BABYenKIND: moeder wil mee met feestje - BABYenKIND

Ga naar inhoud

Leuk dat je liked!

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

moeder wil mee met feestje wat zouden jullie doen?

#21 Gebruiker is offline   Yvje 

• Groep: Leden
  • Lid geworden: 09-november 09
  • Situatie:ik ben moeder

Gepost 06 februari 2012 - 19:51

Bekijk Post Felice, op 06 februari 2012 - 16:51, zei:

gelukkig dat je het zegt Yvje !! ik dacht al ben ik dan zo'n makkelijke moeder ??? Ik zie er ook helemaal geen kwaad in . Het is toch een kinderconcert ?? Geen hoog-risico voetbal wedstrijd?? Telefoonnummers op de arm en een punt afspreken waar je op elkaar wacht. Helemaal niks aan de hand !

hahaha.... ik vind voldoende begeleiding heel belangrijk... organiseer logeerweekenden voor kinderen met o.a. ADHD/ODD/autisme en daar gaan we uit van 2 begeleiders op 4 kinderen.

Heb zelf met een kinderfeestje van zoonlief net zo makkelijk 5 jongens bij me (en bijna allemaal met een stoornisje (of 2)) Weten wat je doet, waar je het doet en met wie..... dáár gaat het om.... en dat zit volgens mij wel goed
Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch wel
0

#22 Gebruiker is offline   Klaver 

• Bekijk Album
  • Lid geworden: 06-mei 06
  • Situatie:zwanger

Gepost 06 februari 2012 - 19:55

Zelf zou ik niet kiezen om met een verjaardagsfeestje naar een concert te gaan, het zijn kids van 6.....waarom moet het al zo groots vraag ik me dan af??

Als je hier nu al mee begint, zijn ze straks nergens meer blij mee en moet het ieder jaar het jaar daarvoor weer overtreffen.

Maar dit is mijn persoonlijke mening hoor......ik zou mijn kids echt niet zomaar mee laten gaan naar een concert, niet op 6 jarige leeftijd in ieder geval!

In ieder geval veel plezier, fijn dat Hayley nu een ander meisje mee mag nemen.

Ik ga ook naar het K3 concert met Samira, mijn zus met haar dochter en ons mam :)
Wij gaan zondag 11 maart a.s. :) :joepie:
Natasja, trotse mama van:

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Geposte afbeelding
0

#23 Gebruiker is offline   Klaver 

• Bekijk Album
  • Lid geworden: 06-mei 06
  • Situatie:zwanger

Gepost 06 februari 2012 - 19:56

Zelf zou ik niet kiezen om met een verjaardagsfeestje naar een concert te gaan, het zijn kids van 6.....waarom moet het al zo groots vraag ik me dan af??

Als je hier nu al mee begint, zijn ze straks nergens meer blij mee en moet het ieder jaar het jaar daarvoor weer overtreffen.

Maar dit is mijn persoonlijke mening hoor......ik zou mijn kids echt niet zomaar mee laten gaan naar een concert, niet op 6 jarige leeftijd in ieder geval!

Ik ga ook naar het K3 concert met Samira, mijn zus met haar dochter en ons mam :)
Natasja, trotse mama van:

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

Geposte afbeelding
0

#24 Gebruiker is offline   Martica 

• Bekijk Album
  • Lid geworden: 29-mei 06
  • Interests:Activiteiten ondernemen met de kids, uitstapjes, fotografie, internetten, shoppen en puzzelen.

Gepost 06 februari 2012 - 19:59

Bekijk Post Yvje, op 06 februari 2012 - 15:55, zei:

Wat ik mogelijk nog erger vind, is dat deze moeder het doelbewust uitspeelt over de rug (en in het bijzijn) van de meisjes.... het is erg jammer voor Hayley want ze had zich verheugd om ook dat meisje mee te nemen, maar het is niet anders.

Ik vind het ook raar dat deze moeder alles zo openlijk in het bijzijn van de meisjes bespreekt. Als je ergens moeite mee hebt, bespreek het dan alleen met de moeder zonder de kids erbij want die hoeven toch niet alles te weten? Het lijkt op deze manier wel een strijd, om eronder uit te komen had die moeder gewoon simpelweg kunnen zeggen dat er al plannen zijn die dag en haar dochter helaas niet mee kan, punt! En mocht ze zelf naar K3 willen met haar kind dan had ze apart kaartjes kunnen halen en doen alsof het los staat van het hele feest, misschien zelfs een andere voorstelling. Het is een vreemde reactie van die moeder maar goed iedereen is anders maar ze had dit anders kunnen oplossen.
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers
0

#25 Gebruiker is offline   paula 

• Moderator
  • Bekijk Album
  • Groep: BABYenKIND Crew
  • Lid geworden: 09-januari 07

Gepost 06 februari 2012 - 20:25

Ik denk dat die moeder zich gepasseerd voelt, omdat ze niet meegevraagd is.
Als moeder van het beste vriendinnetje van je dochter had zij dat misschien verwacht.
Haar reactie vind ik erg impulsief, ik hoop dat ze er nog over nadenkt en naar je toe komt met haar excuses, want hopen dat je mee mag is wel even wat anders dan het verwachten.
0

#26 Gebruiker is offline   hayjay 

• Lid geworden: 05-augustus 09

Gepost 06 februari 2012 - 21:16

Bekijk Post Klaver, op 06 februari 2012 - 19:55, zei:

Natuurlijk mag dat jouw mening zijn.
Het gaat mij totaal niet of het iets groots is ofzo. Het lijkt mij gaaf voor mijn dochter en tja de doos die ik dan ben, dan doe ik dat.
Enne mijn kids zijn blij met alles wat we doen. Het hoeft niet overtroffen te worden.

Wel doen wij groots aan de kinderverjaardagen want voor ons zijn die erg speciaal. Denk dat het ook met de geschiedenis te maken heeft van ons.

Maar ben blij dat je je mening durft te geven.
Mag ik vragen wat de reden is dat justin of samira niet mee zouden mogen? Is het dan omdat je ze te klein vind voor een concert of is hetomdat je het zelf eng vind en moeite hebtom ze los te laten.
Wat ikgeheel zou kunnen begrijpen he
0

#27 Gebruiker is offline   hayjay 

Gepost 06 februari 2012 - 21:19

Bekijk Post paula, op 06 februari 2012 - 20:25, zei:

Ik denk dat die moeder zich gepasseerd voelt, omdat ze niet meegevraagd is.
Als moeder van het beste vriendinnetje van je dochter had zij dat misschien verwacht.
Haar reactie vind ik erg impulsief, ik hoop dat ze er nog over nadenkt en naar je toe komt met haar excuses, want hopen dat je mee mag is wel even wat anders dan het verwachten.

zo had ik het nog niet gezien. Maar omdat ik zelf zie hoe hayley opbloeit als ik ergens niet bij ben dacht ik er dus goed aan te doen om haar niet mee te vragen. Tuurlijk had ik er wel aan gedacht.

Had ik haar dan toch als eerste mee moeten vragen?? Juist omdat de meisjes elkaars beste vriendinnetjes zijn??
0

#28 Gebruiker is offline   paula 

• Moderator
  • Bekijk Album
  • Lid geworden: 09-januari 07

Gepost 06 februari 2012 - 21:33

Ik vind dat jij zelf moet bepalen wie er mee mag, je zou het aan de moeder kunnen vragen als het ter sprake komt, dan kan je ook uitleggen waarom jij juist haar niet mee hebt gevraagd.
Het lijkt mij juist handiger dat een andere moeder mee gaat waarvan het kindje minder bekend is met jou dan een vriendinnetje die zich sowieso al thuis voelt bij jullie.

Omdat je vrij kaartjes had snap ik dat je hiervoor hebt gekozen, als je geen kaartjes had gehad zou je ws iets anders hebben gedaan met de kinderen.

Laat haar probleem niet jouw probleem worden, geniet van jullie patijtje, daar doe je het voor en laat het niet verpesten!
0

#29 Gebruiker is offline   MarjoleinT 

• Bekijk Album
  • Lid geworden: 29-november 07

Gepost 06 februari 2012 - 22:02

Ik denk erover om met z'n tweeën met max 8 kids naar het bos te gaan. Ik zie het verschil in risico niet zo.

Ik vind de reactie van de moeder niet kunnen in bijzijn van de kids. Ik hoop dat je ondanks dit alles heel veel plezier hebt met de meiden!!!

Als ik kaartjes via Kruidvat zou kunnen bestellen (wat een stuk scheelt in prijs, neem ik aan), zou ik ook naar K3 gaan hoor! Ik vind het ook leuk om iets speciaals te doen voor de kids. Robert mag van mij ergens naartoe met max 8 kids en als hij er meer wil uitnodigen, dan blijven we thuis.
Ben leiding geweest bij scouting, ben wel wat gewend. ;)
Marjolein

Moeder van Robert (24 juni 2007) en Myrthe (16 oktober 2011).
0

#30 Gebruiker is offline   hayjay 

Gepost 07 februari 2012 - 07:00

de kaartjes zijn nu idd stukken goedkoper.
Betaal 29,50 per 2 kaartjes voor eerste rang. en heb er dus 4 gekocht en dus 8 kaartjes gekregen.

Nee als ik de volle pond had moeten betalen, dan hadden we iets anders gaan doen :lol: Heb het geld niet op mijn rug groeien alleen op mijn bankrekening :lol: :lol: :lol:
0

#31 Gebruiker is offline   Nikki 

• moderator
  • Bekijk Album
  • Lid geworden: 06-december 08
  • Interests:koken, hardlopen, lezen en natuurlijk knuffen met mijn kids!

Gepost 12 februari 2012 - 10:13

Heb je die moeder intussen nog gesproken oid?

My Stick Family from WiddlyTinks.com
Family from WiddlyTinks.com
0

Deel dit topic:

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic