21-12-’12

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Chantal
    Moderator

De dag waarop volgens de maya’s de wereld moet vergaan?

Hoe kijk jij er tegenaan nu die datum dichterbij komt?

Taaipoppetje
    Bijdrager

ik ben misschien daar te nuchter voor ik geloof het allemaal niet en als de wereld vergaat merken we er toch niets van

smurfie
    Lid

Hier ook een (te) nuchtere west-fries :)

Het zal mij echt een worst wezen wat die maya’s denken. Hoe vaak ik al niet gehoord heb dat de maya’s dachten dat de wereld verging.. en elke keer is het weer: nee, nu ECHT! :blink: ja ammehoela..

En net als wat Nikki zegt: mocht het zo zijn, dan merken wij er toch niks van dus ik ga me er echt niet druk om maken!

Fiene
    Bijdrager

Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig, vind het eerder spannend dan eng :blush:

Klaver
    Bijdrager

Nee hoor, daar geloof ik niet in, ben ik veel te nuchter voor.

Daisy
    Lid

Ik ben daar ook te nuchter voor, helemaal nu we al eerder zouden vergaan, maar die dag was voorbij, toen was het toch ineens december dit jaar.

Als we gaan, gaan we met zn allen iniedergeval, ook wel weer gezellig :D

Carool
    Lid

Joh, we zijn toch al allemaal dood sins 1 januari 2000??? :lol:

Pallas
    Bijdrager

ik baal ervan. Ik krijg de 24e pas weer salaris, dus ik hoop niet dat de wereld vergaat, anders heb ik een maand voor niets gewerkt :closedeyes:

Carool
    Lid

whahaha Pallas :lol:

Taaipoppetje
    Bijdrager

ik baal ervan. Ik krijg de 24e pas weer salaris, dus ik hoop niet dat de wereld vergaat, anders heb ik een maand voor niets gewerkt :closedeyes:

vraag je voorschot ivm de voorspellingen van de maya’s.. snappen ze best! :lol:

mimroos
    Lid

Nou, die Maya’s zijn eerder vergaan dan de aarde, blijkbaar heeft die voorspelling niet zoveel zin!

Ik geloof er echt niet in hoor.

Chantal
    Moderator

Haha wel leuk om te lezen hoe jullie er over denken :lol:

smurfie
    Lid

Hoe denk jij er dan over Chantal?

Chantal
    Moderator

Aan de ene kant lijkt het me een eng idee.. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van och het zal ook allemaal wel :D Vorig jaar of twee jaar terug zou de wereld ook vergaan ergens in mei om 18.00 uur :P En naar mijn idee zijn we er allemaal nog steeds op dezelfde aarde, op dezelfde manier ;) Maak me er dus niet echt druk om en zie wel wat die dag zelf gaat brengen…

Taaipoppetje
    Bijdrager

weet iemand hoe laat we zouden moeten vergaan?? :unsure:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.