BABYenKIND: Nieuwjaarsblog in plaats van Nieuwjaarskaart! - BABYenKIND

Ga naar inhoud

Leuk dat je liked!

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Nieuwjaarsblog in plaats van Nieuwjaarskaart! Nieuwjaarswens met lange inleiding van een 'Recovering Perfectionist'

#1 Gebruiker is offline   Klaartje 

• Groep: Professionals
  • Lid geworden: 11-juni 10
  • Interests:Kraamverzorgende, Coach, Levensgenieter, Reizigster, Idealist, Dromer, Buitenmens, Boekenwurm, Salsadansfanaat, Vriendin, parttime Bonusmama...
  • Situatie:Geen informatie

Gepost 02 januari 2012 - 20:53

Lieve dames,

Ik wens jullie natuurlijk allemaal een heel Gelukkig Nieuwjaar!

Op mijn blog beschreef ik nogal uitgebreid wat ik jullie precies wens en waarom, je vindt de tekst hieronder:
Niewjaarswens met lange inleiding van een 'Recovering Perfectionist'

Een mooi en avontuurlijk 2012 ....

Hartelijke groet,

Klaartje
0

#2 Gebruiker is offline   eschre 

• Beheerder
  • Bekijk Album
  • Groep: Beheerder
  • Lid geworden: 06-mei 06
  • Interests:Tapdansen, pianospelen, websites bouwen, jongleren
  • Situatie:ik ben moeder

Gepost 02 januari 2012 - 22:03

Mooie blog! Ik had onlangs twee ervaringen buiten mijn comfort-zone. Dingen waarvan ik dacht dat ik ze niet zou kunnen omdat iedereen het zo ingewikkeld deed lijken. En zo ontdekte ik dat ik best kan schaken en dat ik daar helemaal geen wereldster in hoef te zijn...en dat ik oliebollen kan bakken http://www.babyenkind.nl/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif
Lilypie 6 - 18 Ticker
0

#3 Gebruiker is online   Felice 

• Beheerder
  • Bekijk Album
  • Lid geworden: 24-september 10
  • Interests:mensen en hun verhalen

Gepost 02 januari 2012 - 22:17

een heerlijk blog , als juist voor d e2de keer het versturen van een nieuwsbrief mislukt is en de afmeldingen dientengevolge drie keer meer zijn dan normaal :D
0

#4 Gebruiker is offline   paula 

• Moderator
  • Bekijk Album
  • Groep: BABYenKIND Crew
  • Lid geworden: 09-januari 07

Gepost 02 januari 2012 - 22:23

Bekijk Post Felice, op 02 januari 2012 - 22:17, zei:

een heerlijk blog , als juist voor d e2de keer het versturen van een nieuwsbrief mislukt is en de afmeldingen dientengevolge drie keer meer zijn dan normaal :D

Ik klikte ook ergens op en toen werd ik ook afgemeld zonder dat ik dat wilde, maar ik heb me gelijk weer aangemeld ;)

Mooie blog!

Ik heb geleerd dat ik niet 3x per week MOET sporten, omdat ik dat wil, maar als ik echt niet kan doordat de dag te rommelig was, ik een verjaardag heb of iets anders dat de wereld dan echt niet vergaat.

Dat was mijn goede voornemen voor 2011 en ik heb hem waargemaakt :rolleyes:
0

#5 Gebruiker is offline   Klaartje 

• Interests:Kraamverzorgende, Coach, Levensgenieter, Reizigster, Idealist, Dromer, Buitenmens, Boekenwurm, Salsadansfanaat, Vriendin, parttime Bonusmama...

Gepost 03 januari 2012 - 11:25

Haha, schaken, dat is echt dapper!! Ik moest al buiten mijn comfortzone stappen om te gaan dammen met mijn bonuskind (nooit gedaan vroeger...) en hoewel ik er nog geen ster in ben vind ik het wel erg leuk. Schaken klinkt echt ingewikkeld... Reden te meer om dat ook eens te proberen natuurlijk ;)
Vorig jaar in Portugal ben ik gaan poolbiljarten met mijn vriend - ik bakte er natuurlijk in eerste instantie niks van (ook nog nooit gedaan) en wat het extra spannend maakte was dat alle dorpsoudsten én dorpsjeugd zich in het poolcafé verzameld hadden - echt niks voor mijn oude ikje :unsure: maar aangezien ik me daar al jaren niet meer door laat leiden toch gewoon gaan poolen en LEUK dat het was!! Nu gaan we als we daar zijn altijd een paar keer biljarten :joepie:

Bekijk Post eschre, op 02 januari 2012 - 21:03, zei:

Mooie blog! Ik had onlangs twee ervaringen buiten mijn comfort-zone. Dingen waarvan ik dacht dat ik ze niet zou kunnen omdat iedereen het zo ingewikkeld deed lijken. En zo ontdekte ik dat ik best kan schaken en dat ik daar helemaal geen wereldster in hoef te zijn...en dat ik oliebollen kan bakken http://www.babyenkind.nl/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

0

#6 Gebruiker is offline   Klaartje 

Gepost 03 januari 2012 - 11:28

Bekijk Post paula, op 02 januari 2012 - 21:23, zei:

Ik heb geleerd dat ik niet 3x per week MOET sporten, omdat ik dat wil, maar als ik echt niet kan doordat de dag te rommelig was, ik een verjaardag heb of iets anders dat de wereld dan echt niet vergaat.

Dat was mijn goede voornemen voor 2011 en ik heb hem waargemaakt :rolleyes:

Ja, dat is een vorm van mild zijn voor jezelf, niet enorm opgefokt en boos worden als je je door omstandigheden een keer niet aan je goede voornemens houdt, goed joh!
En vooral dat je het evenwicht hebt weten te vinden tussen gedisciplineerd sporten en mild zijn over af en toe afhaken met gegronde reden... Balans is het toverwoord :D
0

#7 Gebruiker is offline   Klaartje 

Gepost 03 januari 2012 - 11:33

Bekijk Post Felice, op 02 januari 2012 - 21:17, zei:

Nou Felice, jij HEBT in ieder geval al een website, een nieuwsbrief en een webwinkel, mijn bewondering is groot!! :bravo:
Daar kan ik nog veel van jou leren, het lijkt alsof jij je kansen grijpt en ze daarna echt naar je hand gaat zetten. Terwijl ik nog steeds veel tijd kwijt ben aan voorbereiden, bijschaven en moed happen als het om online zichtbaarheid gaat :blush:
Het hele internet is voor mij tegelijkertijd een zegen, een vat vol mogelijkheden, een speeltuin en een enorme oprekking van mijn comfortzone!
0

#8 Gebruiker is offline   eschre 

• Beheerder
  • Bekijk Album
  • Lid geworden: 06-mei 06
  • Interests:Tapdansen, pianospelen, websites bouwen, jongleren

Gepost 03 januari 2012 - 12:01

Bekijk Post Klaartje, op 03 januari 2012 - 11:25, zei:

Haha, schaken, dat is echt dapper!! Ik moest al buiten mijn comfortzone stappen om te gaan dammen met mijn bonuskind (nooit gedaan vroeger...) en hoewel ik er nog geen ster in ben vind ik het wel erg leuk. Schaken klinkt echt ingewikkeld... Reden te meer om dat ook eens te proberen natuurlijk ;)

Misschien valt het jou ook nog wel reuze mee dan http://www.babyenkind.nl/forum/public/style_emoticons/default/happy.gif Het aardige is dat ik het tegelijk leer met mijn dochter. Die mij de eerste keer natuurlijk ook glorieus inmaakte http://www.babyenkind.nl/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Poolbiljarten lijkt mij ook wel leuk!

Voor vandaag heb ik mijn uitstapje uit de comfort-zone wel gehad: autorijden met harde wind
Lilypie 6 - 18 Ticker
0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic