BABYenKIND: Onterecht miljoenen vaccins gekocht - BABYenKIND

Ga naar inhoud

• (3 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3

Onterecht miljoenen vaccins gekocht

#41 Gebruiker is offline   Klaver 

• Bekijk Album
  • Groep: Leden
  • Lid geworden: 06-mei 06
  • Situatie:ik ben moeder

Gepost 03 augustus 2010 - 14:06

Bekijk Post Nachtuiltje, op 03 augustus 2010 - 11:53, zei:

En als ik nu zo vrij mag zijn hierop in te haken zonder me verkeerd te begrijpen.
Schrik je niet van de info die later boven tafel is gekomen?

Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik daar van moet denken.....vooralsnog maak ik me geen zorgen.

Bekijk Post wendyenvy, op 03 augustus 2010 - 13:27, zei:

ok en jij klaagt over mensen die zo raar op jou reageren? je kent me niet eens? en ik ben nu al paronoide?
ik zeg ook niet dat het klopt die theorie maar je moet verder nadenken we zijn immers maar een nummertje.

wat de anderen al zegen kijk naar het baarmoederhalskanker vaccin en naar die DES baby's

Nou nou we zijn immers maar een nummertje.....jij bent wel een aan doemdenken zeg.
Zo somber bekijk ik het niet hoor......en mensen reageren niet raar op mij, maar ik vind het niet fijn als mijn mening niet gerespecteert wordt. Ik respecteer het ook als iemand ervoor gekozen heeft zijn kind niet te laten inenten.

Van dat baarmoederhalskankervaccin en DES baby's........dat is idd vreselijk, maar toch zijn er ontzettend veel jonge meisjes inge-ent tegen baarmoederhalskanker.
Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
0

#42 Gebruiker is offline   wendyenvy 

• Bekijk Album
  • Lid geworden: 10-juni 07
  • Interests:me gezin, spirituateit, dieren, natuur, films, en nog wel meer wat weet ff niks.

Gepost 03 augustus 2010 - 17:04

Bekijk Post Klaver, op 03 augustus 2010 - 15:06, zei:

Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik daar van moet denken.....vooralsnog maak ik me geen zorgen.

Nou nou we zijn immers maar een nummertje.....jij bent wel een aan doemdenken zeg.
Zo somber bekijk ik het niet hoor......en mensen reageren niet raar op mij, maar ik vind het niet fijn als mijn mening niet gerespecteert wordt. Ik respecteer het ook als iemand ervoor gekozen heeft zijn kind niet te laten inenten.

Van dat baarmoederhalskankervaccin en DES baby's........dat is idd vreselijk, maar toch zijn er ontzettend veel jonge meisjes inge-ent tegen baarmoederhalskanker.

ja inderdaad vreselijk die meisjes zijn vast later onvruchtbaar ofzo........
is prima ieder z'n eigen keuze en iedereen heeft voor zichzelf wellus nietes afgewogen.

ik begrijp het best.
0

#43 Gebruiker is offline   wendyenvy 

• Bekijk Album
  • Interests:me gezin, spirituateit, dieren, natuur, films, en nog wel meer wat weet ff niks.

Gepost 03 augustus 2010 - 17:09

ging mis sorry
0

#44 Gebruiker is online   Angela15011983 

• Bekijk Album
  • Lid geworden: 02-oktober 08
  • Interests:Mijn kids, PSPEN en Borduren

Gepost 03 augustus 2010 - 20:13

Mijn oma is hart patient en die heeft hem wel gehaald met als gevolg dat ze er heel erg ziek van is geweest en als er neit was ingegrepen mogelijk was overleden
De cijfers van de mensen die aan het vaccin zijn overleden word niet vrij gegeven maar het ziekenhuis heeft laten weten dat het best wel veel was
Achteraf werd gezegt dat ze hem NOOIT had mogen halen

Mede daardoor heeft mijn vriendin die der zoontje ook hart patient is hem niet gehaald!

Ook wij hebben hem hier niet gehaald idd omdat er niet gekeken is wat het op langere termijn ter gevolge zou hebben

In polen mocht het vaccin niet eens gegeven woden omdat de minister dat niet wilde hebben zegt in mijn ogen ook meer dan genoeg

Al met al zonde van het geld hadden ze veel andere dingen van kunnen doen!!
Liefs Angela Mamma van

Soraya 13-08-2003

&

Yaro 19-12-2006
0

#45 Gebruiker is offline   Nachtuiltje 

Gepost 03 augustus 2010 - 23:14

Het vaccin tegen BHK heeft erge gevolgen op de lange termijn. Ontzettend triest voor die meisjes die hem al hebben gehaald.
En ben je ertegen gevaccineerd, dan heb je nog 30% kans de ziekte te krijgen.
Ik ga hier niet neerzetten wat er in dat vaccin zit, vreselijk.
Wereldwijd zoveel meisjes overleden aan dat vaccin, het wemelt van de memorium-websites van de overleden meisjes, met name in Amerika.
Boosheid bovenal naar de overheid, niet naar de ouders. De overheid is straks schuldig aan de grote gevolgen die die meisjes straks ondervinden hier in NL.
Frustrerende wetenschappers die iedere keer iets anders in het vaccin doen in de hoop dat het nu wel goed is.
Vreselijk Angela jouw verhaal.

0

#46 Gebruiker is online   Deess 

• Moderator
  • Bekijk blog
  • Bekijk Album
  • Groep: BABYenKIND Crew
  • Lid geworden: 03-mei 08

Gepost 04 augustus 2010 - 16:01

ik heb er eigenlijk nog regelmatig over nagedacht..
ik heb geen spijt van de vaccinatie voor Yara, maar als ik vantevoren zou weten dat de griep zo mild zou verlopen dan had ik geen moment getwijfeld, maar we kunnen helaas niet in de toekomst kijken..

Ik was er heel zeker van dat Yara hem niet zou krijgen.. maar iedereen om mij heen ging hem halen en verklaarde me voor gek als ik hem niet zou halen.. Ik heb toen nachten wakker gelegen, aan mezelf twijfelend of dat echt zo gek was...

ik heb toen weer veel nagedacht, en besloot dat ik het mezelf nooit zou vergeven als ze zou komen te overlijden aan de mexicaanse griep maar ik zou het ook vreselijk vinden als ze later ziek zou worden van de vaccinatie.. Maar ik vind het minder erg dat ze later onvruchtbaar oid word als dat ze op 1 jarige leeftijd zou overlijden aan de griep.. en toen heb ik besloten om hem toch te halen.. (het staat er een beetje vreemd, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel toch?)

Ik heb in mijn beleving op dat moment gehandeld naar wat ik het beste vond voor ons maar belangrijkste, wat ik het beste vond voor Yara. En ik denk dat alle ouders op dat moment hebben gehandeld naar wat ze het beste vonden..
Daisy, mama van de mooie Yara Lindsey 11-11-'08

Lilypie Second Birthday tickers
0

#47 Gebruiker is offline   wendyenvy 

• Bekijk Album

Gepost 05 augustus 2010 - 15:18

onvruchtbaar ging over het baarmoederhalskanker vaccin.
0

#48 Gebruiker is offline   loes 

• Beheerder
  • Bekijk Album
  • Interests:'Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niks'
  • Situatie:wil (weer) zwanger worden

Gepost 05 augustus 2010 - 17:37

Heftig topic ;)

Heb een poosje een forum-pauze genomen maar wil nu weer wat actiever mee doen. Moest een hele hoop lezen maar dan ben weer een beetje bij ;)

Ik heb bewust er voor gekozen om het vaccin tegen de Mexicaanse Griep niet te halen. Ik stond er niet achter omdat er nog maar zo weinig over bekend was. Voor op de korte termijn maar ook voor op de lange termijn. Het heeft mij eerst wel eens wat hoofdpijn bezorgd toen ik er informatie over zocht. Maar toen bekend werd dat ik dan 2 of 3 maanden (weet het niet meer precies) niet vruchtbaarheidsbehandelingen mocht ondergaan, had ik toch nog snel de keuze gemaakt.
Op mijn werk werd ons wel dwingend aangeraden om de prik te gaan halen. Dit omdat wij met een kwetsbare groep mensen werken en wij de kans zo klein mogelijk moesten gaan maken dat wij hen zouden besmetten. Ik heb mij hierdoor even weer aan het twijfelen gekregen.. Maar toen dacht ik: ze laten alle clienten inenten, dus ik kan ze niet eens ziek maken, mocht ik het virus wel krijgen.

Ik weet nog hoe mijn schoonzus in tweestrijd heeft gezeten om haar dochtertje. Mn nichtje was toen echt nog heel erg klein. Schoonzus heeft na veel informatie gelezen te hebben er voor gekozen om hem wel te laten zetten bij haar dochter. Ik vond dat toen al niet zo verstandig en vroeg mij af welke informatie zij gevonden had, maar heb toen bewust mijn mond gehouden. Ik dacht: wat voor nut heeft het om mn schoonzus te gaan vertellen over alle nare verhalen van die prik? Je veranderd er niets meer aan, nichtje heeft de 'rommel' al binnen... Maar heb toen echt mn best moeten doen om mn mond te houden... Ik vond het niet verstandig, maar begreep het wel omdat ze zo'n angst had haar dochter kwijt te gaan raken. Mede gezien dankzij wat we allemaal in de media te horen kregen is het logisch dat mensen bang werden en voor het vaccin kozen.

Ik begrijp het dus, ondanks mijn eigen visie op het vaccin, heel goed als mensen het wel gedaan hebben.
De angst zat er bij een ieder goed in. De angst om je kind kwijt te raken.. Afschuwelijk.
Nu blijkt achteraf dat het allemaal mee viel. Hartstikke mooi maar dat het hartstikke meeviel.. Maar dat weet je van te voren niet. Voor hetzelfde geld zat ik er met mijn visie helemaal naast.

Ben trouwens wel benieuwd wie ook nog de tweede prik gehaald heeft. Want was het niet zo dat je met de eerste prik voor een bepaald percentage beschermd was en dat je met de tweede prik voor 80 % beschermd was??

Ik heb zelf de griep niet gehad.
Pilstop 2006, MMM 2008, overstap prive-kliniek 2010
6 pogingen tot IVF
2 x een punctie gehad, 3 keer een terugplaatsing gehad, alle 3 x niet zwanger
0

#49 Gebruiker is offline   Klaver 

• Bekijk Album

Gepost 05 augustus 2010 - 17:43

Bekijk Post loes, op 05 augustus 2010 - 18:37, zei:

Ben trouwens wel benieuwd wie ook nog de tweede prik gehaald heeft. Want was het niet zo dat je met de eerste prik voor een bepaald percentage beschermd was en dat je met de tweede prik voor 80 % beschermd was??

Ik heb zelf de griep niet gehad.

Mijn kids hebben de 2e prik ook gehad, Ries en ik hebben ons zelf niet laten in enten omdat we niet in de risicogroep behoorden.

Wij hebben de griep ook niet gehad.

0

#50 Gebruiker is offline   sangirl 

• moderator
  • Bekijk Album
  • Lid geworden: 29-mei 06
  • Interests:Activiteiten ondernemen met de kids, uitstapjes, fotografie, internetten, shoppen en puzzelen.

Gepost 05 augustus 2010 - 19:37

De 2 jongste zijn ook geweest voor de tweede prik. De rest van ons gezin werd niet gevaccineerd omdat we ook niet in de risicogroepen zaten (dus geen oproep hadden gekregen).
Lilypie Derde Ticker Lilypie Vierde Ticker Lilypie 6 - 18 Ticker
0

#51 Gebruiker is offline   Nachtuiltje 

Gepost 05 augustus 2010 - 22:04

Fijn jouw reactie in dit topic te lezen Loes ;)
Ik herken mezelf in veel punten. En moet misschien verder ook zwijgen. De griep viel achteraf wel mee.
Ik heb wel de griep gehad, mijn kinderen ook.
Waren allemaal opgeroepen voor vaccinatie, niet gedaan. Na heel lang nadenken, info verzamelen.
Toen de kinderarts uiteindelijk zei: Volg je gevoel, doe het niet; was de keus snel gemaakt.
Later situatie weer met hem besproken (toen we de griep gehad hadden).
Het enige voordeel is dat ons lichaam op natuurlijke manier anti-stoffen heeft aangemaakt tegen de griep.
0

#52 Gebruiker is offline   Klaver 

• Bekijk Album

Gepost 06 augustus 2010 - 13:02

Dat is idd een voordeel dat jullie natuurlijke anti-stoffen hebben aan gemaakt. Maar nogmaals, je weet niet van te voren hoe of wat. Voor hetzelfde was jou gezin keihard getroffen met een overlijdensgeval.....het had zomaar gekund, er zijn er toch genoeg aan overleden.

Maar gelukkig zijn jullie goed door die griep gekomen.

0

#53 Gebruiker is online   Angela15011983 

• Bekijk Album
  • Lid geworden: 02-oktober 08
  • Interests:Mijn kids, PSPEN en Borduren

Gepost 06 augustus 2010 - 14:08

En de cijfers dan die niet bekend zijn van de mensen die zijn overleden zijn dan aan het vaccin

Bedoel hoe je het ook went of keer je liep het risico te overlijden als je het niet haalde maar ook als je hem wel haalde
Ik heb voor mezelf gewoon heel duidelijk op een rijtje gezet dat als we het zouden krijgen ik liever had (hoe hard het ook klinkt) we zouden overlijden aan de griep dan aan de spuit

Weet je je hebt hoe dan ook ongeacht welke beslissing je had genomen achteraf gezegt had ik maar dit of had ik maar dat
Maar ik sta nog steeds net als vele met mij ook met een andere beslissing achter het geen wat ik besloten heb
Liefs Angela Mamma van

Soraya 13-08-2003

&

Yaro 19-12-2006
0

#54 Gebruiker is offline   Klaver 

• Bekijk Album

Gepost 06 augustus 2010 - 17:30

Ja het was zeker een moeilijke beslissing, ik denk voor velen maar ik heb geen spijt dat we onze kids hebben laten vaccineren. Achteraf kan je idd altijd zeggen, had ik maar dit of dat gedaan maar ja, je moet op dat moment een keuze maken en knopen door hakken.

0

#55 Gebruiker is offline   mimroos 

• Bekijk Album
  • Lid geworden: 25-augustus 07

Gepost 07 augustus 2010 - 09:56

Wat ik zo gek vond: kinderen jonger dan een half jaar mochten niet worden ingeënt, omdat de gevolgen niet duidelijk waren. Zwangere vrouwen moesten wél worden ingeënt. Ik was toen zwanger van Jonathan en heb me bewust niet laten inenten, omdat niet duidelijk was wat het effect op de ongeboren kindjes was.
Timo heeft waarschijnlijk wel mexicaanse griep gehad, maar ze hebben het niet eens getest. Hij had griep, dus zou het wel de mexicaanse zijn. Hij was ziek toen de inenting gehaald moest worden, dus hij mocht niet. Anders had ik het hoogst waarschijnlijk ook niet gedaan. Maar ik heb wel getwijfeld tot de laatste dag.

Er zijn afgelopen winter veel minder mensen doodgegaan aan griep+mexicaanse griep, dan anders aan gewone griep. Het is altijd makkelijk om achteraf te zien dat het meeviel en blij te zijn dat je niet hebt laten inenten, dat weet ik ook wel.
Juist omdat iedereen zo heftig heeft gediscussieerd over de voor- en nadelen, heeft iedereen volgens mij heel bewust een keuze gemaakt. Het is logisch dat je dan nu nog steeds achter die keuze staat.

Wat betreft die vaccinatie voor baarmoederhalskanker: monogamie helpt veel beter. Het wordt veroorzaakt door een virus wat je alleen kunt oplopen via seks. Als beide partners netjes trouw blijven aan elkaar, heb je dus geen vaccinatie nodig. Dat heb ik helemaal niet in de campagne van de overheid terug gezien. Heus, ze vertellen alleen maar waarom je wél moet worden ingeënt, zodat ze hun vaccins kunnen verkopen.

Ik ben benieuwd of er komende winter weer een virusdrama komt!
Mirjam, mama van Timo (19-06-2007) en Jonathan (23-03-2010)
0

Deel dit topic:

• (3 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3

Snel antwoorden