Ik ban zelf gescheiden, en heus we sloegen elkaar de koppen niet in, maar leuk was anders. Als ik dus mensen hoor zeggen : we zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan , dan denk ik : als je goede vrienden was, was je niet gescheiden....
en nu is hie rene onderzoek dat lijkt te zeggen dat ik gelijk heb...
lees het hier
Bron Telegraaf
|
Pagina 1 van 1
Aardig scheiden is flauwekul
Gepost 08 februari 2012 - 10:31
nou moet zeggen wij zijn niet als vrienden uit elkaar gegaan maar hebben nu zeer zeker een goede band met elkaar zo wel ik met me ex als me man met mijn ex doen zo veel mogelijk dingen bespreken en samen alle hobies van Danischa bekostigen en dat is gewoon erg leuk en zeer zeker doen we alles in het belang van Danischa natuurlijk maar vind dat je dat als gescheiden ouders verplicht ben aan je kind
Groetjes Jessica
Gepost 08 februari 2012 - 10:57
ojee das idd minder maar meid jij hebt idd je best gedaan meer kun je niet doen
wij hebben alles door een rechter vast laten zetten dus ja der onderuit komen zal niet makelijk gaan voor hem mocht hij dat al willen
tot nu toe gaat het bij ons een jaar of 3 goed
wij hebben oiok onze stubelingen gehad
maar echt op dit moment gaat alles super hier
jammer dat het niet overal zo kan gaan
wij hebben alles door een rechter vast laten zetten dus ja der onderuit komen zal niet makelijk gaan voor hem mocht hij dat al willen
tot nu toe gaat het bij ons een jaar of 3 goed
wij hebben oiok onze stubelingen gehad
maar echt op dit moment gaat alles super hier
jammer dat het niet overal zo kan gaan
Groetjes Jessica
Gepost 09 februari 2012 - 20:59
Yvje, balen dat het zo is gegaan.
Aardig scheiden doe je niet, maar je kunt wel je best doen om samen door één deur te kunnen. En inderdaad, je moet dat beide willen. Hier gaat het goed. Hij heeft de kinderen iedere week een paar dagen, hij belt iedere dag en komt tussendoor ook langs (op dinsdag zijn ze nog bij hem geweest, op donderdag komt hij langs om met ze te knuffelen en op zaterdag of zondag haalt hij ze weer op...), hij vraagt iedere dag hoe het met ze gaat... En we kunnen alles bespreken.
Natuurlijk zijn er dagen dat hij voor de deur staat en dat ik hem het liefst met zijn kop door de muur zou rammen, maar dat vertel ik de kinderen niet. Hij komt voor hun, niet voor mij. Ze zijn stapelgek op hem en hij is echt een goede vader voor ze.
We hebben de scheiding samen geregeld, de hoogte van de alimentatie ook, de manier van betaling ook. Eigenlijk is er niets onbespreekbaar. Natuurlijk hebben de kinderen verdriet, maar nu we een half jaar hier wonen zie ik ze opbloeien. De situatie zoals die was, was geen leven. Voor ons alle vier niet. Ze gaan vrolijk met papa mee en komen vrolijk thuis.
Aardig scheiden doe je niet, maar je kunt wel je best doen om samen door één deur te kunnen. En inderdaad, je moet dat beide willen. Hier gaat het goed. Hij heeft de kinderen iedere week een paar dagen, hij belt iedere dag en komt tussendoor ook langs (op dinsdag zijn ze nog bij hem geweest, op donderdag komt hij langs om met ze te knuffelen en op zaterdag of zondag haalt hij ze weer op...), hij vraagt iedere dag hoe het met ze gaat... En we kunnen alles bespreken.
Natuurlijk zijn er dagen dat hij voor de deur staat en dat ik hem het liefst met zijn kop door de muur zou rammen, maar dat vertel ik de kinderen niet. Hij komt voor hun, niet voor mij. Ze zijn stapelgek op hem en hij is echt een goede vader voor ze.
We hebben de scheiding samen geregeld, de hoogte van de alimentatie ook, de manier van betaling ook. Eigenlijk is er niets onbespreekbaar. Natuurlijk hebben de kinderen verdriet, maar nu we een half jaar hier wonen zie ik ze opbloeien. De situatie zoals die was, was geen leven. Voor ons alle vier niet. Ze gaan vrolijk met papa mee en komen vrolijk thuis.
Mama van Gwen en Dean
Gepost 10 februari 2012 - 08:35
Heerlijk Astrid...... zo hoort het!!
Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch wel
Gepost 12 februari 2012 - 10:56
Yvje, jammer dat het in de praktijk dan anders gaat he.. dan heb je het van tevoren anders besproken, puntje bij paaltje.. toch anders.. dat is erg jammer. Maar jij houd je goed staande!
Astrid en Jesske, wat fijn om te horen dat het zo bij jullie gaat..
Wij zeggen ook altijd dat we aardig en goed uit elkaar gaan.. maar volgens mij kan je het dan pas zeggen hoe en wat..
Astrid en Jesske, wat fijn om te horen dat het zo bij jullie gaat..
Wij zeggen ook altijd dat we aardig en goed uit elkaar gaan.. maar volgens mij kan je het dan pas zeggen hoe en wat..
My Stick Family from WiddlyTinks.com
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1
Log in
Registreer
Help
Kind van 0 tot 5 jaar