|
ananas, bitter lemon, tonic of sex
Gepost 05 februari 2012 - 23:16
pfoe..... wat een kleintjes waren het zeg........ heb mijn neefje in de couveuse gezien (had een bacterietje opgelopen).... maar die lag shocking klem in dat bakje... het jochie woog ruim 9 pond......
Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch wel
Gepost 05 februari 2012 - 23:17
Mooie pics petra!
Als je eenmaal rond de uitgerekende datum zit vind ik het eigenlijk best normaal als zwangeren dingetjes uitproberen om het beebje te laten komen.....maar geen vroeg geboortes uitlokken nee, dat is een heel ander verhaal.
Als je eenmaal rond de uitgerekende datum zit vind ik het eigenlijk best normaal als zwangeren dingetjes uitproberen om het beebje te laten komen.....maar geen vroeg geboortes uitlokken nee, dat is een heel ander verhaal.
Gepost 07 februari 2012 - 15:29
Gepost 07 februari 2012 - 15:41
Hahah adamam :P
Petra, jaaa die van jou waren echt minie!! Ik weet nog wel dat k toen het hele verhaal rondom hayley bleef volgen...
Petra, jaaa die van jou waren echt minie!! Ik weet nog wel dat k toen het hele verhaal rondom hayley bleef volgen...
Gepost 07 februari 2012 - 22:17
Dat vind ik lief te horen chantal. Niet te geloven dat het alweer bijna 6 jaar geleden is.
Maar weer ff on topic,
gewoonlekker laten zitten n beeb. Komt vanzelf en voorjezelf probeer ondanks de laatste loodjes toch te genieten. Het is zo'nwonder dat je zoiets mag meemaken
Maar weer ff on topic,
gewoonlekker laten zitten n beeb. Komt vanzelf en voorjezelf probeer ondanks de laatste loodjes toch te genieten. Het is zo'nwonder dat je zoiets mag meemaken
Gepost 22 februari 2012 - 09:26
15 februari -precies op de uitgerekende dag- is mijn tweede dochtertje geboren. in de nacht van 14/15 februari begonnen de weeen en verloor ik wat vruchtwater. in de ochtend is de verloskundige komen kijken en die zag dat er in het vruchtwater was gepoept en dus droeg ze ons over naar het ziekenhuis. daar waren we om 11 uur en ondertussen waren de weeen gestopt. omdat het ze nu snel geboren moest worden werd ik ingeleid. om 14.30 merkte ik nog niet veel van het weeen opwekkend middel maar dat veranderde al snel want om 18.30 was ze er uiteindelijk!
Gepost 22 februari 2012 - 09:37
Gefeliciteerd, hoe heet je dochter?
niet voor iedereen is kinderen krijgen vanzelfsprekend!
Gepost 22 februari 2012 - 09:50
oh mooie naam zeg, geniet lekker
niet voor iedereen is kinderen krijgen vanzelfsprekend!
Gepost 22 februari 2012 - 11:05
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
Wat heeft ze een mooie naam gekregen!!
Geniet ervan!!
Wat heeft ze een mooie naam gekregen!!
Geniet ervan!!
Liefs van Angela Mamma van
Soraya (13-08-2003)
&
Yaro (19-12-2006)
Volg me op twitter: http://twitter.com/Borduurshopje
Soraya (13-08-2003)
&
Yaro (19-12-2006)