Ik heb ook een keer zoiets gehad maar kreeg weken later nog de rekening van mijn verzekeraar ipv de apotheek :blink:
Omdat mijn verzekeraar bepaald welk merk ik krijg en als er problemen zijn, dan is het aan de huisarts om M.N. (medische noodzaak) op het recept te zetten. Zo kreeg ik dat te horen.
Fijn dat het geregeld is maar zou het toch even checken.
|
Microgynon 30 versus Ethinylestradiol Levonorgestrel
Gepost 26 november 2010 - 10:10
Nachtuiltje, op 26 november 2010 - 09:51, zei:
Ik heb ook een keer zoiets gehad maar kreeg weken later nog de rekening van mijn verzekeraar ipv de apotheek :blink:
Omdat mijn verzekeraar bepaald welk merk ik krijg en als er problemen zijn, dan is het aan de huisarts om M.N. (medische noodzaak) op het recept te zetten. Zo kreeg ik dat te horen.
Wat vaag zeg! Hopelijk hoor ik niks van de verzekering dan! Mocht dat wel zo zijn dan zal ik aangeven dat het een medische noodzaak is via de huisarts. Bedankt voor het advies! ;)
Gepost 26 november 2010 - 10:10
je moet ook laten vastzetten via huisarts want dan kom in computer van apotheek staan MN oftewel Medisch Noodzaak dan mogen ze absoluut geen ander merk meegeven. Zonder MN heb je kans dat je volgende x weer verkeerde krijg zo blijf je dan aan de gang gaan
Blijf positief ondanks tegenslag die je kunt krijgen, altijd lachen he...
Gepost 26 november 2010 - 14:21
Singril@ Fijn dat je niks hoefde te betalen !! maar idd hou het in de gaten kan altijd nog een rekening komen he!
Succes er mee
Succes er mee
Liefde is: geven en nemen!
Soms geef je veel , maar krijg je niet alles wat je wil.
Geniet van dat geen wat je wel krijgt!
Liefde van je dierbaren moet je koesteren.
Wondertje is einde verhaal!!
Soms geef je veel , maar krijg je niet alles wat je wil.
Geniet van dat geen wat je wel krijgt!
Liefde van je dierbaren moet je koesteren.
Wondertje is einde verhaal!!
Gepost 09 juli 2011 - 17:02
fijn dat je het hebt kunnen omwisselen.
ik gebruik hem sinds kort en het eerste wat me opviel is dat ik behoorlijk wat aankwam...ik slik sinds 2004 geen enkele pil meer maar ben zeker al zo'n 3 kilo aangekomen van de eerste strip.hopelijk zet dat zich niet door want dan stop ik er direct mee.
de vervangend arts zei dat je er max 3 kilo van aan kan komen nou die zitten er bij mij al aan...was net verdorie 4 kilo afgevallen.
ik gebruik hem sinds kort en het eerste wat me opviel is dat ik behoorlijk wat aankwam...ik slik sinds 2004 geen enkele pil meer maar ben zeker al zo'n 3 kilo aangekomen van de eerste strip.hopelijk zet dat zich niet door want dan stop ik er direct mee.
de vervangend arts zei dat je er max 3 kilo van aan kan komen nou die zitten er bij mij al aan...was net verdorie 4 kilo afgevallen.
Mv.Frédèrique 20-02-2008.
Gepost 09 juli 2011 - 23:27
Ik heb 4mnd Microgynon 30 gebruikt en had daar al zoveel bijwerkingen van dat ik niet eens normaal meer kon functioneren. Zakte door m'n rug, had vreselijke hoofdpijn en m'n borsten deden enorm zeer. (Ik was al bijna naar de huisarts voor een gesprek voor borstverkleining (heb cup H, zou dus ook niet raar zijn)). En daarbij nog allerlei andere ongemakken. Ik ben ermee gestopt en alles was binnen een maand weg.
Ben toen overgestapt naar een andere pil, Mercilon. Moest wel bijbetalen, maar had 0,0 bijwerkingen, dat was het me wel waard.
Fijn dat je je oude pil weer terug hebt, hopelijk blijft dit zo. Het zou toch van de zotte zijn dat je 24/7 last hebt van een pilletje om niet zwanger te worden?
Ben toen overgestapt naar een andere pil, Mercilon. Moest wel bijbetalen, maar had 0,0 bijwerkingen, dat was het me wel waard.
Fijn dat je je oude pil weer terug hebt, hopelijk blijft dit zo. Het zou toch van de zotte zijn dat je 24/7 last hebt van een pilletje om niet zwanger te worden?
Marjolein
Moeder van Robert (24 juni 2007) en Myrthe (16 oktober 2011).
Moeder van Robert (24 juni 2007) en Myrthe (16 oktober 2011).
Log in
Registreer
Help
Zwanger worden