Beste aanstaande ouders,
Mijn naam is Hagar ter Kuile, en ik ben onderzoeker aan de Universiteit Utrecht. We zijn momenteel bezig met het opzetten van een onderzoek naar ouderschap en de relatie, en hiervoor zijn wij nog op zoek naar veel deelnemers!
Waarom de relatie van nieuwe ouders onderzoeken? De relatie tussen de ouders is belangrijk omdat deze van grote invloed kan zijn op de ontwikkeling van hun kinderen. Het Ouderschap & Relatie Onderzoek heeft daarom als doel om te kijken waarom het bij sommige koppels goed gaat en bij anderen minder goed. Zo wordt het mogelijk om in de toekomst aanstaande ouders gericht hulp aan te bieden wanneer dat nodig is.
Wat betekent mee doen? Heel simpel: jij en je partner krijgen vier keer (om de 5 maanden) een email met een link naar een online vragenlijst, die ongeveer 20 minuten duurt om in te vullen.
Voor wie? Zijn jullie in verwachting van jullie eerste kind? Dan kunnen jullie meedoen! Meld je aan via de website http://www.uu.nl/sw/...rschapenrelatie Hier kun je ook eerst meer lezen over wat het onderzoek precies inhoudt.
Prijzen Aan het einde van het onderzoek loot je mee voor prijzen tussen de 250 en 50 euro!
Ik hoop dat jullie mee willen doen, het kost u weinig tijd en het betekent voor het onderzoek heel veel! Voor vragen mag je me ook altijd mailen, H.terKuile@uu.nl.
Alvast hartelijk bedankt,
Hagar ter Kuile
|
Pagina 1 van 1
Eerste keer zwanger? onderzoek van de Universiteit Utrecht
Gepost 25 oktober 2011 - 16:46
lijkt mij een heel goed en nutig onderzoek, met nog een cadeautje toe !
Persoonlijk ben ik zoals jullie weten ver over de uiterste verkoopdatum heen, maar ik raad alle zwangeren van harte aan mee te doen !
Persoonlijk ben ik zoals jullie weten ver over de uiterste verkoopdatum heen, maar ik raad alle zwangeren van harte aan mee te doen !
Gepost 17 november 2011 - 14:15
Bedankt voor je compliment Felice :) We hopen met dit onderzoek in de toekomst veel gerichter hulp aan te kunnen bieden aan zwangere stellen, wanneer dat nodig mag zijn.
We zijn nog steeds hard op zoek naar deelnemers, dus als je nog niet mee doet maar wel interesse hebt, meld je dan aan!
De aanstaande moeders die al mee doen wil ik erg hartelijk bedanken.
Met vriendelijke groeten,
Hagar ter Kuile
We zijn nog steeds hard op zoek naar deelnemers, dus als je nog niet mee doet maar wel interesse hebt, meld je dan aan!
De aanstaande moeders die al mee doen wil ik erg hartelijk bedanken.
Met vriendelijke groeten,
Hagar ter Kuile
Gepost 13 maart 2012 - 14:44
Beste aanstaande moeders,
Het is een paar maanden geleden sinds ik deze oproep plaatste, en waarschijnlijk zijn er nu weer nieuwe zwangere forumleden bijgekomen! Dus vandaar dat ik mijn bericht weer plaats. Dankzij onder andere de deelname van forumleden begint het onderzoek goed te ontwikkelen (net als wat in jullie buik gebeurt :)) Ik hoop daarom dat nieuwe forumleden misschien ook mee willen doen! Bekijk de website als je interesse hebt: www.uu.nl/sw/ouderschapenrelatie
Alvast hartelijk bedankt!
Hagar ter Kuile
Het is een paar maanden geleden sinds ik deze oproep plaatste, en waarschijnlijk zijn er nu weer nieuwe zwangere forumleden bijgekomen! Dus vandaar dat ik mijn bericht weer plaats. Dankzij onder andere de deelname van forumleden begint het onderzoek goed te ontwikkelen (net als wat in jullie buik gebeurt :)) Ik hoop daarom dat nieuwe forumleden misschien ook mee willen doen! Bekijk de website als je interesse hebt: www.uu.nl/sw/ouderschapenrelatie
Alvast hartelijk bedankt!
Hagar ter Kuile
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1
Log in
Registreer
Help