|
Nieuwjaarsblog in plaats van Nieuwjaarskaart! Nieuwjaarswens met lange inleiding van een 'Recovering Perfectionist'
Gepost 02 januari 2012 - 20:53
Ik wens jullie natuurlijk allemaal een heel Gelukkig Nieuwjaar!
Op mijn blog beschreef ik nogal uitgebreid wat ik jullie precies wens en waarom, je vindt de tekst hieronder:
Niewjaarswens met lange inleiding van een 'Recovering Perfectionist'
Een mooi en avontuurlijk 2012 ....
Hartelijke groet,
Klaartje
Gepost 02 januari 2012 - 22:03
Gepost 02 januari 2012 - 22:17
Gepost 02 januari 2012 - 22:23
Felice, op 02 januari 2012 - 22:17, zei:
Ik klikte ook ergens op en toen werd ik ook afgemeld zonder dat ik dat wilde, maar ik heb me gelijk weer aangemeld ;)
Mooie blog!
Ik heb geleerd dat ik niet 3x per week MOET sporten, omdat ik dat wil, maar als ik echt niet kan doordat de dag te rommelig was, ik een verjaardag heb of iets anders dat de wereld dan echt niet vergaat.
Dat was mijn goede voornemen voor 2011 en ik heb hem waargemaakt :rolleyes:
Gepost 03 januari 2012 - 11:25
Vorig jaar in Portugal ben ik gaan poolbiljarten met mijn vriend - ik bakte er natuurlijk in eerste instantie niks van (ook nog nooit gedaan) en wat het extra spannend maakte was dat alle dorpsoudsten én dorpsjeugd zich in het poolcafé verzameld hadden - echt niks voor mijn oude ikje :unsure: maar aangezien ik me daar al jaren niet meer door laat leiden toch gewoon gaan poolen en LEUK dat het was!! Nu gaan we als we daar zijn altijd een paar keer biljarten :joepie:
eschre, op 02 januari 2012 - 21:03, zei:
Gepost 03 januari 2012 - 11:28
paula, op 02 januari 2012 - 21:23, zei:
Ik heb geleerd dat ik niet 3x per week MOET sporten, omdat ik dat wil, maar als ik echt niet kan doordat de dag te rommelig was, ik een verjaardag heb of iets anders dat de wereld dan echt niet vergaat.
Dat was mijn goede voornemen voor 2011 en ik heb hem waargemaakt :rolleyes:
Ja, dat is een vorm van mild zijn voor jezelf, niet enorm opgefokt en boos worden als je je door omstandigheden een keer niet aan je goede voornemens houdt, goed joh!
En vooral dat je het evenwicht hebt weten te vinden tussen gedisciplineerd sporten en mild zijn over af en toe afhaken met gegronde reden... Balans is het toverwoord :D
Gepost 03 januari 2012 - 11:33
Felice, op 02 januari 2012 - 21:17, zei:
Nou Felice, jij HEBT in ieder geval al een website, een nieuwsbrief en een webwinkel, mijn bewondering is groot!! :bravo:
Daar kan ik nog veel van jou leren, het lijkt alsof jij je kansen grijpt en ze daarna echt naar je hand gaat zetten. Terwijl ik nog steeds veel tijd kwijt ben aan voorbereiden, bijschaven en moed happen als het om online zichtbaarheid gaat :blush:
Het hele internet is voor mij tegelijkertijd een zegen, een vat vol mogelijkheden, een speeltuin en een enorme oprekking van mijn comfortzone!
Gepost 03 januari 2012 - 12:01
Klaartje, op 03 januari 2012 - 11:25, zei:
Misschien valt het jou ook nog wel reuze mee dan http://www.babyenkind.nl/forum/public/style_emoticons/default/happy.gif Het aardige is dat ik het tegelijk leer met mijn dochter. Die mij de eerste keer natuurlijk ook glorieus inmaakte http://www.babyenkind.nl/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif
Poolbiljarten lijkt mij ook wel leuk!
Voor vandaag heb ik mijn uitstapje uit de comfort-zone wel gehad: autorijden met harde wind
Log in
Registreer
Help
Vragen aan professionals