BABYenKIND: hoe? - BABYenKIND

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

hoe?

#21 Gebruiker is offline   wonder 

• Groep: Leden
  • Lid geworden: 05-mei 09
  • Situatie:ik ben moeder

Gepost 23 juli 2010 - 07:21

Nou ik hoop dat het gaat lukken!
Er zijn altijd wel ups en downs geweest, maar zo erg als nu is het volgens mij nog niet geweest!

Nog een paar vraagjes van een brutale ikke....

Waar zijn alle moderators, ik zie namelijk dagelijks alleen dezelfde online, en deze doen het super mag best gezegd worden!
Wat ik me ook nog afvroeg, Loes is even afwezig (alle begrip) heeft verteld dat Sandra haar waarneemt, maar sorry als ik het verkeerd heb maar wie is Sandra. Er werden ineens allemaal mensen modje en/of beheerder!
Nu heb ik zelf geen behoefte om deel uit te maken aan het crew team, maar ik vind het wel vreemd overkomen, want er zijn zoveel leden al zolang lid hier dan denk ik waarom worden die mensen niet gevraagd!

Ik hoop niet dat dit als negatief word gelezen, het zijn alleen vragen!
liefs wonder

trotse mama van Elena 04-02-2010
0

#22 Gebruiker is offline   Sandra 

• beheerder
  • Bekijk Album
  • Groep: BABYenKIND Crew
  • Lid geworden: 16-mei 10
  • Interests:baby's en kinderen

Gepost 23 juli 2010 - 08:14

We doen ons best!

Loes is idd een tijdje even afwezig. Omdat ik (Sandra) al beheerder was van de website, neem ik voor die periode de taken van Loes waar. Het is de bedoeling dat de afwezigheid van Loes niet al te lang zal duren, maar in ieder geval kan zij de tijd nemen die ze even zelf nodig heeft. Misschien kennen jullie me inderdaad nog niet, maar we kunnen elkaar natuurlijk wel leren kennen :)

Een aantal moderators zijn met vakantie, en komen snel weer online.

Uiteraard kan ieder lid die zich geroepen voelt om als moderator aan de slag te gaan, en meer voor dit forum willen betekenen dan alleen lid zijn, bij Loes of bij mij terecht. Wij horen dit zelfs heel graag!
Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers
0

#23 Gebruiker is offline   Webmiertje 

• Lid geworden: 03-augustus 10

Gepost 12 augustus 2010 - 23:11

Ik ben hier nog maar net, maar het valt me idd op
dat dit een erg rustig forum is... Jammer.
Mag ik hier 1x per 24 uur een stemmetje?:

http://www.babyenkin.../bvdm/index.php
op Roan 29-04-2009

Dank je wel!
(K) Miranda
0

#24 Gebruiker is online   Klaver 

• Bekijk Album
  • Lid geworden: 06-mei 06

Gepost 13 augustus 2010 - 10:33

Bekijk Post wonder, op 23 juli 2010 - 08:21, zei:

Er werden ineens allemaal mensen modje en/of beheerder!
Nu heb ik zelf geen behoefte om deel uit te maken aan het crew team, maar ik vind het wel vreemd overkomen, want er zijn zoveel leden al zolang lid hier dan denk ik waarom worden die mensen niet gevraagd!

Jij slaat de spijker op zijn kop, zo dacht ik ook. Ik heb me een poos geleden aangemeld als moderator, ik dacht ben al zo lang lid, lijkt me erg leuk maar ik werd niet geschikt bevonden :ninja: Ik vond dat niet leuk, iemand die hier net komt kijken kan blijkbaar zo moderator worden maar iemand die al jaren trouw lid is, heeft dus het na kijken :hmmz:

Bekijk Post Sandra, op 23 juli 2010 - 09:14, zei:

Uiteraard kan ieder lid die zich geroepen voelt om als moderator aan de slag te gaan, en meer voor dit forum willen betekenen dan alleen lid zijn, bij Loes of bij mij terecht. Wij horen dit zelfs heel graag!

Heb ik gedaan, maar er werd dus helaas niets mee gedaan :(
Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
0

Deel dit topic:

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic