mail beantwoord die ik je gestuurd hebt dan komt het vast goed ;)

​dan gebruik je wellicht mijn oude email adres? Als je de mail beantwoord die ik je gestuurd hebt dan komt het vast goed ;)

​dat deed ik dus.....je oude mail werkte wel...

Nou dat is heel vreemd, krijg wel gewoon de hele dag al mailtjes binnen.....

ik vond het ook gek, maar je oude mail deed het fijn!

Maar dat is nu juist het probleem......die bestaat niet meer dus ik kan nu de codes niet zien :( kun je ze dan wellicht via pb sturen?

gaan we doen!

1 person likes this

Omg, omg. Hij is al binnen :) Wat een mooie kleur zeg, ik heb hem meteen omgedaan want (toeval bestaat niet) hij past precies bij mijn outfit van vandaag!

als bedankje voor het plaatsen van de actie, kreeg ik ook een sjaal: de zwarte, jeetje in het echt is hij nog veel mooier, ik was er zoooo  blij mee

Dat is gaaf Felice! Die zwarte vond ik idd ook heel mooi :) Veel plezier ermee

1 person likes this

Welke heb jij Fiene? Ik heb de witte gekozen, hopelijk komt hij morgen binnen!

maak een account om mee te kunnen praten

je moet lid zijn om te kunnen reagerer

maak een account

word lid

registreer!

registreer

heb je al een account? log in

word nu lid