Klaver, op 06 februari 2012 - 19:55, zei:
Zelf zou ik niet kiezen om met een verjaardagsfeestje naar een concert te gaan, het zijn kids van 6.....waarom moet het al zo groots vraag ik me dan af??
Als je hier nu al mee begint, zijn ze straks nergens meer blij mee en moet het ieder jaar het jaar daarvoor weer overtreffen.
Maar dit is mijn persoonlijke mening hoor......ik zou mijn kids echt niet zomaar mee laten gaan naar een concert, niet op 6 jarige leeftijd in ieder geval!
In ieder geval veel plezier, fijn dat Hayley nu een ander meisje mee mag nemen.
Ik ga ook naar het K3 concert met Samira, mijn zus met haar dochter en ons mam :)
Wij gaan zondag 11 maart a.s. :) :joepie:
Natuurlijk mag dat jouw mening zijn.
Het gaat mij totaal niet of het iets groots is ofzo. Het lijkt mij gaaf voor mijn dochter en tja de doos die ik dan ben, dan doe ik dat.
Enne mijn kids zijn blij met alles wat we doen. Het hoeft niet overtroffen te worden.
Wel doen wij groots aan de kinderverjaardagen want voor ons zijn die erg speciaal. Denk dat het ook met de geschiedenis te maken heeft van ons.
Maar ben blij dat je je mening durft te geven.
Mag ik vragen wat de reden is dat justin of samira niet mee zouden mogen? Is het dan omdat je ze te klein vind voor een concert of is hetomdat je het zelf eng vind en moeite hebtom ze los te laten.
Wat ikgeheel zou kunnen begrijpen he